Пазаруване от Aliexpress.com 18

  • 63 683
  • 806
  •   1
Отговори
# 375
  • Пловдив
  • Мнения: 1 205
http://www.aliexpress.com/item-img/Min-order-9-MADE-WITH-SWAROVS … l/1173525056.html
 Харесала  съм тези обеци,някой дали е вземал такива?Реално хубави ли са?Не мога да разбера големината им?

# 376
  • Мнения: 1 726
Здравейте и от мен Simple Smile
Някой поръчвал ли е т.нар. running shoes и дали е бил доволен, демек ако може да ми препоръчате продавач Simple Smile може и мъжки да са, защото съм с голям номер 41-42 и искам да се презастраховам!
Нещо примерно от тоя вид http://www.aliexpress.com/item/Hot-Barefoot-Running-Shoes-Wholes … h/1292527052.html

# 377
  • Мнения: 9
Здравейте,
Имам един проблем с една поръчка и се надявам на съвети от ваша страна Simple Smile
Поръчах три якета от един продавач тъмно сини,но получих само едно и то друг модел и цвят.Другите две още ги няма
Отворила съм спор и той не иска да възстанови сумата,а да върна якето и щял да го замени.На мен не ми се чака пак два месеца пък и после няма да става за носене.Казах му тогава че няма да го върна но искам поне някакво обезщетение за грешката си (с едни суитчери така стана).Променям спора на частично връщане на сумата и се надявам всичко да е ок.Другите две якета не съм ги приела съответно,но като изтече срока за доставка какво да правя?Да отворя спор и за тях и да отбележа че не са пристигнали и че си искам парите ли?
Моля помагайте Sad

Искайте си частично възстановяване. Ако не иска, ескалирайте, но внимавайте, защото той може да промени сумата. Ако това се случи Вие отново си направете Вашите настройки с бутон Modify, качете и снимки за доказателство, както и дискусията с него. А ако тръгнете да връщате и доставка ще трябва да плащате. За другите 2 якета не чакайте да изтече времето, защото губите право на спор. Ако все пак се движат удължете времето за доставка Extend delivery time. А ако искате да отворите диспут това трябва да стане 4-5 дена преди изтичане на срока за доставка. Дано да сте ме разбрали! Успех! За сгрешен модел и цвят на мен ми върнаха горе доло 1/3 от сумата.

# 378
  • Мнения: 9
Хей, някой от вас има ли впечатления за това? http://www.aliexpress.com/item/2013-spring-autumn-new-arrival-fr … ie/764060612.html
Една приятелка си го хареса и се чуди дали да поръча

# 379
  • Мнения: 0
Здравейте,
Имам един проблем с една поръчка и се надявам на съвети от ваша страна Simple Smile
Поръчах три якета от един продавач тъмно сини,но получих само едно и то друг модел и цвят.Другите две още ги няма
Отворила съм спор и той не иска да възстанови сумата,а да върна якето и щял да го замени.На мен не ми се чака пак два месеца пък и после няма да става за носене.Казах му тогава че няма да го върна но искам поне някакво обезщетение за грешката си (с едни суитчери така стана).Променям спора на частично връщане на сумата и се надявам всичко да е ок.Другите две якета не съм ги приела съответно,но като изтече срока за доставка какво да правя?Да отворя спор и за тях и да отбележа че не са пристигнали и че си искам парите ли?
Моля помагайте Sad

Искайте си частично възстановяване. Ако не иска, ескалирайте, но внимавайте, защото той може да промени сумата. Ако това се случи Вие отново си направете Вашите настройки с бутон Modify, качете и снимки за доказателство, както и дискусията с него. А ако тръгнете да връщате и доставка ще трябва да плащате. За другите 2 якета не чакайте да изтече времето, защото губите право на спор. Ако все пак се движат удължете времето за доставка Extend delivery time. А ако искате да отворите диспут това трябва да стане 4-5 дена преди изтичане на срока за доставка. Дано да сте ме разбрали! Успех! За сгрешен модел и цвят на мен ми върнаха горе долу 1/3 от сумата.

Да аз поисках частично възстановяване и качих снимки и дискусията
Те са с един трак номер и не ги виждам.Като чукна на проследяване ми излиза това което аз съм взела.
Ще отворя диспут 4-5 дена преди да изтече времето (има още 16 дни) и какво да отбележа?
А как да ескалирам пак към него или вече към някой друг?

# 380
  • Варна
  • Мнения: 256
Здравейте,
Днес получих тази чанта http://www.aliexpress.com/snapshot/305218010.html
Точно като на снимката е, само не съм убедена за кожата. Ще издържи доста време, но ми се струва, че не е естествена.
Китайчетата как отбелязват естествената кожа ?
Благодаря!



Може ли да ми дадеш размерите на чантата и тази къса дръжка удобна ли е да се слага през рамо.
Благодаря

Здравей,
Късата дръжка не става за през рамо, прекалено къса е. Размера е : дължина 36см, височина 17см, дълбочина 10см. Има си дълга дръжка за носене на рамо или през глава.

# 381
  • Мнения: 9
Здравейте,
Имам един проблем с една поръчка и се надявам на съвети от ваша страна Simple Smile
Поръчах три якета от един продавач тъмно сини,но получих само едно и то друг модел и цвят.Другите две още ги няма
Отворила съм спор и той не иска да възстанови сумата,а да върна якето и щял да го замени.На мен не ми се чака пак два месеца пък и после няма да става за носене.Казах му тогава че няма да го върна но искам поне някакво обезщетение за грешката си (с едни суитчери така стана).Променям спора на частично връщане на сумата и се надявам всичко да е ок.Другите две якета не съм ги приела съответно,но като изтече срока за доставка какво да правя?Да отворя спор и за тях и да отбележа че не са пристигнали и че си искам парите ли?
Моля помагайте Sad

Искайте си частично възстановяване. Ако не иска, ескалирайте, но внимавайте, защото той може да промени сумата. Ако това се случи Вие отново си направете Вашите настройки с бутон Modify, качете и снимки за доказателство, както и дискусията с него. А ако тръгнете да връщате и доставка ще трябва да плащате. За другите 2 якета не чакайте да изтече времето, защото губите право на спор. Ако все пак се движат удължете времето за доставка Extend delivery time. А ако искате да отворите диспут това трябва да стане 4-5 дена преди изтичане на срока за доставка. Дано да сте ме разбрали! Успех! За сгрешен модел и цвят на мен ми върнаха горе долу 1/3 от сумата.

Да аз поисках частично възстановяване и качих снимки и дискусията
Те са с един трак номер и не ги виждам.Като чукна на проследяване ми излиза това което аз съм взела.
Ще отворя диспут 4-5 дена преди да изтече времето (има още 16 дни) и какво да отбележа?
А как да ескалирам пак към него или вече към някой друг?

Мила, това е странно, щом е с един трак номер трябваше да дойдат всичките на едно ми се струва...  newsm78 Питай го какво става с другите две... А бутона за ескалиране се появява няколко дена след отваряне на диспута. Като си отвориш диспута бутона се вижда, но пак трябва да си прегледаш данните и сумата-тогава ескалираш. Но в случая си мисля, че имааш и неполучена пратка, щом са с един номер мисля, че трябва да пътуват заедно... Странно, нека по-зпознатите да се включат

# 382
  • Мнения: 67
Здравейте момичета, аз съм нова в този вид пазаруване, но бързо се уча.
Чакам доставка на едни формички за сладки с любимия на дъщеря ми Мики Маус и една рокля в бяло http://www.aliexpress.com/snapshot/312989594.html в доста бг сайтове я предлагат, надявам се да е хубава, и най-вече да пристигне до 31.01 че имам рожденичка Simple Smile

Искам да попитам Поля Желязкова за тези слуичъри http://www.aliexpress.com/snapshot/284412172.html - моята хубавица е на 2г и около 92см, ако поръчам най-малкия дали няма да е много малък, или направо 4Т за 95-100см???

Другото което си харесах е една рокля, за която четох назад, че не си струвала: http://www.aliexpress.com/item/sale-items-women-knee-length-nove … n/1456267406.html  fire_bow сега се разрових назад и видях че ти си я поръчвала. Кой размер и цвят си взела и защо не ти хареса? Ако може да споделиш по подробно, че на мен ми хареса че е изчистена и става за всеки ден в офиса ....

# 383
  • Мнения: 0
Здравейте,
Имам един проблем с една поръчка и се надявам на съвети от ваша страна Simple Smile
Поръчах три якета от един продавач тъмно сини,но получих само едно и то друг модел и цвят.Другите две още ги няма
Отворила съм спор и той не иска да възстанови сумата,а да върна якето и щял да го замени.На мен не ми се чака пак два месеца пък и после няма да става за носене.Казах му тогава че няма да го върна но искам поне някакво обезщетение за грешката си (с едни суитчери така стана).Променям спора на частично връщане на сумата и се надявам всичко да е ок.Другите две якета не съм ги приела съответно,но като изтече срока за доставка какво да правя?Да отворя спор и за тях и да отбележа че не са пристигнали и че си искам парите ли?
Моля помагайте Sad

Искайте си частично възстановяване. Ако не иска, ескалирайте, но внимавайте, защото той може да промени сумата. Ако това се случи Вие отново си направете Вашите настройки с бутон Modify, качете и снимки за доказателство, както и дискусията с него. А ако тръгнете да връщате и доставка ще трябва да плащате. За другите 2 якета не чакайте да изтече времето, защото губите право на спор. Ако все пак се движат удължете времето за доставка Extend delivery time. А ако искате да отворите диспут това трябва да стане 4-5 дена преди изтичане на срока за доставка. Дано да сте ме разбрали! Успех! За сгрешен модел и цвят на мен ми върнаха горе долу 1/3 от сумата.

Да аз поисках частично възстановяване и качих снимки и дискусията
Те са с един трак номер и не ги виждам.Като чукна на проследяване ми излиза това което аз съм взела.
Ще отворя диспут 4-5 дена преди да изтече времето (има още 16 дни) и какво да отбележа?
А как да ескалирам пак към него или вече към някой друг?

Мила, това е странно, щом е с един трак номер трябваше да дойдат всичките на едно ми се струва...  newsm78 Питай го какво става с другите две... А бутона за ескалиране се появява няколко дена след отваряне на диспута. Като си отвориш диспута бутона се вижда, но пак трябва да си прегледаш данните и сумата-тогава ескалираш. Но в случая си мисля, че имааш и неполучена пратка, щом са с един номер мисля, че трябва да пътуват заедно... Странно, нека по-зпознатите да се включат

Тъпото е че повдигнах въпроса а той нищо....
Не знам какво да правя Sad

# 384
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 115
Момичета, някой знае ли от кога до кога им е новогодишната почивка на нашите китайчета ? Laughing

# 385
  • Мнения: 0
искам да похваля тази коса http://www.aliexpress.com/snapshot/305021117.html ,за 11 лв си заслужи 5-те звезди.още 3 приятелки искат да си поръчат,между другото я видях от тук  Crazy


Може ли да се обработва..ще качите ли няколко снимчици ? Simple Smile

# 386
  • ...на безопасно
  • Мнения: 3 023
Aз искам да попитам, може ли да се поръчва с празна карта.
Колко време изчакват плащането?

# 387
  • София
  • Мнения: 1 735
Момичета, някой знае ли от кога до кога им е новогодишната почивка на нашите китайчета ? Laughing
На някои от продавачите четох до 8.02,а на други до 10.02.Началото също е различно,но около 22 януари.

# 388
  • Мнения: 0
Здравейте момичета, аз съм нова в този вид пазаруване, но бързо се уча.
Чакам доставка на едни формички за сладки с любимия на дъщеря ми Мики Маус и една рокля в бяло http://www.aliexpress.com/snapshot/312989594.html в доста бг сайтове я предлагат, надявам се да е хубава, и най-вече да пристигне до 31.01 че имам рожденичка Simple Smile

Искам да попитам Поля Желязкова за тези слуичъри http://www.aliexpress.com/snapshot/284412172.html - моята хубавица е на 2г и около 92см, ако поръчам най-малкия дали няма да е много малък, или направо 4Т за 95-100см???

Другото което си харесах е една рокля, за която четох назад, че не си струвала: http://www.aliexpress.com/item/sale-items-women-knee-length-nove … n/1456267406.html  fire_bow сега се разрових назад и видях че ти си я поръчвала. Кой размер и цвят си взела и защо не ти хареса? Ако може да споделиш по подробно, че на мен ми хареса че е изчистена и става за всеки ден в офиса ....



Ами от суитчерите 4Т става на дете което е почти на 2 годинки
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=232524673595960&set= … ype=1&theater   ето това е 4Т размерът....дано съм помогнала Simple Smile

# 389
  • Мнения: 0
Aз искам да попитам, може ли да се поръчва с празна карта.
Колко време изчакват плащането?

Няма да те допусне да продължиш...ще изпише че има грешка в картата или банката мисля Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт