Пазаруване он-лайн

  • 4 236
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте, до скоро не бях пазарувала он-лайн изобщо, наскоро си поръчах 1 чифт обувки, от един известен сайт, но не бях много доволна. Вторият ми опит за пазаруване беше по-успешен Simple Smile братовчедка ми ми препоръча един сайт с много хубави неща на добри цени, а и ми подариха обеци и ми направиха отстъпка, макар, че не бях пазарувала до сега оттам. Явно все пак он-лайн търговията в БГ се развива.
Вие пазарувате ли и доволни ли сте от покупките он-лайн?  newsm78

# 1
  • Мнения: 0
Здравейте!!!
И аз от скоро пазарувам он-лайн и честно казано съм много доволна, а и напоследък се появиха много и интересни магазини!

# 2
  • Мнения: 528
Аз съм изключително недоволна! Поръчах си блуза, универсален размер. Попитах ги какво ще рече това, те ми казаха М-ка. Блузата пристига - XL-ка, материалът е изкуствена материя, дразни кожата, на всичкото отгоре има дупка. Страницата им се казва Roklite във Фейсбук. Поне имаше подарък мини обеци-сърца с блузата, но дори това не заличи разочарованието. Блузата е незипозлваема, стои като чувал.

От друго място си поръчах обеци - ръчно изработени. Получих ги с ден закъснение, обиците са изключително нездраво залепени, наложи се да се лепят, падат непрекъснато, само за един час си загубих едната, добре че се сетих къде може да е паднала, освен това едната се оказа по-голяма от другата. Поне имаше подарък колие с перо в комплекта.

Третото ми разочарование e свързано с подарък. За рождения ми ден приятелите ми ми поръчаха колие с бухал от един сайт. Още на първия ден щом го сложиш, единият му камък, който играе ролята на око, падна, добре че бях вкъщи и веднага го взех и го залепихме. На следващия ден излязох с колието и другият камък паднал някъде, тогава вървях половин час, нямах представа къде е. не съм намерила същия камък, за да го залепим. Колието също е неизползваемо. Въпросният сайт е този - http://novchasovnik.com/ .

# 3
  • Мнения: 5
Лелее това е ужасно, добре, че аз попаднах на качествени неща, защото излиза, че това е рядкост.

# 4
  • Мнения: 0
Много неприятно.
Аз също явно съм попаднала на качествени продукти и коректни сайтове. Последно поръчах детски дрехи от един сайт и качеството и цената бяха доста добри. За съжаление явно са малко коректните сайтове - магазини, а що се отнася до връщане на продукти е пълна каша.

# 5
  • Мнения: 0
Трябва да се пазарува много внимателно и препоръчително от големи онлайн магазини. В къщи сме си направили нещо като списък с проверени магазини предимно за дрехи.
https://fashionmix.eu/ - този е любим на сина ми, май са предимно младежки дрехи
http://sports.mymall.bg/ - спортни дрехи, случвало се е да върнем продукт заради неуцелен размер и не са ни правили проблем
http://-spam213-/ - моят любим
http://sleepzone.bg/ - взехме матрака от тук и спално обзавеждане
http://hipermag.com/ - малко по-солени цени, но имат и намаления
ако ви е интересно ще споделя и други

# 6
  • Мнения: 102
Ако имаше как всичко щях да купувам он-лайн! И да, винаги има риск това, което поръчаш да не е точно това, което си си представял, но пък винаги можеш да върнеш стоката.
Не обичам да обикалям по магазини и този начин на пазаруване ми е безценен! Пазарувам активно така от 3-4 години. Купувам козметика, дрехи, детски стоки, техника, домашен текстил и какво ли още не. Броят се на пръсти стоките, които са ме разочаровали. 
За обувки все още не мога да се престраша обаче! Винаги трябва да пробвам първо.

# 7
  • Мнения: 528
Ако имаше как всичко щях да купувам он-лайн! И да, винаги има риск това, което поръчаш да не е точно това, което си си представял, но пък винаги можеш да върнеш стоката.
Не обичам да обикалям по магазини и този начин на пазаруване ми е безценен! Пазарувам активно така от 3-4 години. Купувам козметика, дрехи, детски стоки, техника, домашен текстил и какво ли още не. Броят се на пръсти стоките, които са ме разочаровали. 
За обувки все още не мога да се престраша обаче! Винаги трябва да пробвам първо.


Изобщо не е така. Няма как да знаеш дали една стока е качествена или не, преди да я пробваш и изведнъж да се счупи или скъса. И няма връщане.

# 8
  • Мнения: 102
Имаш предвид да се скъса докато я пробваш ли? Не ми се е случвало  Grinning
Не ми се е случвало и нещо да се счупи на първо ползване. Шанса да се окаже точно толкова некачествено колкото и в нормален магазин е един и същ.
Да върнеш или замениш няма никакъв проблем, имат си указан срок, в който можеш да го направиш все пак.
Случвало се е да ми изпратят грешен размер - заменяли са без проблем!
Може би по - скоро трябва да се внимава откъде се поръчва. Не налитам на поръчки от сайтове, които предлагат съмнително ниски цени и неясно качество. Купувам стоки, които така или иначе познавам, но ми е по - удобно така, за да не се разхождам аз до даден магазин.

# 9
  • Мнения: 528
Имаш предвид да се скъса докато я пробваш ли? Не ми се е случвало  Grinning
Не ми се е случвало и нещо да се счупи на първо ползване. Шанса да се окаже точно толкова некачествено колкото и в нормален магазин е един и същ.
Да върнеш или замениш няма никакъв проблем, имат си указан срок, в който можеш да го направиш все пак.

Случвало се е да ми изпратят грешен размер - заменяли са без проблем!
Може би по - скоро трябва да се внимава откъде се поръчва. Не налитам на поръчки от сайтове, които предлагат съмнително ниски цени и неясно качество. Купувам стоки, които така или иначе познавам, но ми е по - удобно така, за да не се разхождам аз до даден магазин.

Къде го има този срок? Прочети ми коментара, втори мисля, че е. Всичко, купувано онлайн от мен, е било некачествено и неползваемо.

# 10
  • Мнения: 102
Кой срок къде го има? Ако питаш за срок за връщане - конкретно в сайта, който ти си посочила - погледни в раздел рекламации.
Имаш лош опит с он - лайн пазаруването явно, не съм имала цел да те убеждавам, че всичко е безпроблемно, идеално и няма начин да останеш недоволен. Темата все пак е за споделяне на опит и мнения относно този тип пазаруване. Аз лично съм доволна и мен идеално ме устройва. Разбира се, трябва да се внимава откъде се купува, но това се отнася и за НЕ он - лайн магазините.

# 11
  • Мнения: 528
Кой срок къде го има? Ако питаш за срок за връщане - конкретно в сайта, който ти си посочила - погледни в раздел рекламации.
Имаш лош опит с он - лайн пазаруването явно, не съм имала цел да те убеждавам, че всичко е безпроблемно, идеално и няма начин да останеш недоволен. Темата все пак е за споделяне на опит и мнения относно този тип пазаруване. Аз лично съм доволна и мен идеално ме устройва. Разбира се, трябва да се внимава откъде се купува, но това се отнася и за НЕ он - лайн магазините.

Аз в този сайт влизам за втори път. Не съм го купила аз и нямам никаква представа какво има там, даже поначало не знаех откъде е взет. Въпросът е, че стоката е некачествена. Разказах ви и за обеците, които си взех. Купувала съм си 80 чифта обеци сигурно, едни от продавалник, НИТО едни не са се разлепяли / чупели още на първия ден, освен тези, които съм купила онлайн, разбира се.

# 12
  • Мнения: 102
Aphrodisiac, понеже ме цитираш се обръщам лично към теб. Споделих вече, че за мен онлайн пазаруването е голямо улеснение и ми носи повече позитиви отколкото негативи. Аз лично не съм попадала на некоректни търговци, некачествени стоки и т.н. Нито ти ще убедиш мен, че не си струва да пазарувам онлайн и всички неща по сайтовете са боклуци, нито аз теб ще убедя в обратното. Не знам защо продължаваш да ме цитираш. И за да бъде все пак полезен поста и за другите, които следят темата - четете общите условия на сайтовете, от които имате намерение да поръчвате! Има раздели плащане и доставка, рекламации, връщане на стоки и т.н. Там всичко си е описано. Срока за връщане е 7 дни от датата на доставката обикновено.
Както вече много пъти писах, а и  Rossince спомена - внимавайте откъде поръчвате. Ако даден сайт не ви вдъхва доверие - просто не купувайте от там. Отделно, че могат да се видят отзиви и коментари в нета от други доволни или недоволни клиенти. Отново казвам - за мен онлайн пазаруването не се отличава от нормалното такова, само че ми спестява време и неприятни емоции по магазините.

# 13
  • Мнения: 0
Здравейте,

От изброените сайтове из форума никъде не прочетох за http://modensviat.com/
Снимките на моделите им не само не отговарят на това, което ще поръчаш (понеже са крадени от чужди сайтове), а дори по никакъв начин не отговарят на парцалите, които ви изпращат - нищо общо.
Много често това се случва и с китайски сайтове, които поръчваш, но там просто моделите не стоят така "яко", както на китайската моделка или просто качеството не е толкова добро, както изглежда на снимката, но за сравнение поне модела е същия.

# 14
  • Мнения: 528
Aphrodisiac, понеже ме цитираш се обръщам лично към теб. Споделих вече, че за мен онлайн пазаруването е голямо улеснение и ми носи повече позитиви отколкото негативи. Аз лично не съм попадала на некоректни търговци, некачествени стоки и т.н. Нито ти ще убедиш мен, че не си струва да пазарувам онлайн и всички неща по сайтовете са боклуци, нито аз теб ще убедя в обратното. Не знам защо продължаваш да ме цитираш. И за да бъде все пак полезен поста и за другите, които следят темата - четете общите условия на сайтовете, от които имате намерение да поръчвате! Има раздели плащане и доставка, рекламации, връщане на стоки и т.н. Там всичко си е описано. Срока за връщане е 7 дни от датата на доставката обикновено.
Както вече много пъти писах, а и  Rossince спомена - внимавайте откъде поръчвате. Ако даден сайт не ви вдъхва доверие - просто не купувайте от там. Отделно, че могат да се видят отзиви и коментари в нета от други доволни или недоволни клиенти. Отново казвам - за мен онлайн пазаруването не се отличава от нормалното такова, само че ми спестява време и неприятни емоции по магазините.

Очевидно защото ТИ продължаваш да ме цитираш, отвръщам ти със същото. Онлайн пазаруването е много по-рисковано, това е доказано. Некачествени стоки, които не са това, което си очаквал.

Общи условия

Активация на акаунт