Размисли и страсти относно рекламите в интернет (и не само)

  • 1 995
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 460
Фирмата, в която работя е голяма, всъщност една от най-големите. Laughing Така и не разбрах защо си хвърлиха парите на вятъра. Докато излъчваха тази реклама, пък и месеци след това, беше  ме  срам да споменавам къде работя. Laughing

# 31
  • Мнения: 25 916
Глупост до глупост!
Сетих се за оная булка със сиренцето.
Не стига че беше тъпа рекламата, ами и този продукт един път не го видях на живо /не че щях да си го купя де/.

Аз съм го виждала. Всеки път си спомнях рекламата, изхилвах се и подминавах.
То май дори не беше сирене, ами сурогат някакъв.

# 32
  • Мнения: 4 569
Аз обаче продължавам да ровя по-нататък и да питам - абе, този рекламодател толкова ли е тъп и прост, че не вижда колко много дразни хората и че вместо да изпише вежди, вади очи?
Рекламата според мен не цели да я "харесаш" а само да направи така, че дадена стока да ти изглежда позната като влезеш в магазина. Заставаш пред регала и виждаш две вафли "Мура" и "Бреза" Коя ще вземеш?
Боровец.  Mr. Green

Никога не съм виждала реклама на Боровец а е една от най-купуваните вафли. Качественото си е качествено и без реклама. реклама е за да се продадат боклуците. Ако нямаха реклама на кой щеше да му пука за дъвки Файв примерно?

# 33
  • Мнения: 9 990
Това, че правят марката разпознаваема.
Това им е важно. На различните места вървят различни реклами ... според аудиторията Wink

Разпознавам леля Мария.
Но не и праха за пране, който рекламира. Убий ме-не го знам кой е... Sunglasses

# 34
  • София
  • Мнения: 7 219
Никъде в интернет не успявам да открия една великолепна статия на Лъчезар Аврамов по темата - "Триумф на слабоволието" (беше публикувана в сп. L'Europeo).
Нещо като минимална извадка, но е по-добре да се прочете цялата статия:

Общо взето проследява как нацистка Германия и Съветски съюз започват да използват киното като пропаганда и вид реклама.
През 60-те години в САЩ 1 час тв продукция е съдържал 9 минути реклама.
Днес минутите вече са 22. 
Доказано е, че съвременният европеец съзнателно и подсъзнателно е атакуван от 2800 рекламни съобщени на ден. В САЩ и Япония е още по-зле.
Рекламата стимулира фалшиви потребности, следват грешни сигнали - ненужни стоки.
Рекламата е новият вид диктатура. На която хората няма да искат да се противопоставят, защото ще са пропити от любов към нея.
И финалът: "Нашите желания вече не ни принадлежат. Дори сладката представа за неподчинение е част от подмолната игра... Рекламната диктатура спешно се нуждае от революция".

# 35
  • Мнения: 2 361
  Не вярвам, че и лошата реклама е добра реклама. Никога няма да стъпя в "Германос", заради Тончо Токмакчиев и неговото "Мобииилни от пръв поглед". Остави у мен трайни рекламни рани.
  От тези с истеричните надписи ме заболяват очите и просто не повтарям сайта или тегля бързо и бягам.

Общи условия

Активация на акаунт