Частни училища-информативна тема 2

  • 63 907
  • 745
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 556
Нямам нищо против да прекарва до 16:30 часа, като до това време си подготвя уроците за следващия ден в частната гимназия.

# 211
  • България
  • Мнения: 2 164
 АК се води гимназия с целодневно обучение. В понеделник започват в 8.55, а останалите дни в 8.15ч. Обикновено имат 4 блока по 2 часа, т.е. 8 часа, един ден 3 блока, за всеки клас е различно според хорариума. На обяд имат почивка от час и нещо, която се използва за обяд и за консултации с преподавателите. Учебните занятия свършват в 15.15 при 4 блика и 13.45 при 3 блока. След това са заниманията в клубовете, самоподготовка, домашни и социален живот. Simple Smile

# 212
  • Мнения: 3 008
Моля някой , който има пресни впечатления от Частно училище Евростар да даде отзиви.

Ние сме в процес на търсене на подходяща частна гимназия за сина ни, където засилено да се изучават английски, немски и математика. Също бихме желали да има целоднвно обучение, че ходенето някой път след училище по улиците ми идва в много.
Моля за съвети за подходящи такива училища, където особено да се държи на качеството на усвоения материал.

За Евростар прочетох някои интересни неща, но ще се радвам на мнения за това, а също и за други подходящи частни училища.

Опитайте се да се свържете по фейсбук с някой от по-големите ученици в Евростар. Тук трудно ще попаднете на актуално мнение за гимназията, защото първият випуск на гимназията е скорошен / трябва да са сега втори курс студенти/ и не са повече от 3-4 деца. Следващият випуск пак са около 10 до 15 деца, за след това инфо нямам, както и дали са доволни децата. Иванов е човек на крайностите, което си има и положителните и отрицателните страни. За езиците не се съмнявам,че ще вземете нужните сертификати, но повече не знам.

# 213
  • София
  • Мнения: 10 825
До скоро бях чела само във форума за Евростар....и, естествено, цялостоно ми впечатление беше негативно, но се запознах с майка на бивш ученик...учил е там 3 години и е продължил в АК, а след 10-ти клас в Англия. Много е доволна от "Евростар" и каза че е училище изключително подходящо за момчета.

# 214
  • Мнения: 3 008
Onna-bugeisha,
Съвсем различно е прогимназиалното обучение и гимназиалното, което Иванов развива отскоро. Въпреки че тази му дейност е от скоро, пак щях да го похваля, ако не си беше позволил преди няколко години да загуби голяма част от най-добрите си преподаватели.
Може сега да има нови по-добри, но не знам. Дори и с тях е трудно да бъде препоръчан, защото при едни деца "ефектът Иванови" действа безотказно и супер, при други не. Имамного плюсове, които рядко се срещат, но същото може да се каже и за минусите.

Аз също би трябвало да се числя към много доволните родители от Евростар и всъшност е точно така, но за преди 7 години. Мисля, че ситуацията е променена

# 215
  • Мнения: 556
Аз сега наскоро се запознах с майка на едно дете, което в момента е  ученик в 6 клас в Евростар. Разказа ми доста интересни неща за училището, но най-вече беше доволна, че е намерила правилното училище за сина си. Честно да ви кажа много ме заинтригува и смятам наистина да се запозная с Иванов. Мисля, че той точно ще пасне на сина ми, но нека първо да отида на оглед и разговор и ще видим с какви впечатления ще остана ... newsm78

# 216
  • София
  • Мнения: 10 825
Onna-bugeisha,
Съвсем различно е прогимназиалното обучение и гимназиалното, което Иванов развива отскоро. Въпреки че тази му дейност е от скоро, пак щях да го похваля, ако не си беше позволил преди няколко години да загуби голяма част от най-добрите си преподаватели.
Може сега да има нови по-добри, но не знам. Дори и с тях е трудно да бъде препоръчан, защото при едни деца "ефектът Иванови" действа безотказно и супер, при други не. Имамного плюсове, които рядко се срещат, но същото може да се каже и за минусите.

Аз също би трябвало да се числя към много доволните родители от Евростар и всъшност е точно така, но за преди 7 години. Мисля, че ситуацията е променена


Да, наистина в случая, за който аз говоря става дума за прогимназиално обучение. И момчето е завършило 7 клас преди 4 години

# 217
  • Мнения: 3 008
Нямам нищо против да прекарва до 16:30 часа, като до това време си подготвя уроците за следващия ден в частната гимназия.

Оппс! Сега виждам, че този пост е на същия потребител, интересувал се от "Евростар"!
За гимназиалния курс не знам, но за прогимназиалния, преди 6 години, ситуацията в "Евростар" беше следната:

от 8 до 15 часа учене в училище / физическото се случваше, когато ги видеше, че са изморени/. След това такива количества домашни, че никога не си е легнала преди нас, докато учеше там. За коледната ваканция - списък с домашни по дни, изискващи минимум 4-5 часа занимание на детето. Бяха изключени само 25 декември и 31 декември от списъка.
За лятната ваканция - не помня по литература, но  по  математика бяха 600 задачи.
За гимназиалния курс сигурно е по-лежерно. Там са му и други приоритетите, но познавайки го хич не ми се вярва, че ще ги остави след 16.30  Joy Joy
Аз трябваше да стисна зъби година и половина, защото на детето му харесваше и не даваше и да се издума да я местя, но... както казах -по-добре се опитайте да се свържете с настоящ или най-добре завършил наскоро ученик.. Има начини и няма да Ви откажат информация

Прогимназия и гимназия са съвсем различни нива за избиращите Иванови. След едното се търси реализация в елитните гимназии, след другото -добри университети. Само два негови випуска са завършили гимназия и то с малък брой деца, така  че е трудно да сеправят изводи.

Писах колко трябва да са големи тези два випуска, докато поне по наше време в прогимназията му учеха над 100 деца

И понеже виждам, че четат доста хора, бих искала да уточня, че Иванов е малко по различен случай. Да не наплаша хората, че във всички ЧУ е така Laughing Laughing

И да уточня, че ако се върна назад пак бих избрала ЧУ за детето си, дори и Иванов не беше грешка - при нас изгради или извади на повърхността само положителни черти в характера на детето.  

И Моля, не ми се смейте, че звучат смешничко постовете ми за Иванов. Не мога да ги оправя, толкова е трудно да се пише за него. Едва ли има друга личност, предизвикваща в мен така противоречиви мнения

Последна редакция: вт, 03 дек 2013, 21:42 от rosss

# 218
  • София
  • Мнения: 2 840
Иванов...хъм...да не е онзи, който преди имаше курсове за кандидатстване след 7-и клас?
Ако е той, мога да кажа, че рядко в живота си съм виждала деца, страдащи от стокхолмски синдром - изтощени до краен предел, учещи часове...ама десетки часове, нямащи време за редовните си уроци в училище от домашните, дадени при Иванови, но въпреки това силно горди от факта, че учат при тях.
Резултатите не бяха никак лоши, ама то ако учиш по 10 часа на ден извън училище и то под напрежение и страх от някакви наказания, нямам идея какви, нормално е да дадеш добри резултати на един относително среден по трудност изпит.
И моите чувства са смесени, от гледна точка на резултатите и понеже нямам идея как, но успяваше да си мотивира учениците и да ги нахъса, да ги дисциплинира до крайна степен, но от друга страна наистина не зная как издържаха тези деца на това напрежение и тоя обем работа и доколко това няма да доведе до един бурен регрес в мига, в който са извън опеката и натиска на някакви правила, които не търпят дори коментар, да не говорим за неизпълнение.

# 219
  • Мнения: 5 259
А по-важният въпрос е "Струва ли си?". Винаги, когато се заговори за деца, подложени на изтощително напрежение и страх от наказания, учещи по десет часа на ден, се замислям защо за децата е забранено да работят. Защо законодателството го забранява, при положение, че има страшно много професии, които са по-леки и изискват много по-малко време от това напрегнато и стресиращо учене, на което са подложени децата.

# 220
  • София
  • Мнения: 2 840
А по-важният въпрос е "Струва ли си?". Винаги, когато се заговори за деца, подложени на изтощително напрежение и страх от наказания, учещи по десет часа на ден, се замислям защо за децата е забранено да работят. Защо законодателството го забранява, при положение, че има страшно много професии, които са по-леки и изискват много по-малко време от това напрегнато и стресиращо учене, на което са подложени децата.

Остави това, че е изтощително, ако е временно - няколко месеца, за изпити, да си затвори човек очите, пък и наистина някак си биват дисциплинирани и амбицирани, но до степен да изглеждат като зомбирани...н е е нормално. По-лошото е, че практиката ми на наблюдател сочи един видим регрес след постигане на поставената цел. Сякаш отпускането след стреса ги "изключва" тотално.

Едно е сигурно, не бих поставила детето си при подобни условия за период по-дълъг от три-четири месеца. За известно време би му се отразило добре...вероятно Mr. Green

# 221
  • Мнения: 19 996
Нищо не може да ме учуди. Някъде бях чела статия за някакви китайски колежи, които подготвяли за елитните университети в САЩ. Децата спели по 4 часа, домашните се пишели до 1-2ч и колкото по-малко спиш, толкова по-добре било  ooooh!
И аз не бих подложила детето си на такова нещо.

# 222
  • Мнения: 556
КЛОНКА Вие от личен опит ли говорите, или просто така споделяте казаното от някой друг......
Аз понеже вече писах, че се интересувам от училището на Иванов, ще ми бъде интересно да чуя мнението Ви за Иванов, но само ако наистина имате личен опит с него.

# 223
  • Мнения: 5 259
Нищо не може да ме учуди. Някъде бях чела статия за някакви китайски колежи, които подготвяли за елитните университети в САЩ. Децата спели по 4 часа, домашните се пишели до 1-2ч и колкото по-малко спиш, толкова по-добре било  ooooh!
И аз не бих подложила детето си на такова нещо.
А после казаха ли, че всичките китайци и корейци, дето учат до премаляване и завършват престижни колежи с отличие, не могат да си намерят работа на ръководни позиции или просто не се издигат? Защото и такива статистически данни има. И те са съвсем логични. Когато убиеш всякаква креативност и всякаква самоинициатива у детето и го превърнеш в машина, която да изпълнява задачи, колкото и сложни да са тези задачи, той си остава и в бъдеще най-добър в това - да изпълнява поставени от друг задачи.
Китайците и корейците са много добри в копирането, но къде са им постиженията на оригиналната мисъл?


В психологията отдавна е известен и другият ефект - колкото по-силно притискаш детето да прави нещо, толкова по-бързо изчезва мотивацията му да го прави, щом и натискът изчезне. То свиква да го прави по принуда и загубва всякаква самоинициатива.

Нищо не казвам за Иванов и за Евростар, нямам грам лични впечатления.

# 224
  • Мнения: 556
Аз се интересувам предимно от опита на различни родители, които са имали или имат деца в частни училища. Ще се радвам в търсенето си на хубаво частно училище за моя син да прочета повече коментари от вече минали по този път хора и за проблемите, които са ги съпътствали.

Общи условия

Активация на акаунт