Пазаруване от Aliexpress.com 18

  • 63 599
  • 806
  •   1
Отговори
# 495
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Да не би още да ти пише, че плащането се верифицира? Има 24 часа след плащането, в които Али потвърждава плащането и след това започва да тече срокът на продавача да изпрати пратката. Задължително е да натиснеш Cancel order преди той да изпрати поръчката.
Има и крайни варианти, като да не приемеш пратката тук и да се върне при продавача, но става сложно и бавно.

# 496
  • Мнения: 73
Да мисля че е това благодаря момичета, много сте полезни.  Hug Hug

# 497
  • Бургас
  • Мнения: 91
Здравейте,
не съм поръчвала до сега обувки съм озадачена, че трябва да поръчам 7-ца за 38 номер.
Наистина ли е така?

# 498
  • Мнения: 1 350
Здравейте,
не съм поръчвала до сега обувки съм озадачена, че трябва да поръчам 7-ца за 38 номер.
Наистина ли е така?


американска номерация  Peace

# 499
  • на морето
  • Мнения: 1 499
И какво сега ако не я изпрати ще ми я анулират ли след 8 дни? Ми той човекът сигурно ще празнува ,а аз не я бързам newsm78
Ако не те притеснява забавянето и държиш на поръчката - това време може да се удължи, имаше някакъв линк близо до отброяването, нещо от типа на "extend processing time" ако не бъркам. Не знам има ли лимит с колко време, досега не ми се е налагало да ползвам.

Благодаря,това не го знаех. HugА той взел,че я изпратил Peace

# 500
  • Мнения: 594
Имам такъв казус. Получих едно палто, което обаче не е вълна а чист полиестер. Писах на продавача и той е съгласен да ми върне парите като получи обратно палтото. Аз обаче искам да покрие и моите транспортни разходи. Има ли някой на който му се е случвало нещо подобно? Мога ли да разчитам на "честната китайска дума" или направо да пусна диспут? Имали ли сте случай в който освен да ви възстановят разходите за стоката ви покриват и вашите пътни разходи?

# 501
  • Мнения: 69
Здравейте,
не съм поръчвала до сега обувки съм озадачена, че трябва да поръчам 7-ца за 38 номер.
Наистина ли е така?

Премери си стелката и гледай табличката по-долу, така е най сигурно, може при различните търговци и модели да си различен номер.

# 502
  • Мнения: 9
съжалявам вече ,че попитах..колкото и да съм гледала таблици и да съм си мерила обиколките пак не съм успявала да уцеля размера си......а колкото до детската рокличка ,по-скоро въпроса ми беше към някой ,който е поръчвал такива и дали си отговарят размерите...поне при детските дрехи  Shocked
Мила, най-добре пиши на продавача, кажи му колко см е  детенцето и му кажи да ти изпрати подходящия размер. Аз лично съм се (п)обърквала с техните размери за детски дрехи.

# 503
  • Варна
  • Мнения: 256
Здравейте,
можете ли да ми кажете как би трябвало да е отбелязано от китайчетата, че дадена стока е естествена кожа ?
Благодаря!

# 504
  • Мнения: 34
Здравейте и аз се записвам с 2 нови попълнения. Първата е това сако http://www.aliexpress.com/snapshot/306863673.html . Много е хубаво, изработката е добра като за изкуствена кожа.
Втората е една обикновена тениска, която не знам защо поръчах даже http://www.aliexpress.com/snapshot/310114307.html , но съм доволна, за тези пари е перфектна. Също като на снимката.



сакото отговаря ли си на размерите? аз се чудя между xs и s newsm78


Не, умалено е. Аз по принцип нося S-M, но поръчах L и ми е точно, да не кажа че мааалко ми опъва в рамента, но ще го нося Simple Smile

# 505
  • Мнения: 0
Здравейте момичета Simple Smile
Китайчето най накрая реши да ми отговори.Извинява се че били забравили да сложат вторият трак номер и за грешката предлага да ми изплати обезщетение половината (демек 30$)
Даде ми снимка с номера ( http://us02.i.aliimg.com/ae_message/e/55/61/7e/32/1476924881/original.jpg )

Ето го номера RB721424154CN и ако някой може да види,защото на мен ми излиза че все още пътува,а според него била поръчката тук

Ето го и съобщението :
Извиняваме се за нашия невнимателно да забрави добавите втори номер за проследяване, Благодаря, че ни напомня.
Извиняваме се за неудобната сме внесли. Според информацията, проследяване, тя показва, че вторият пакет вече достигне своя place.If не сте ли, Pls любезно се свържете с местната пощенска служба във вашата страна.
Ние сме готови да се направи компенсация за нашите грешки, но това е много трудно за нас, за да възстанови общата amount.we вече правим всичко възможно да направим това, което трябва да to.the цялостно обратно изплащане можем да приемем, е $ 30 за тази три jackets.Hope можете да разберете us.Thank ви предварително.
Поздрави и отново съжалявам!
Amy

Малко е гадно с този превод...
Какво мислите момичета? Какво да правя ? Да приема ли?

Последна редакция: пн, 20 яну 2014, 10:35 от Поля Желязкова

# 506
  • Мнения: 9
Здравейте момичета Simple Smile
Китайчето най накрая реши да ми отговори.Извинява се че били забравили да сложат вторият трак номер и за грешката предлага да ми изплати обезщетение половината (демек 30$)
Даде ми снимка с номера ( http://us02.i.aliimg.com/ae_message/e/55/61/7e/32/1476924881/original.jpg )

Ето го номера RB721424154CN и ако някой може да види,защото на мен ми излиза че все още пътува,а според него била поръчката тук

Ето го и съобщението :
Извиняваме се за нашия невнимателно да забрави добавите втори номер за проследяване, Благодаря, че ни напомня.
Извиняваме се за неудобната сме внесли. Според информацията, проследяване, тя показва, че вторият пакет вече достигне своя place.If не сте ли, Pls любезно се свържете с местната пощенска служба във вашата страна.
Ние сме готови да се направи компенсация за нашите грешки, но това е много трудно за нас, за да възстанови общата amount.we вече правим всичко възможно да направим това, което трябва да to.the цялостно обратно изплащане можем да приемем, е $ 30 за тази три jackets.Hope можете да разберете us.Thank ви предварително.
Поздрави и отново съжалявам!
Amy

Малко е гадно с този превод...
Какво мислите момичета? Какво да правя ? Да приема ли?



А в другия пакет 2 якета ли има?  Laughing Докато не ги получиш не се съгласявай на нищо, остави си дуспута в процес.

# 507
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Поля, дай линк към продукта и продавача, за да можем да видим дали по принцип е коректен.

# 508
  • Мнения: 9
Поля, трак номера не излиза в сайта на Български пощи. Не е получена пратката.

# 509
  • Мнения: 0
Здравейте момичета Simple Smile
Китайчето най накрая реши да ми отговори.Извинява се че били забравили да сложат вторият трак номер и за грешката предлага да ми изплати обезщетение половината (демек 30$)
Даде ми снимка с номера ( http://us02.i.aliimg.com/ae_message/e/55/61/7e/32/1476924881/original.jpg )

Ето го номера RB721424154CN и ако някой може да види,защото на мен ми излиза че все още пътува,а според него била поръчката тук

Ето го и съобщението :
Извиняваме се за нашия невнимателно да забрави добавите втори номер за проследяване, Благодаря, че ни напомня.
Извиняваме се за неудобната сме внесли. Според информацията, проследяване, тя показва, че вторият пакет вече достигне своя place.If не сте ли, Pls любезно се свържете с местната пощенска служба във вашата страна.
Ние сме готови да се направи компенсация за нашите грешки, но това е много трудно за нас, за да възстанови общата amount.we вече правим всичко възможно да направим това, което трябва да to.the цялостно обратно изплащане можем да приемем, е $ 30 за тази три jackets.Hope можете да разберете us.Thank ви предварително.
Поздрави и отново съжалявам!
Amy

Малко е гадно с този превод...
Какво мислите момичета? Какво да правя ? Да приема ли?



А в другия пакет 2 якета ли има?  Laughing Докато не ги получиш не се съгласявай на нищо, остави си дуспута в процес.

ООО да докато не ги видя нищо не приемам

Общи условия

Активация на акаунт