Пазаруване от Aliexpress.com 20

  • 45 769
  • 741
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 9
Момичета и момчета, благодаря ви, че споделяте опит! Бях се притеснила за трак номера на една пратка, понеже минаха 10 дена и не се появи в сайта! Та писах на китайката и тя ми писа, че поради ниската стойност на артикула не може да ми даде реален номер. Дала ми е фалшив и ми обещава, че ще си получа парите, ако не получа стоката! Преди няколко дена някой сподели, че това е нормална практика и няма нищо притеснително... не, че няма притеснение, но... Ще си почакам, пък каквото стане...

# 691
  • София
  • Мнения: 502
Може линякой да ми каже как да процедирам, отнеха ми пратката на митницата, да отворя ли в алито диспо, какво да права? Мога  ли да си върна парите поне, дайте ми съвет моля... Sad
Относно митницата не мога да ти кажа как да процедираш там, понеже разбрах, че си в Германия. Там на такива неща се гледа много строго и безкомпромисно. Ако беше тук имаше голям шанс да ти върнат ботушите. Все пак опитай да се разбереш с тях, няма нищо да загубиш, ако им се примолиш. По-скоро с представителя на марката опитай да поговориш.
Ако нищо не стане пусни в Али диспут за пълно възстановяване като обясниш какъв е случая.

# 692
  • Мнения: 13
Момичета и момчета, благодаря ви, че споделяте опит! Бях се притеснила за трак номера на една пратка, понеже минаха 10 дена и не се появи в сайта! Та писах на китайката и тя ми писа, че поради ниската стойност на артикула не може да ми даде реален номер. Дала ми е фалшив и ми обещава, че ще си получа парите, ако не получа стоката! Преди няколко дена някой сподели, че това е нормална практика и няма нищо притеснително... не, че няма притеснение, но... Ще си почакам, пък каквото стане...
така е май ,и аз имам такава поръчка за 3 евро,и вече минаха 2 и повече седмици и никъде нищо,та им писах но китайците какво се случва,и отговора беше че го нямали наличен артикула при положение че получих мейл че е шипнат на 5,02,имали били много поръчки след празниците и го били шипнали на 9,02 ,как става това разминаване в датите не знам,а за въпроса ми за трак номера дали е истински въобще и не ми отговориха newsm78,ще чакам какво да се прави,поне като им пиша отговарят любезно и много бързо

# 693
  • София
  • Мнения: 143
Тъй като за първи път пазарувам от Aliexpress, при цена на намалена чанта 29.35 $, иначе е  58 $,  купувачът коя цена пише  на пратката newsm78. Това ДДС къде се плаща и как  може да се избегне  Wink

# 694
  • Мнения: 0
Благодаря, не тук нямам шансове и да се моля всичко нарязаха пред мен с нож, в момена се чудя как да процедирам поне да си върна парите не са малко писах на продавача но нямам никаква вест от него, стоя в невидение с две думи. Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Може линякой да ми каже как да процедирам, отнеха ми пратката на митницата, да отворя ли в алито диспо, какво да права? Мога  ли да си върна парите поне, дайте ми съвет моля... Sad
Относно митницата не мога да ти кажа как да процедираш там, понеже разбрах, че си в Германия. Там на такива неща се гледа много строго и безкомпромисно. Ако беше тук имаше голям шанс да ти върнат ботушите. Все пак опитай да се разбереш с тях, няма нищо да загубиш, ако им се примолиш. По-скоро с представителя на марката опитай да поговориш.
Ако нищо не стане пусни в Али диспут за пълно възстановяване като обясниш какъв е случая.

# 695
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 086
Момичета и момчета, благодаря ви, че споделяте опит! Бях се притеснила за трак номера на една пратка, понеже минаха 10 д(ена и не се появи в сайта! Та писах на китайката и тя ми писа, че поради ниската стойност на артикула не може да ми даде реален номер. Дала ми е фалшив и ми обещава, че ще си получа парите, ако не получа стоката! Преди няколко дена някой сподели, че това е нормална практика и няма нищо притеснително... не, че няма притеснение, но... Ще си почакам, пък каквото стане...

Ммда, аз получих вече две такива и то сравнително бързо  Peace

# 696
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 086
Тъй като за първи път пазарувам от Aliexpress, при цена на намалена чанта 29.35 $, иначе е  58 $,  купувачът коя цена пише  на пратката newsm78. Това ДДС къде се плаща и как  може да се избегне  Wink
Прочети първият пост от темата  Peace
Винаги можеш да пишеш на китайчето, да отбележи по -ниска цена на пакета   Wink

# 697
  • Мнения: 9
Тъй като за първи път пазарувам от Aliexpress, при цена на намалена чанта 29.35 $, иначе е  58 $,  купувачът коя цена пише  на пратката newsm78. Това ДДС къде се плаща и как  може да се избегне  Wink

Помолете го любезно и ще ви напише още по-ниска стойност! Те по принцип го правят и без да им казваме, но все пак...

# 698
  • Мнения: 6
Момичета и момчета, оказва се че онзи мейл за връзка който е на първа страница вече не работи  #2gunfire То не стига че защитата на клиента им е толкова катастрофална и само проформа, ами и сега остава само чата за връзка, а чата всички го знаем, това от зелен, по зелен хайвер, пращат те на някъкъв компютър , който ти отговаря с някакви малоумни недомислици  #2gunfire
В опит да им пиша на мейла за отворен и ескалирал автоматично преди месеци диспут който седи заспал на "процесинг" не знам от кога  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #Cussing out ми върнаха това писмо  smile3514
Dear Sir/Madam

This is an e-mail notification to inform you that AliExpress has updated the customer service system. We are providing 24*7 full time online chat service now. You can get instant help from us at any time.

Meanwhile we have stopped our email service and this email address (Buyer@aliexpress.com) will no longer available. Please be advised to directly contact our online chat service by visiting http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm?autoreply=buyerservice.

After you enter this page, please select a question first (Based on your concern), after that you will see the Start Chatting button.

We are sincerely sorry for any inconvenience and we are looking forward to providing better service!

Please do not reply to this email. This is an automated system email.

Best Regards

AliExpress Customer Service Team

# 699
  • Мнения: 876
             Да ви споделя,че мацката ми възстанови 3-те долара,но сега пък аз трябва да и кача оценката.   Да ,ама не ,защото ми е изчезнал бутона leave feedback.
И сега какво мога да направя,дайте идея,моля ви?  newsm78  

    Момичето  толкова трогателно писмо ми беше написала,че е току що завършила студентка,че се опитва да започне собствен бизнес и т.н., а сега заради моите кометари  да страда  Sad

# 700
  • Мнения: 48
Оффф, този чат е отвратителен.... Дано измислят нещо по-добро.

Мика*ела, ти не си оставила преди това коментар, нали?

# 701
  • Мнения: 28
Въпрос: След колко време се появява пратката в сайта на Сингапурските пощи?
Имам тракинг номер от една седмица, но още не се е появила пратката в СП.

# 702
  • Мнения: 1 718
Аз онзи ден успях да намеря начин за онлайн чат с човек, не с робота. Някъде от ФБ страницата им го видях, щраках и търсих 30мин., ама как стана - убийте ме, не мога да се сетя.  Rolling Eyes

# 703
  • Бургас
  • Мнения: 91
Здравейте, имам един въпрос:
За първи път канселирах поръчка и се чудя как ще ми възстановят парите като не съм плащала с пейпал.

# 704
  • Мнения: 13
Въпрос: След колко време се появява пратката в сайта на Сингапурските пощи?
Имам тракинг номер от една седмица, но още не се е появила пратката в СП.
доста бързо,тракове на СП излизат и в сайта на бг пощи,поръчах едно телефонче на 6,02 и на 18,02 беше при мене,кога е шипнато как е трака ,ако искаш ми го напиши да го проверя

Общи условия

Активация на акаунт