Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 381 137
  • 2 796
  •   1
Отговори
# 2 760
  • Мнения: 1
"Затвори програмата и активирай файла ClearRegMB, който се намира в инсталационната папка MailBooks... това ще изтрие данните в регистрите... Стартирай отново програмата и въведи име и парола..." при мен се получи.

# 2 761
  • UK
  • Мнения: 4 020
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.

# 2 762
  • София
  • Мнения: 130
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.

# 2 763
  • Русе/Germany
  • Мнения: 348
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.
И при мен е така 😏

# 2 764
  • Mediterraneo
  • Мнения: 27 659
Явно нещо не е наред, и при мен това показва. В Испания съм, с много добър интернет вкъщи.

# 2 765
  • Мнения: 159
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.
И при мен е така 😏

И при мен така. И аз съм в UK

# 2 766
  • Мнения: 1 601
И аз съм със същия проблем, в Чехия съм, писах им мейл (има го в първото мнение на темата). Отговориха ми, че може проблемът да е в доставчика ми, с който всичко изглежда ок, че може би имам вирус (мне), и че мога да си тествам връзката с файла PingTester.exe, който се намира в папката Мейлбукс. Тествах, връзката ми е добра. За съжаление този отговор не ми помага, проблемът продължава. Моля ви, пишете им и вие, ако ви се занимава, ако им пишат повече хора с този проблем, може би ще се разплете. Cry

# 2 767
  • Mediterraneo
  • Мнения: 27 659
Ще пиша. Много обичам като си заровят главата в пясъка относно подобни проблеми! Не само МВ, по принцип( даже и за форума се отнася). Ще видим какво ще ми отговорят!

# 2 768
  • Celtic Lands
  • Мнения: 6
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.

При мен изписва същото съобщение Sad и аз съм в UK
Писах им. Да се надяваме, че ще получа някакъв отговор.

# 2 769
  • Мнения: 5
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.

При мен изписва същото съобщение Sad и аз съм в UK
Писах им. Да се надяваме, че ще получа някакъв отговор.

Добър ден. И при мен същия проблем с Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, вече 4-ти ден.

# 2 770
  • Bilbao España
  • Мнения: 2
Здравейте, намирам се в Испания и при мен вече няколко дни изписва "Няма достъп до сървъра на MailBooks или Интернет-връзката Ви е слаба. Опитайте да влезете в програмата по-късно."
Днес реших да включа VPN (използвам nordvpn) през български сървър и... за моя изненада влезе. Какво ли трябва да означава това?! Thinking

П.П. Дори емайл не можах да им изпратя.
"Неуспешно доставяне до следните получатели или групи:
support@malbooks.net (support@malbooks.net)
Вашето съобщение не можа да бъде доставено. Домейновата именна система (DNS) съобщи, че домейнът на получателя не съществува.
Свържете се с получателя по някакъв друг начин (по телефона например) и го помолете да каже на администратора на имейла си, че изглежда, че техният домейн не е регистриран правилно при регистратора им на домейни..."

Последна редакция: пт, 15 яну 2021, 18:48 от dani_mar

# 2 771
  • Мнения: 1
Здравейте, изписва ми Няма достъп до сървъра или връзката ви е слаба, на какво се дължи това? Не се е случвало преди и връзката ми не е слаба.
И при мене е така. Какъв интернет ползвате, гледам че сте дали местонахождение UK.

Здравейте, и аз съм със същият проблем от няколко дни- в Австрия. Проблем с интернета нямам.

# 2 772
  • Мнения: 660
Интересно. Никой тук, в България,  не се е оплакал. Дали не ги саботират по някакъв начин? Аз си влизам в програмата всеки ден.

# 2 773
  • Мнения: 654
Явно са спрели достъпа извън Бг. Решението е през VPN.

# 2 774
  • под звездите
  • Мнения: 85
Много неприятно, ако е така. Не вярвам PanJoro да не прави нещо по въпроса, все пак доста потребители са в чужбина. Сигурно имам някаква причина за проблема.

Общи условия

Активация на акаунт