Кауфланд / Kaufland- тема 5

  • 76 576
  • 726
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 123
Home raider, tinki_15, Мама Цоцоланка, мерси за отговорите, намерих всичко!  thumbsup

# 661
# 662
  • Мнения: 9 201
Ние го имаме от предната промоция, може би октомври беше. Супер е. Аз отидох с таблета там да видя дали стават изходите и дали работи клавиатурата.

# 663
  • София
  • Мнения: 3 610
Гледах го, че ми трябва такъв, но за моя таблет е малък - за 7инчов екран е. Confused

# 664
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 521
Аз отидох с таблета там да видя дали стават изходите и дали работи клавиатурата.

Много добре си направила, препоръчвам на всички да пробват това! Аз поръчах от сайтовете за колективно пазаруване същия калъф, на същата цена( около 15 лв), а се оказа, че Леново- то ми не работи с такава клавиатура... Продадох го после( калъфа), ама излишни гимнастики.

# 665
  • Мнения: 474
http://issuu.com/promooferti/docs/kau_421469d438bd13/17?e=2041470/7018726
Новата седмица - пак нищо интересно,поне за мен  Simple Smile

# 666
  • София
  • Мнения: 10
Здравейте,
На 06 март след обяд съпругът ми е закупил от филиала в Слатина тостер.
Забелязах, че датата на гаранционната карта, която поставят с печат служителите на информация, е 6 февруари 2014 година, а не 6 март.
Валидна ли е гаранцията на електроуреда при разминаване на датата на касовата бележка и датата на гаранционната карта?
Значи трябва да гледаме не само касовите бележки ред по ред, ами и печатите от информация.

# 667
  • Мнения: 1 673
Аз мисля че не ги гледат мнгоо много, а и си е техен печат и подпис, но за да си по- сигурна може и да им го занесеш да го поправят

# 668
  • Мнения: 3 263
Много любезни днес на касата - за начало ми честитиха празника, а накрая ми пожелаха приятно прекарване на вечерта. Приятен и мил жест и най -вече касиерката ми го каза с чувство, а не с отегчената реплика - "Всичко наред ли беше?"  bouquet

# 669
  • Мнения: 356
И аз не видях нищо дето да ми грабне окото.Освен една пижама да си купя  Joy

# 670
  • Мнения: 356
Много любезни днес на касата - за начало ми честитиха празника, а накрая ми пожелаха приятно прекарване на вечерта. Приятен и мил жест и най -вече касиерката ми го каза с чувство, а не с отегчената реплика - "Всичко наред ли беше?"  bouquet
Радвам се че си попаднала на такава!Аз все попадам на намръщена,без чувство за хумор и с научената фраза-"Всичко наред ли беше?".Ееее и на кеф да съм само като я видя такава ми скапва всичко.А моя само ми казва на ухо-"сложи си я на...на душата"  Whistling
Аз незнам защо ги карат да питат тези неща при положение че първо работят като луди и нормално да са изморени.Второ:няма как да се усмихват на всеки след часове на крак, работен ден...И трето с тези намръщени лица като питат някой какво печелят?Освен негативни изречения  Thinking

# 671
  • София
  • Мнения: 9 850
За 8 март купих на майка си и на свекървата бели рози във саксия за 6,99 лв.
За един рожден ден ми бяха подарили и ги насъдих в градината много цъвтят.
А на себе си за 8 март вземах един кожен колан за 16,99 лв Wink
Не го приемай с лошо, всичко го казвам с шеговит тон, но е вярно. В кой свят 'насАдих' дори се чува с "ъ", че да ти хрумне да го пишеш така? "ЦъФтят", няма "в" в тази дума. За 'в' и 'във' ... много мога да пиша Simple Smile
Като пазарувах днес, точно вече си тръгвах и момичето се сети да ми пожелае весел празник, но и аз бях съвсем забравила. Можеха да пуснат някаква 'женска' промоция - на всяка дама някаква козметика на 1/2 от цената - примерно някой крем за ръце/лице, дезодорант, или просто да подарят цвете по пример на друга верига. Много искам, знам Crazy

# 672
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
От новата брошура и аз не си харесах нищо кой знае какво-може би тези сгъваеми касетки за съхранение на играчките,че отдавна се оглеждам за нещо такова. Стана ми хубаво като видях великденските артикули-пролетта наближава.  Heart Eyes
Аз никога не се сърдя на безизразния въпрос дали всичко е наред-все пак хиляди хора минават през тях и е ясно,че на 10-тия вече го правят по задължение. И на тях не им е приятно. Peace

# 673
  • Мнения: 9 785
....и е ясно,че на 10-тия вече го правят по задължение. И на тях не им е приятно. Peace

Те го правят "по задължение", и вярвайте ми, за тях дори е още по-омразно, че трябва да го кажат, отколкото на нас да го чуем. ooooh! Но са задължени, иначе - наказание. Това е политика на фирмата, както и предлагането на разни промоции. На клиента не му харесва да му предлагат разни неща, но на касиерката е десет пъти по-неприятно, че трябва да предложи нещо. Особено пък що се отнася за супер измислена промоция от типа "активна продажба". Whistling Ето защо аз винаги просто пожелавам "Приятен ден!" и казвам, че всичко е било ок.

# 674
  • Мнения: X
На мен не са ми досадни и вече винаги им отговарям "да благодаря ви, приятна вечер / ден!" Като ги гледам хич не им е лесно, и те са жени като нас с деца и семейства и грижи и една усмивка повече от нас може само да ги зарадва, поне малко. Усмихвайте се, много е полезно  Laughing  bouquet

Ако някой случайно се интересува от вино да се възползва от 3 литра кутия Тера Тангра - мавруд и мерло, приятно е и вкусно. Аз не разбирам от вина и пия само по една чаша, но трябва да кажа, че това ми хареса и не е скъпо. Около 11-12лв беше.

Общи условия

Активация на акаунт