Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - тема №30

  • 60 888
  • 746
  •   1
Отговори
# 465
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.

# 466
  • Мнения: 181
Искам да поръчам компютърна игра от англ.Амазон.Някой знае ли дали има код за намаление newsm78.
Благодаря Peace

# 467
  • София
  • Мнения: 178
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.
Не ти ли е достатъчна безплатна доставка до бг?   newsm78 Можеш да им пишеш, че нещото е било предназначено за подарък и сега няма време и трябва да търсиш спешно нов...

# 468
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.
Не ти ли е достатъчна безплатна доставка до бг?   newsm78 Можеш да им пишеш, че нещото е било предназначено за подарък и сега няма време и трябва да търсиш спешно нов...

Ами то си е така, то е подарък, освен това ние в петък хващаме самолета. Т.е. аз нямам никакъв избор и трябва да купувам.
А за безплатната доставка ми е все тая. С нея и без  нея поръчката ми е абсолютно неизползваема.

# 469
  • Мнения: 659
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.
Не ти ли е достатъчна безплатна доставка до бг?   newsm78 Можеш да им пишеш, че нещото е било предназначено за подарък и сега няма време и трябва да търсиш спешно нов...

Ами то си е така, то е подарък, освен това ние в петък хващаме самолета. Т.е. аз нямам никакъв избор и трябва да купувам.
А за безплатната доставка ми е все тая. С нея и без  нея поръчката ми е абсолютно неизползваема.

Тогава просто я откажи кат дойде,да се върне при тях и да ти върнат парите.Пиши им,че не ти е необходимо в такъв случай и ще я откажеш.

# 470
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.
Не ти ли е достатъчна безплатна доставка до бг?   newsm78 Можеш да им пишеш, че нещото е било предназначено за подарък и сега няма време и трябва да търсиш спешно нов...

Ами то си е така, то е подарък, освен това ние в петък хващаме самолета. Т.е. аз нямам никакъв избор и трябва да купувам.
А за безплатната доставка ми е все тая. С нея и без  нея поръчката ми е абсолютно неизползваема.

Тогава просто я откажи кат дойде,да се върне при тях и да ти върнат парите.Пиши им,че не ти е необходимо в такъв случай и ще я откажеш.

Може ли така да направя, ако я откажа не дължа ли пари за връщането?

# 471
  • Мнения: 659
Според вас трябва ли и ако да каква компенсация да искам от амазон, защото са ми объркали една поръчка и вместо с приоритетна, те ми я доставят до БГ със стандартна доставка. Възстановиха ми парите за доставка, но аз място не мога да си намеря, защото трябваше да получа поръчката си до края на тази седмица, а те сега с объркването ще ми я доставят другата седмица.
Не ти ли е достатъчна безплатна доставка до бг?   newsm78 Можеш да им пишеш, че нещото е било предназначено за подарък и сега няма време и трябва да търсиш спешно нов...

Ами то си е така, то е подарък, освен това ние в петък хващаме самолета. Т.е. аз нямам никакъв избор и трябва да купувам.
А за безплатната доставка ми е все тая. С нея и без  нея поръчката ми е абсолютно неизползваема.

Тогава просто я откажи кат дойде,да се върне при тях и да ти върнат парите.Пиши им,че не ти е необходимо в такъв случай и ще я откажеш.

Може ли така да направя, ако я откажа не дължа ли пари за връщането?

Не,не се притеснявай,просто я отказваш,за да се върне на получателя.Като я получат обратно,ще ти върнат парите.

# 472
  • Мнения: 740
Единия вариант е да я откажеш в пощата като дойде и те я връщат служебно на подателя. Другия е да не я вземеш-изчакват 20дни/ако не се лъжа/ и пак я връщат служебно на подателя. Такава е практиката независимо дали става въпрос за вътрешни или международни пратки и писма.
А повечето сайтове след получаване на неприета пратка възстановяват сумата и без кореспонденция.
За Амазон незнам, не съм чела за такъв случай.  Peace

# 473
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Пратката е изпратена с UPS, но предполагам важи същото.

# 474
  • Мнения: 7 899
Пратката е изпратена с UPS, но предполагам важи същото.
Същото е, отказваш я и толкова. Обяснения не дължиш нито пощенски си длъжна да платиш, нито за получаване, нито за връщане. 100% рефънд ще получиш.

# 475
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Чипоноска, ако искаш им пиши каква е ситуацията и че тяхна е грешката и поискай същия продукт да ти го пратят експресно (1ден) а сегашния откажи. Аз имах подобен случай- по черния петък бях поръчала ел.четка за зъби и 5 дена стои "изпращане скоро" а си смятам че за да пристигне и трябват 4 дни а аз пътувах със самолет в петъка а тя трябва да дойде по мойте сметки в събота (при покупката пишеше очаквано време за пристигане четвъртък). Влязох в чата и им обясних че коледния ми подарък едва ли ще дойде навреме при положение че е вече понеделник следобед а аз летя в петък. Веднага я пусна експресно и в сряда си беше при мен. След по малко от час от разговора ни вече полазваше че е тръгнала поръчката.
Ех Драго, трябва да ми пуснеш на лични това писмо където им искаш 10€ Simple Smile Аз как ли не им пиша (но до сега никога директно де) и все глупости ми предлагат (все немците де). На мен нещо не ми върви напоследък с покупките. Въпросното куче будилник nici му се разкърцаха ушите и за няколко дни стана доста зле. Казаха да съм им го пратила и да съм си поръчала ново. Утре ще ви покажа, снимах го. А приборите на WMF продължават да ми създават проблеми и да ме нервят. Днес ги загледах и установих че картинките са потъмнели доста само след 3 седмици употреба. Направо се замислям дали да не преговарям със собственичката им да ги върнем или да пиша направо на WMF и да искам да ми заменят целия комплект. Имаме на auerhorn princess и не е мръднал а се правят и двата в една фабрика. В къщи ползваме много неща на WMF и от опит знам че не всичко им е супер качество но този път надмина всичко. Мога да ви снимам и да покажа, но мисля да напиша ревю и да сложа снимки в сайта. Определено комплекта WMF princess е боклук. Драго кажи как е след месец вашия, нашия го ползваме всекидневно и се мие предимно в миялната и затова толкова бързо му падна боята. Ако се навият да ми го заменят ще го мия на ръка при това положение.

# 476
  • Мнения: 3 922
Да питам и тук. Някой има ли код за италянския ВИП? Ако няма да го ползва може ли да ми го прати на лични  Praynig

# 477
  • Мнения: 7 899
Чипоноска, ако искаш им пиши каква е ситуацията и че тяхна е грешката и поискай същия продукт да ти го пратят експресно (1ден) а сегашния откажи. Аз имах подобен случай- по черния петък бях поръчала ел.четка за зъби и 5 дена стои "изпращане скоро" а си смятам че за да пристигне и трябват 4 дни а аз пътувах със самолет в петъка а тя трябва да дойде по мойте сметки в събота (при покупката пишеше очаквано време за пристигане четвъртък). Влязох в чата и им обясних че коледния ми подарък едва ли ще дойде навреме при положение че е вече понеделник следобед а аз летя в петък. Веднага я пусна експресно и в сряда си беше при мен. След по малко от час от разговора ни вече полазваше че е тръгнала поръчката.
Ех Драго, трябва да ми пуснеш на лични това писмо където им искаш 10€ Simple Smile Аз как ли не им пиша (но до сега никога директно де) и все глупости ми предлагат (все немците де). .....

Ronicat много кофти Confused Аз миалната я ползвам като имам гости, а иначе много рядко. Ще имам предвид случилото се с вашите и няма да ги пускам там. Аз им поисках 10 лв. Те и на мен предложиха да върна комплекта и казаха, че си пишело че има недостатъци, но им казах че то едното отлюспено парче е колкото 1 см диаметър и не си е недостаък, а за мен е неизползваема... Че имам 2 деца и не мога да върна 2 комплект и после да ми реват. Те предложих 3 евро, аз писах дирекно че искам 5 евро - половината от стойността на нова чиния. Аз винаги така подхождам. За съжаление ползвам транслатора и е толкова калпав, че няма как да ти пратя читаво писмо.
Пиши на WMF на английски. Аз им писах и ми отговориха веднага от къде да купя нова чиния и че още са налични.
Пиши им, посочи номер на поръчката, не сспоменавай склада, пиши че са се прецакали картинките и за ръждата. Сложи снимките задължително. Пиши от къде си и директно, че искаш да знаеш как ще ти ги подменят, защото от Амазон нямат налични. Ще ти отговорят.

Качи моля те снимки тук да видя вашите Rolling Eyes

# 478
  • София
  • Мнения: 46 984
Най-после си избрахме четки - http://www.amazon.de/gp/product/B001ET6IPM/ref=oh_details_o00_s0 … ie=UTF8&psc=1 и към тях от ибей си взехме и ув кутийка за 13 паунда:)

# 479
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Нещото което мразя е да мия чинии и да гладя. Миялната се пуска почти всяка вечер. Не мога да си представя да измия всичко след вечеря на 4ма души и в 8 децата да са в леглата. Жалко че няма машина която да глади, че умирам като дойде ред на чаршафите а не са малки 220/240 Laughing
Сори за спама, а сега на въпроса. За въпросното куче-будилник ето го клипчето където се чува как скърцат ушите. След 4-5 включвания скърцането се усилваше https://www.youtube.com/watch?v=Gdn5tcTo8tM&feature=em-upload_owner. Очаквах да се разкърца след време че имаме няколко играчки които са на този принцип, но ставаше след година и нещо ползване. Имаме този мечо пух на БГ http://www.amazon.co.uk/Winnie-the-Pooh-160354-Storyteller/dp/B0 … +the+pooh+stories и що игра е паднала с него и едва след година и половина, две почна да скърца като се движи затова се бях подготвила така да стане и с кучето, но е и след месец работа. 
А за въпросните прибори и металното шише http://www.amazon.de/WMF-1282409980-Kinderset-Trinkflasche-indiv … s=wmf+princess%5D ето реални снимки
http://prikachi.com/images/500/6962500A.jpg ръждата в шишето
http://prikachi.com/images/511/6962511j.jpg  и от друг ъгъл
http://prikachi.com/images/928/7054928D.jpg
http://prikachi.com/images/943/7054943K.jpg
http://prikachi.com/images/953/7054953D.jpg
http://prikachi.com/images/920/7054920C.jpg вилицата се е надрала много бързо
Както писах многократно имаме и този комплект http://www.amazon.de/Auerhahn-Prinzessin-Anneli-Kinderbesteck-4- … RD76WRYH2Z34EBQEB и се ползва вече 3-4  месеца и цветовете са си като нови и вилицата не е така надрана като при WMF а се ползват от същото дете което се храни по еднакъв начин. За вилицата нищо не съм им писала защото не те са виновни че моето дете като е рязало с ножа я е надрало, но би следвало материала да е от по-хубавият им като е предназначен за деца, които още не знаят как да се хранят. Имаме на Zwilling детски комплект прибори които са без картинки и се ползват вече близо 5г. и на тях също няма такива резки резки по вилицата. Както и да е, не бих препоръчала специално този комплект WMF princess тъй като явно не е сполучлив. Но да Драго, би било по-добре да не ги миеш в миялна. Аз затова сега ще седна да им напиша на WMF едно писмо че искам да ми заменят целият комплект и за в бъдеще няма да го мия в миялна и всички ще са хепи в къщи. Готова съм да отида и до Триер който е на 50км. и имат представителен магазин и знам че имат този комплект, че тук в Люксембург в много магазини се продават техни продукти, но не е на WMF.
А за продукта с надпис Artikel kann neu verpackt geliefert werden още се чудя, че става въпрос за ролери и кутията си е важна, че през времето когато не се ползват ще ги съхранявам в нея. А пък от друга страна се замислям дали си заслужава една кутия за 7€ разлика. Абе ще ги помисля още малко.
А предната седмица като търсих нещо до 5€ за допълване да хвана безплатна доставка и взех това http://www.amazon.de/gp/product/B005HTQ8IW/ref=oh_details_o00_s0 … ie=UTF8&psc=1 бях доста резервирана че е на английски, а си дойде с немска версия. Надписите на кутията са си на немски и вътре също. Понякога много заблуждава описанието (в случая не пишеше на какъв език е), но явно трябва да се рискува.

Общи условия

Активация на акаунт