AVON само за представители - КАМПАНИИ 15+16 - Тема 121

  • 36 427
  • 773
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 10
Пуснах поръчка за К16  Crazy Дано пък този път да дойде в Събота!
Голяма поръчка събрах този път и съм доволна, но пък печалбата е много малка заради малкия процент на повечето продукти   Crossing Arms За себе си поръчах лак за нокти - Seduce me strawberry, душ-гел Dazzling, суфле за коса с акай бери и масло от шеа, и един интимен гел. Дано да нямам смачкани неща този път!  Praynig

# 301
  • Мнения: 1
Пуснах поръчка за К16  Crazy Дано пък този път да дойде в Събота!
Голяма поръчка събрах този път и съм доволна, но пък печалбата е много малка заради малкия процент на повечето продукти   Crossing Arms За себе си поръчах лак за нокти - Seduce me strawberry, душ-гел Dazzling, суфле за коса с акай бери и масло от шеа, и един интимен гел. Дано да нямам смачкани неща този път!  Praynig

Много рано. Още не е започнала. Как така? Simple Smile

# 302
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Оооо, TheB3stt , извинявай! Помислих, че проблемът е при теб и сега ти няма да можеш да получиш наградите, затова така реагирах. В случая, дамата ще пие студената вода.  Wink
 
Ако бях се зачела в лентичката ти, щях да загрея, че ти си представителка и проблемът е с клиент. И пак не  е задължително, де, но по принцип.  Peace

 Мамо Яни, защо пък ще махаш снимката. Я виж какво доказателство е за поредния гаф с кашон. Ти не вредиш на никого, остави така поста си.

# 303
  • Мнения: 10

Много рано. Още не е започнала. Как така? Simple Smile

Ами според сайта на представителя вече е!  Grinning Аз винаги следя да пусна на първата възможна дата ,за да избегна недостиг на някой продукт. Не искам да виждам друго освен зелен светофар  Peace

# 304
  • Мнения: 1
Оооо, TheB3stt , извинявай! Помислих, че проблемът е при теб и сега ти няма да можеш да получиш наградите, затова така реагирах. В случая, дамата ще пие студената вода.  Wink
 
Ако бях се зачела в лентичката ти, щях да загрея, че ти си представителка и проблемът е с клиент. И пак не  е задължително, де, но по принцип.  Peace

 Мамо Яни, защо пък ще махаш снимката. Я виж какво доказателство е за поредния гаф с кашон. Ти не вредиш на никого, остави така поста си.


Тя не е много разочарована, със сигурност е забравила.

# 305
  • Мнения: 265
И на мен май Лукса ми допадна.Но ми трябва време да го понося, за да преценя дали сме в хармония  Laughing.Има аромати, които харесвам и след не много време ми омръзват, както и обратното - такива, които първоначално ми са малко странни, но в последствие са мои големи любимци.Абе както с хората - някои харесваш от раз, други постепеннно, трети хич  Mr. Green. Лукса ми напомня на нещо много познато и не се сещам какво  ooooh!.Една сладост ми избива около час след напръскване, това е единственото нещо,което отбелязвам като минус.Да си призная - много обичам пачули  Blush.

# 306
  • Мнения: 76
пуснах мижава поръчка и не мисля да се напъвам за колието

# 307
  • Мнения: 14 038
... Ако помните, се оплаках от протекъл спрей-олио за тяло. Поръчахме нов с другарчето и сюрпрааайззз - пак омазан кашон с олио, злато и ценни елементи. Та поръчвайте от новия такъв спрей с мнооого резерви и само ако сте мазохисти с повечко свободно време и любов към чистенето и миенето на мазни продукти Naughty

Аз ако съм на твое място връщам целия кашон в централнияни офис, както е омазан... и нека опитат да кажат  нещо.

# 308
  • Мнения: 37
Аз получих скъсан кашон ooooh!. Направо зяпаше, чудя се как не е изпаднало нищо. Имаше смачкани продукти, абе картинка страшна. Поредното окъкване на Ей Вън.

Ти сериозно ли говориш? На мен лично в първата ми кампания 10 кашона беше смачкан, брошурите и фактурата бяха най-отдолу натрупани с продуктите. Фактурата беше, все едно е сдъфкана веднъж и е сложена. ГАФ!
Мхм  Снимах го и им го пратих на официалната фейсбук страница да видят за какво става дума  Mr. Green. След малко ще махна снимката.


На мен ми се е случвало това няколко пъти и последния път не издържах и си занесох скъсания кашон на зоналната и та ми каза, че можело да откажа в пощата да приема кашона. Имах голяма поръчка за над 200 лв и всички кутии вътре бяха във вид на тюрлюгювеч.Тя ми вдигна рамене и каза:" Ами така е. "

# 309
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Астила, какво е продължението? Любопитна съм.

 А не ми се мисли какво щеше да им се случи, ако аз получа кашон в този вид и продукти, оакани и омазани. Щях да дигна пара, изключено е да платя продуктите, категорична съм.

# 310
  • Мнения: 14 038

На мен ми се е случвало това няколко пъти и последния път не издържах и си занесох скъсания кашон на зоналната и та ми каза, че можело да откажа в пощата да приема кашона. Имах голяма поръчка за над 200 лв и всички кутии вътре бяха във вид на тюрлюгювеч.Тя ми вдигна рамене и каза:" Ами така е. "



Astilla

Това беше много ценна информация. Трябва да знам как да реагирам в такава ситуация. Никой не е зстрахован. Един път имах такъв страх че целият кашон беше полян с нещо червено но отвън- някой друг Ейвънски представител е бил за оплакване явно. Значи имам право да откажа. Това не го знаех А трябва всеки представител да го знае!!! щом това му е правото. Може по този начин пощата да поема глобите по неприглеността на кашона, което като се замисля си е много логично.


Сега се замислям че като откажа да го взема ми трябва и някакъв документ който да подпиша защо отказвам да  взема тщрлю-кашона .... иначе времето си тече и аз не бих спечелила от това. Да.... тук трябва да се премисли  добре.

Астила, какво е продължението? Любопитна съм.


присъединявам се към въпроса.

# 311
  • Мнения: 1 640
Е, добре, не бихме приели кашона, а после какво следва- фактурата и сметката на чий гръб са? Кашонът ще стои до 20-ия ден в пощата и ще го върнат на кого и къде? Какъв е трънливият път оттам насетне? - мои въпроси , на които сама няма как да си отговоря.

  Иначе,безспорно,трябва да имаме правото да върнем това, което е пристигнало в "унизителен" вид- все пак не сме тъмна Индия през средните векове, така че имаме право на цивилизовано пристигнала пратка.

# 312
# 313
  • Мнения: 686

 Мамо Яни, защо пък ще махаш снимката. Я виж какво доказателство е за поредния гаф с кашон. Ти не вредиш на никого, остави така поста си.
Защото се вижда етикета с име, номер на представител и други лични данни.

И на мен ми е любопитно какво можем да направим в тази ситуация, защото кашона, във вида в който го получих можеше да е съвсем празен  Laughing . Иска ми се следващият път да съм подготвена  Twisted Evil и да отвърна на удара.

# 314
  • Мнения: 37
В пощата и друг път са ме питали дали ще си взема кашона, олепен обилно с тиксо, но преди не знаех, че мога да го откажа.  Попълва се формуляр в пощата, доколкото разбрах. Зоналната твърдеше, че подредбата на кашоните е роботизиран процес и не ги редят хора, та няма как Ейвън да е в грешка. В пощите са мятали кашоните така, че са миксирали всичко съдържимо. Моята случка приключи с извинения и неудобство и допълнителни подаръци за клиентите, за да не им е гадно, че са получили поръчката си в безобразен вид. И добре, че имам запаси, та някои неща, заменям с такива, взети за мен. 

Общи условия

Активация на акаунт