Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - тема №30

  • 60 823
  • 746
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 100
Извинете за спама, но все още се нуждая от помощ или съвет поне  Cry

Спешно !!! Помощ моля. Поръчах една чанта от немския амазон (това е втора поръчка до сега с първата нямах проблем) днес получих имеил в който пише нещо за картата но е на немски и не разбрах нищо опитах с гугъл преводач но пак не успях. Моля някой който знае немски или разбира достатъчно да ми помогне за да де поствам цялото нещо тук моля да се свърже с мен на ЛС. Моля за бърз отгововор защото не знам какво трябва да направя в сайта над поръчката също пише нещо отбелязано в жълто... След поръчката парите са изтеглени от картата, а в имеила пише нещо (доколкто разбрах с гугъл) като блокиране..

# 571
  • Мнения: 5 832
Пусни тук в скрит текст какво ти пишат немците и ще умуваме заедно  Peace

# 572
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
Извинете за спама, но все още се нуждая от помощ или съвет поне  Cry

Спешно !!! Помощ моля. Поръчах една чанта от немския амазон (това е втора поръчка до сега с първата нямах проблем) днес получих имеил в който пише нещо за картата но е на немски и не разбрах нищо опитах с гугъл преводач но пак не успях. Моля някой който знае немски или разбира достатъчно да ми помогне за да де поствам цялото нещо тук моля да се свърже с мен на ЛС. Моля за бърз отгововор защото не знам какво трябва да направя в сайта над поръчката също пише нещо отбелязано в жълто... След поръчката парите са изтеглени от картата, а в имеила пише нещо (доколкто разбрах с гугъл) като блокиране..

Ако така изглежда текста в жълто http://prikachi.com/images.php?images/80/7091080j.png това означава, че очакват плащане. Някои банки примерно Пощенска за, които съм чела понякога блокират сумата и после, когато сайта реши да изтегли пари банката не "дава" от блокираните ами търси сумата отново от сметката ви. Надявам се да сте ме разбрали малко ми е трудно в обясненията. Дано се включи някой по компетентен потребител с по ясно обяснения Embarassed Embarassed

# 573
# 574
  • Мнения: 100
Извинете за спама, но все още се нуждая от помощ или съвет поне  Cry

Спешно !!! Помощ моля. Поръчах една чанта от немския амазон (това е втора поръчка до сега с първата нямах проблем) днес получих имеил в който пише нещо за картата но е на немски и не разбрах нищо опитах с гугъл преводач но пак не успях. Моля някой който знае немски или разбира достатъчно да ми помогне за да де поствам цялото нещо тук моля да се свърже с мен на ЛС. Моля за бърз отгововор защото не знам какво трябва да направя в сайта над поръчката също пише нещо отбелязано в жълто... След поръчката парите са изтеглени от картата, а в имеила пише нещо (доколкто разбрах с гугъл) като блокиране..



Ако така изглежда текста в жълто http://prikachi.com/images.php?images/80/7091080j.png това означава, че очакват плащане. Някои банки примерно Пощенска за, които съм чела понякога блокират сумата и после, когато сайта реши да изтегли пари банката не "дава" от блокираните ами търси сумата отново от сметката ви. Надявам се да сте ме разбрали малко ми е трудно в обясненията. Дано се включи някой по компетентен потребител с по ясно обяснения Embarassed Embarassed


Мисля че точно това пише. Ето и текста който получих в пощата:
Скрит текст:
Bezüglich Bestellung 304-0953826-7033935 von Amazon.de

1 of REPLAY FW3333.000.A0092, Damen Henkeltaschen, Schwarz (Schwarz), 44x31x17 cm (B x H x T)

Herzliche Grüße von Amazon.de,

Bisher konnten wir die für die Zahlung angegebene Kreditkarte vom Typ Visa (Ablaufdatum 2014/08) noch nicht belasten.

Die Belastung Ihrer Kreditkarte wird in Kürze noch einmal versucht. Wir bitten Sie, die Daten Ihrer Kreditkarte noch einmal zu überprüfen und sie gegebenenfalls zu aktualisieren. (Es ist nicht nötig, die Bestellung noch einmal aufzugeben.)

Gehen Sie wie folgt vor:

1. Gehen Sie zur Homepage ("www.amazon.de"), klicken Sie dann oben rechts im Menü auf "Mein Konto".

2. Klicken Sie auf den Link "Meine Bestellungen".

3. Loggen Sie sich mit E-Mail-Adresse und Passwort ein.

4. Betätigen Sie bei der Bestellung, an der Sie die Änderung vornehmen möchten, die Schaltfläche "Zahlungsart ändern".

5. Wählen Sie eine bereits hinterlegte Zahlungsweise aus, aktualisieren Sie das Ablaufdatum Ihrer Kreditkarte oder geben Sie eine neue Zahlungsweise ein.

6. Schließen Sie bitte die Änderung mit "Bestätigen" oder "Zahlungsart erneut verwenden" ab.

Beachten Sie, dass die Kreditkartennummer nicht bearbeitet werden kann.

Das Ablaufdatum und/oder der Name des Karteninhabers können jedoch berichtigt werden. Falls Sie die Kreditkartennummer bearbeiten müssen, geben Sie sie als neue Karte an.

Vielen Dank für Ihren Einkauf bei Amazon.de.

Mit freundlichen Grüßen,
Amazon.de Kundenservice
http://www.amazon.de

Beachten Sie bitte: Diese E-Mail wurde von einer nur für Benachrichtigungen verwendeten Adresse gesendet. Eingehende E-Mails können nicht angenommen werden. Antworten Sie nicht auf diese Nachricht.

А това което казваш maya_76 означава ли че ще теглят пари отново? И трябва ли да натискам това в изображението което показва?

# 575
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
Да ще блокират сумата отново, като първата ще ти се разблокира след като изтече определения срок от банката обикновенно от 12- до 45дни.
Натискаш в жълтото поле там трябва да потвърдиш данните на картата, ако в нея няма нужната сума можеш да смениш картата с друга, също няма проблем Peace дори да не е на твое име.

# 576
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Alvelina жирафите бяха няколко бройки и странно че са свършили толкова бързо. А пласмасовата кухня беше 1бр. за около 15£.

Последна редакция: нд, 23 фев 2014, 00:09 от ronicat

# 577
  • Мнения: 5 832
Буквално-не са ти задължили картата,показват ти пътя- как да препотвърдиш  плащането ( или да въведеш нова карта) и не отговаряй на този мейл.
За да ти блокират сума наново,трябва да имаш достатъчно наличност.

Сайта вероятно не са теглили сумата,а само е блокирана.Не биха ти взели 2 х пари за една и съща поръчка.

Нали  не дублира поръчката ?

# 578
  • София
  • Мнения: 10 648
Днес изтича тази промоция, която получих по мейла преди седмица:
Скрит текст:
Kaufen Sie Amazon.de Gutscheine im Wert von 50 EUR & wir schenken Ihnen 10 EUR
Amazon.de Aktion auf exklusive E-Mail Einladung
Auf exklusive E-Mail Einladung: Geschenkgutscheinaktion

Schenken und beschenkt werden:

Kaufen Sie zum Valentinstag, Geburtstag, als Dankeschön oder einfach so einen unserer Topseller unter den Amazon Geschenken. Verschenken Sie einen oder mehrere Amazon.de Geschenkgutscheine im Wert von zusammen mindestens 50 EUR. Sie erhalten als Dankeschön einen Aktionsgutschein im Wert von 10 EUR. Die Aktion läuft nur bis zum 22.02.2014. Ihren Aktionsgutschein erhalten Sie nach erfolgreicher Bestellung Ihrer Artikel bis zum 25.02.2014 per E-Mail und Sie können ihn bis zum 11.03.2014 für alle qualifizierenden Produkte einlösen. Weitere Informationen entnehmen Sie bitte den Aktionsbedingungen weiter unten auf dieser Seite.

Wichtig: Diese Aktion gilt NUR für Kunden, die eine Einladung per E-Mail erhalten haben und den Kauf über das dieser E-Mail Adresse zugeordnete Konto tätigen. Sollten Sie diesmal keine Einladung erhalten haben, empfehlen wir Ihnen unsere Geschenkgutscheine natürlich trotzdem als praktisches Geschenk für Freunde und Familie. Wer bekommt nicht gerne die Auswahl aus Millionen Produkten?

Цъкнах на червения текст, прати ме тук, избрах първия, по-долу има и графа Motiv - има ли значение какъв ще бъде?

Ще си направя нов акаунт, със същата карта (най-вероятно), но с променена фамилия, не разбрах как да го подаря на новия ми акаунт, от който ще взема един Киндъл за 49Е, после с този код, ще мога по всяко време да го осребря (10Е) със стария си акаунт?!  Rolling Eyes

EDIT: Отказах се  Peace

Последна редакция: сб, 22 фев 2014, 22:12 от hakama

# 579
  • Мнения: 100
Буквално-не са ти задължили картата,показват ти пътя- как да препотвърдиш  плащането ( или да въведеш нова карта) и не отговаряй на този мейл.
За да ти блокират сума наново,трябва да имаш достатъчно наличност.

Сайта вероятно не са теглили сумата,а само е блокирана.Не биха ти взели 2 х пари за една и съща поръчка.

Нали  не дублира поръчката ?

Не мисля че съм дублирала. В профила на поръчки я има само веднъж и един брой.
Когато поръчах показваше че има достатъчно пари.  Направих две поръчки наведнъж от ибей и амазон. После получих имейла. Сега натиснах жълтото бутонче от снимката по горе.. надявам се да не удържат сумата наново , пък и не съм сигурна дали има достатъчно за втория път. Банката е прокредит , но интернет банкирането им е ужасно. . От три дена не ми показва движения в сметката ( редовно се случва да виждам движение след дни или седмица ). Дано нямам проблем с това Sad започнах да Съжалявам за поръчката.. Sad

# 580
  • Мнения: 1 095
По Виповете да сте срещали хубави калъфи за Киндл?

# 581
  • Бг
  • Мнения: 856
Буквално-не са ти задължили картата,показват ти пътя- как да препотвърдиш  плащането ( или да въведеш нова карта) и не отговаряй на този мейл.
За да ти блокират сума наново,трябва да имаш достатъчно наличност.

Сайта вероятно не са теглили сумата,а само е блокирана.Не биха ти взели 2 х пари за една и съща поръчка.

Нали  не дублира поръчката ?

Не мисля че съм дублирала. В профила на поръчки я има само веднъж и един брой.
Когато поръчах показваше че има достатъчно пари.  Направих две поръчки наведнъж от ибей и амазон. После получих имейла. Сега натиснах жълтото бутонче от снимката по горе.. надявам се да не удържат сумата наново , пък и не съм сигурна дали има достатъчно за втория път. Банката е прокредит , но интернет банкирането им е ужасно. . От три дена не ми показва движения в сметката ( редовно се случва да виждам движение след дни или седмица ). Дано нямам проблем с това Sad започнах да Съжалявам за поръчката.. Sad


Най-добре отиди и си внеси нужната сума. Прокредит ще ти ги отблокират след 45 дни.

# 582
  • Варна
  • Мнения: 239
Буквално-не са ти задължили картата,показват ти пътя- как да препотвърдиш  плащането ( или да въведеш нова карта) и не отговаряй на този мейл.
За да ти блокират сума наново,трябва да имаш достатъчно наличност.

Сайта вероятно не са теглили сумата,а само е блокирана.Не биха ти взели 2 х пари за една и съща поръчка.

Нали  не дублира поръчката ?

Не мисля че съм дублирала. В профила на поръчки я има само веднъж и един брой.
Когато поръчах показваше че има достатъчно пари.  Направих две поръчки наведнъж от ибей и амазон. После получих имейла. Сега натиснах жълтото бутонче от снимката по горе.. надявам се да не удържат сумата наново , пък и не съм сигурна дали има достатъчно за втория път. Банката е прокредит , но интернет банкирането им е ужасно. . От три дена не ми показва движения в сметката ( редовно се случва да виждам движение след дни или седмица ). Дано нямам проблем с това Sad започнах да Съжалявам за поръчката.. Sad

Този надпис означава, че по една или друга причина, когато Амазон са започнали да обработват поръчката / а това може да отнеме 2-3 дни, не е задължително да стане веднага след поръчката/, в картата не е имало достатъчна наличност. Доколкото разбрах са направени две поръчки едновременно. За двете поръчки ли са блокирани пари? Сигурна ли си, че е имало достатъчно пари и за двете, правилно ли си изчислила курса на валутите? След тези поръчки плащала ли си и друго с тази карта?

# 583
  • София
  • Мнения: 8 160
Предложете нещо за 3,50 до безплатна доставка.

# 584
  • Мнения: 1 095
Предложете нещо за 3,50 до безплатна доставка.
от къде?

Общи условия

Активация на акаунт