Пазаруване от Aliexpress.com 20

  • 45 933
  • 741
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 3 020
Аз да питам дали трябва да получа нов проследяващ номер за "новата" стара поръчка - да припомня: не излизаше номерът никъде, писах на продавача, след седмица  Shocked ми отговори, че поръчката била изгубена, ако искам да я прати наново, съгласих се, но пак няма никакво развитие .....  Rolling Eyes а е от 13.01  ooooh!

# 451
  • Мнения: 48
Трябва да е с нов, след като другата е загубена.

# 452
  • Мнения: 740
Аз да питам дали трябва да получа нов проследяващ номер за "новата" стара поръчка - да припомня: не излизаше номерът никъде, писах на продавача, след седмица  Shocked ми отговори, че поръчката била изгубена, ако искам да я прати наново, съгласих се, но пак няма никакво развитие .....  Rolling Eyes а е от 13.01  ooooh!
Ако е изпратил нова пратка би трябвало да има нов проследяващ номер. На мен ми се е случвало да зачеркнат стария и да напишат нов в My orders->View details

# 453
  • Мнения: 4 696
Здравейте отново. Аз искам да помоля за препоръки за анцуг. Ако някоя от вас си е поръчвала и е доволна нека пише Simple Smile
Аз мислех този, но ми се вижда много тънък и като цяло този търговец няма много хубави коментари.

Вие какво мислите?

http://www.aliexpress.com/snapshot/6023999705.html
И аз си търся нещо такова!Ако някой е поръчвал и е доволен от нещо подобно, моля да даде линк!
Иначе коментарите са добри, но и на мен ми се вижда тънък!

# 454
  • Sofia
  • Мнения: 10 874
Поръчах тази блуза, дано се окаже хубава:
http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-New-Fashion-ZA-Leaf- … g/1570583298.html

Чудя се и за тази, някой дали не е поръчвал:
http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-New-Fashion-Ladies-C … t/1570601973.html

# 455
  • Мнения: 0
Здравейте отново. Аз искам да помоля за препоръки за анцуг. Ако някоя от вас си е поръчвала и е доволна нека пише Simple Smile
Аз мислех този, но ми се вижда много тънък и като цяло този търговец няма много хубави коментари.

Вие какво мислите?

http://www.aliexpress.com/snapshot/6023999705.html

Аз съм си поръчала този http://www.aliexpress.com/item/Spring-And-Autumn-New-Women-s-Clo … e/1290112903.html който дефакто е същия, но още го чакам... Да изглежда тънък наистина по- скоро е за топлите сезони. Като пристигне (което надявам се да е тези дни, че мина над месец вече) ще го снимам и ще ти кажа.

# 456
# 457
  • Където е сърцето
  • Мнения: 411
Как мога да сортирам всички долници и панталони с увиснало дъно ooooh!

# 458
  • Мнения: 0
Здравейте! Имам две пратки от Китай със следните номера: RC511114055CN и RC519086713CN от различни търговци. И двете са пристигнали в България , соътветно на 14.02 в Ямбол и на 12.02 в Бургас. Проблемът е, че съм дал адрес  в Севлиево. Говорих днес по телефона със служителка от БУЛПОСТ, която ми каза,че китайците са сбъркали тракинг номерата, в което аз лично се съмнявам. Писах на китайските търговци, че искам нови номера, тъй като тези които са ми дали вероятно са сгрешени. Чакам отговор. И все пак не ми се вярва пък и двата да са сгрешени /като знам какви са ни услугите в България/. Вие какво бихте ме посъветвали, как да постъпя?

# 459
# 460
# 461
  • Мнения: 2 188
Здравейте! Имам две пратки от Китай със следните номера: RC511114055CN и RC519086713CN от различни търговци. И двете са пристигнали в България , соътветно на 14.02 в Ямбол и на 12.02 в Бургас. Проблемът е, че съм дал адрес  в Севлиево. Говорих днес по телефона със служителка от БУЛПОСТ, която ми каза,че китайците са сбъркали тракинг номерата, в което аз лично се съмнявам. Писах на китайските търговци, че искам нови номера, тъй като тези които са ми дали вероятно са сгрешени. Чакам отговор. И все пак не ми се вярва пък и двата да са сгрешени /като знам какви са ни услугите в България/. Вие какво бихте ме посъветвали, как да постъпя?

А аз си мисля, че китайците са видяли, че си от България и тъй като около датата на поръчката ти са имали и друг/и/ клиент/и/ от нашата страна, са ти писали кой да е тракинг за България. Така при диспут ще докажат, че пратката е получена и гориш. Например Тинидийл правят този номер постоянно като им опре..., скроиха го и на мен. Бях зяпнала като ми затвориха диспута, защото имало доказателство, че съм получила пратката! Безумна наглост е да напишат на Пейпал, че са ми дали тракинг, когато поръчката ми беше на стойност под минимума за тракинг.
А сега да се "похваля", че преди минути пуснах първия си диспут. Предоставения тракинг не се появи в китайските пощи, онзи не отговаря и от 16-ти има 2 негативни /и единствени за стоката/ отзива, че не изпраща стоките. Поръчката ми е от 9 януари, "изпратена" на 21-ви. Магически гъби, моля ви се, за по-малко от 7 долара, ама въпросът е принципен.  Crossing Arms

# 462
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
r.i.angelovaдай им мейла си,като ти върнат парите, тогава затвори диспута,пиши им и ,че така ще направиш, преди това НЕ затваряй!
vitaзависи какво показва проследяването на пратката,може да се удължи срока на доставка.
Но при теб щом няма данни ,диспутирай.
jijibijiЧакай до 25.март,за да го ползваш,както и сама си цитирала.
6tastliva ,да на съобщение към поръчката продавача трябва да ти прати номера,пиши му,питай го.
mirela___iordanova трудно се откриват реплики,пробвай всякакви измислени съкращения
vlaivstoаз съм от Ямбол,даже не знам не е ли краднат от моя поръчка този номер, че днес получих доста пратки..Има "продавачи"измамници,които реално нищо не пращат към клиента,а само предоставят номера на уж пратени до държавата пратки,а те не са до този клиент изобщо, как е рейтинга на тия продавачи,свърза ли се с тях, диспут май ще се наложи.

# 463
  • Sofia
  • Мнения: 10 874
При такъв случай на чужд тракинг не може ли да се поиска информация от БГ пощи? Все пак при тях всеки тракинг е с точен адрес в системата и може да се покаже, че този тракинг номер е бил за съвсе друг адрес  newsm78

# 464
  • Мнения: 156
r.i.angelovaдай им мейла си,като ти върнат парите, тогава затвори диспута,пиши им и ,че така ще направиш, преди това НЕ затваряй!
Благодаря, никид! Така и писах, ама направо ме изтощи това китайче, първо беше да чакам още, после да си дам сметката и да затворя диспута, после писа да съм оставела позитивен фийдбек и да затворя диспута и тогава щели да ми върнат парите, сега да съм затворела диспута, те щели да ми пратят ботите отново. Днес му писах, че явно няма да се разберем и че ще ескалирам до Али-то, пък те да решат. Само да ми се появи бутона, че тоя направо ми писна, явно е че стоката е изгубена. Иначе имаше добър рейтинг и доста продажби, разбира се има и негативи, но в рамките на нормалното. Явно гаранция няма.

Получих ето тези формички за птици, ако някой се интересува, много бързо дойдоха
http://www.aliexpress.com/snapshot/284483009.html

Общи условия

Активация на акаунт