MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 451 988
  • 3 045
  •   2
Отговори
# 2 325
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Аз също от известно време не бях влизала в програмата и сега не мога. Стартирам, но ми излиза съобщение за автоматично обновяване с 16.10.25.1. от 15.4.15.1. Даденият линк отдолу в съобщението не мога да отворя. Не ме пуска по-нататък. Някаква идея как да обновя програмата, за да вляза в Мейлбукс?

# 2 326
  • Пловдив
  • Мнения: 319
Leila, ползвай линковете в подписа ми - активни са Simple Smile

# 2 327
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Leila, ползвай линковете в подписа ми - активни са Simple Smile

Не стана пак. Излиза съобщение "Файлът MB_agent.exe не е обновен" ; "Програмата прекратява работа."

ПП. Оправих се, но май е временно. Излиза съобщение да затворя програмата, да я стартирам отново и авт. да я обновя, но как?

Последна редакция: вт, 28 фев 2017, 00:02 от Leila

# 2 328
  • Пловдив
  • Мнения: 319
Опитай ръчно да ги заместиш. Т.е, ако в диск D или Е вече имаш създадена папка MailBooks, свали ехе-файла на десктопа си и го стартирай. По подразбиране ще направи инсталацията в D. Така ще се заместят всички файлове. Ако проблема продължава, пиши ми на лични да намерим решение.

П.П. Да не си инсталирала програмата на десктопа?
Трябва да са спазени следните условия:
Папката на програмата задължително трябва да се нарича MailBooks (или MAILBOOKS).
Папката MailBooks задължително трябва да се намира в главната директория на някой от дисковете на компютъра, т.е. пътя до нея трябва да е примерно C:\MailBooks, D:\MailBooks, E:\MailBooks и т.н. Препоръчва се програмата да не се разполага на диск С:, ако има такава възможност.

# 2 329
  • гр. София
  • Мнения: 4 992
Опитай ръчно да ги заместиш. Т.е, ако в диск D или Е вече имаш създадена папка MailBooks, свали ехе-файла на десктопа си и го стартирай. По подразбиране ще направи инсталацията в D. Така ще се заместят всички файлове. Ако проблема продължава, пиши ми на лични да намерим решение.

П.П. Да не си инсталирала програмата на десктопа?
Трябва да са спазени следните условия:
Папката на програмата задължително трябва да се нарича MailBooks (или MAILBOOKS).
Папката MailBooks задължително трябва да се намира в главната директория на някой от дисковете на компютъра, т.е. пътя до нея трябва да е примерно C:\MailBooks, D:\MailBooks, E:\MailBooks и т.н. Препоръчва се програмата да не се разполага на диск С:, ако има такава възможност.
Преместих всичко. Засега всичко е ок.  bouquet Благодаря!  Hug

# 2 330
  • Мнения: 46
Някой дали може да ми нулира паролата? Става дума за потребителско име BALTO1.

# 2 331
  • София
  • Мнения: 6 762
Някой дали може да ми нулира паролата? Става дума за потребителско име BALTO1.
Ако има проблем с профила или паролата, той не се решава с писане тук, а на support@mailbooks.net.

# 2 332
  • Пловдив
  • Мнения: 2 881
Здравейте Simple Smile, няколко пъти се опитвам да кача книга, но неуспявам. След като попълня автор, заглавие, формат и стигна до това какъв език е не ми дава нито да го напиша, нито да го избера с лупичката (тя не е активна). Какво да направя, за да мога да кача книгите?

# 2 333
  • Мнения: 275
Здравейте Simple Smile, няколко пъти се опитвам да кача книга, но неуспявам. След като попълня автор, заглавие, формат и стигна до това какъв език е не ми дава нито да го напиша, нито да го избера с лупичката (тя не е активна). Какво да направя, за да мога да кача книгите?

Нов автор/книга ли искаш да качиш или вече присъства в програмата...

Трябва също да си с версия 16.10.29.1

# 2 334
  • София
  • Мнения: 34 996
Това за версията сигурно ли е? Защото в края на февруари качвах с 25.1  Rolling Eyes

# 2 335
  • Мнения: 275
Това за версията сигурно ли е? Защото в края на февруари качвах с 25.1  Rolling Eyes

Последното обновяване май беше задължително само за тези, които качват книги, за останалите по-желание...

# 2 336
  • Пловдив
  • Мнения: 2 881
Здравейте Simple Smile, проблема беше с версията. Просто смятах, че се обновява автоматично, а то не е станало така. Сега вече няма проблем Simple Smile. Благорадя ventcis  Hug

# 2 337
  • Мнения: 48
Здравейте, имам проблем с програмата..преди да си сменя компютъра всичко си беше наред обаче  на новия компютър не иска изобщо да тръгне.. изписва ми An app on your PC needs to following Windows feature... има опция да се инсталира и да се пропусне инсталация обаче самата опция за инсталация не може да се натисне, а е възможно само да се пропусне и пак нищо не става....
Моля за помощ

# 2 338
  • Мнения: 275
Здравейте, имам проблем с програмата..преди да си сменя компютъра всичко си беше наред обаче  на новия компютър не иска изобщо да тръгне.. изписва ми An app on your PC needs to following Windows feature... има опция да се инсталира и да се пропусне инсталация обаче самата опция за инсталация не може да се натисне, а е възможно само да се пропусне и пак нищо не става....
Моля за помощ

Здравей, имаш ли инсталиран Microsoft.NET Framework 4 Extended... Ако нямаш изтегли го, инсталирай и пробвай пак...

Сигурно е излишно да казвам, че трябва да си с Windows операционна с-ма...

# 2 339
  • Пловдив
  • Мнения: 319
Pocu_Ty, възможно е да има проблем с Windows Installer или липсващи драйвери.
Може да се провери дали не е зададена като "Забранено"

Щракнете върху Старт бутон „Старт“ , въведете services.msc в полето Търсене или щракнете върху Изпълнение, след това въведете services.msc в диалоговия прозорец и след това натиснете Enter, за да отворите Услуги.
Щракнете с десния бутон на мишката върху Windows Installer и изберете Свойства.
Ако за полето Тип стартиране е зададено Забранено, променете го на Ръчно.
Щракнете върху OK, за да затворите прозореца „Свойства“.
С десния бутон на мишката щракнете върху услугата Windows Installer и след това изберете Стартиране. Би трябвало услугата да се стартира без грешки.
Опитайте се да инсталирате отново.

Общи условия

Активация на акаунт