Пазаруване от Aliexpress.com 21

  • 60 003
  • 733
  •   2
Отговори
# 135
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
antoaneta.antova в банката да не би само да са блокирани парите,а реално плащането не е минало успешно,след като ти пише да платиш.
 И защо не обмислиш да смениш продавача, този има само 8 продажби за 1 година,слабо е,а са доста парите,виж с повече оценки някой,смотал те е,че се шие след плащане,какво,ще чакаш 2 месеца да я шие ако реши да ти удължава срока ли..
evi99 като причина на отказ посочи"сгрешен артикул",трябва да я откаже Simple Smile
*Tetida*
какво си поръчала,с белгийски пощи е пратено,не знам как идват тук и дали се дължи нещо,но ти при поръчване какъв метод на доставка посочи?
viki_88получила си мейл известие,че поръчката ти е отменена с цел сигурност, и до 7-10 дни ще ти се върнат парите,искат се лични данни за доказване,че не е измама.

# 136
  • Мнения: 169
Аз поръчах тази чанта http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Restore-Ancient-Inclined … 4/1666467769.html Като я получа ще пиша за качеството.

# 137
  • Мнения: 73
Аз да похваля тази мъжка чанта. http://www.aliexpress.com/item/2014-NEW-HOT-SOLD-fashion-men-sho … n/1373480454.html Пристигна за окло 15 дни , много хубава изработка, по- добнре е от на снимките. И е естествена кожа 28 лв. ми излезе. Много съм доволна.
аз чаках по-дъгичко за тази чанта, излезе ми по-скъпо, но от друг продавач, не ми прилича на ест. кожа, и имам малки забележки, но както казва ММ, за китайско е ок
Тази която пристигна със сигурност е естествена кожа , специално я носих да проверят , че не ми се вярваше Grinning. И изработката е перфектна, чакам момчето на което я дадох да ми прати снимки и ще кача в групата.Явно  въпрос на късмет, мен ми се случи от един и също продавач едно и също нещо да пристигне хубаво и после пълен боклук.

Последна редакция: пн, 24 фев 2014, 06:49 от Ro6avKa

# 138
  • Мнения: 134
antoaneta.antova в банката да не би само да са блокирани парите,а реално плащането не е минало успешно,след като ти пише да платиш.
 И защо не обмислиш да смениш продавача, този има само 8 продажби за 1 година,слабо е,а са доста парите,виж с повече оценки някой,смотал те е,че се шие след плащане,какво,ще чакаш 2 месеца да я шие ако реши да ти удължава срока ли..
evi99 като причина на отказ посочи"сгрешен артикул",трябва да я откаже Simple Smile
*Tetida*
какво си поръчала,с белгийски пощи е пратено,не знам как идват тук и дали се дължи нещо,но ти при поръчване какъв метод на доставка посочи?
viki_88получила си мейл известие,че поръчката ти е отменена с цел сигурност, и до 7-10 дни ще ти се върнат парите,искат се лични данни за доказване,че не е измама.
Поръчах рокля за 80 лв. и плащането което посочих е безплатно с китайските пощи. Онзи ден писах на китаеца, за да го питам скоро ли ще я изпрати, като обясних че ми трябва за повод и той ми я изпрати с това съобщение. Трябва да го питам. Ужас сега започнах да се притеснявям......

# 139
  • Мнения: 0
Имам едно странно запитване...в ескалиране ми отговориха че ще ми възстановят сумата която искам и трябва да приема.Какво трябва да натисна при положения че няма такъв бутон,а само два
Това Respond now значи Отговорете сега, кликваш го и пишеш, че приемаш  Peace

Цитат

Да знам,но просто се чудех дали от там или има друга опция...е написах и сега пак чакаме  Peace

# 140
  • Italia
  • Мнения: 1 060
Да пиша и аз, че съм клеймвала плащане Simple Smile
На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, е плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране.

Парите са блокирани от банката и до 14 дни след транзакцията ще бъдат освободени и върнати отново по сметката.
При мен след това се наложи да поръчам отново стоката, защото поръчката беше със статус Finished. Ако при теб все още очаква плащане, можеш да опиташ да платиш отново.

# 141
  • Мнения: 23
Здравейте,харесала съм този телефон за дъщеря си http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-P780-Quad-core-android-pho … B/1073460389.html ,но ако ми напишат реалната стойност ще отиде на митница.Продавача каза,че може да ми обяви 29 $. Ще отиде ли на митница пратката с тази стойност? И за по-запознатите-как ви се струва продавача? Надявам се да дойде бързо,четох,че със сингапурските пощи идват за 10-тина дни  Rolling Eyes

# 142
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Търся този екип,за дъщеря ми?
http://prodavalnik.com/nay-novoto-poplnenie-v-kolektsiyata-miki-i42448639

В кой сайт да се поровя?  bouquet

# 143
# 144
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 113
Здравейте,харесала съм този телефон за дъщеря си http://www.aliexpress.com/item/Lenovo-P780-Quad-core-android-pho … B/1073460389.html ,но ако ми напишат реалната стойност ще отиде на митница.Продавача каза,че може да ми обяви 29 $. Ще отиде ли на митница пратката с тази стойност? И за по-запознатите-как ви се струва продавача? Надявам се да дойде бързо,четох,че със сингапурските пощи идват за 10-тина дни  Rolling Eyes

По принцип се облагат с ДДС поръчки на стойност над 30лв.  Peace При декларирана 29$ е сигурно,че ще стигне в митницата  Laughing Иначе телефонът и продавачът са ок  Wink

# 145
  • Мнения: 471
Видях, че някои имат проблеми с ескалирани диспути, та да споделя.
Получих едно палто което се оказа много тънко, въпреки че китайката ми каза, че има топъл хастар. Пуснах диспут...нищо, ескалирах...написаха да се разберем помежду си в срок от 7 дни....пак нищо. Някъде прочетох, че трябва да вземат решение до 7 работни дни. На 7 мия ден писах на мейла от първия пост, който се оказа невалиден и да пиша на чата. Писах веднага ми отговориха, че ще направят проверка. Същия следобед вече имах решение, аз приех и на другия ден статуса се промени на "затворен",  сега чакам парите  Flutter  Та пишете им не си мълчете, че то хубава работа ама китайска  Mr. Green
Да ама повече китайска  Mr. Green Ти наистина ли се свърза с човек  #Crazy newsm78 newsm78 newsm78 Аз поне 100 пъти вече съм пробвала и робота ева ми бълва тонове несвързани варианти и стандартни отговори които са на принципа на търсачките, улавят някоя дума от моя въпрос и бълват като търсачката на гугъл примерни изречения  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire И преди малко пробвах пак същата работа, не хубавата , а онази китайската  ooooh!
Така, да споделя и аз за развитието по моя случай, алилуя, дочаках такова  Mr. Green Вчера писах на въпросния чат съпорт от ето този линк: http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm?autoreply=buyerservice Това, на което попаднах, според мен беше човек. Обеща ми до 7 дни да се свържат с мен и каза, че бил дал случая на някакъв техен case специалист. До тук не бях много обнадеждена. Обаче днес имам отговор на диспута, ще ми върнат парите  Party Vul4ica, пиши им и ти от този линк, задействаха се, поне при мен, дано и при теб стане така  Praynig

# 146
  • София
  • Мнения: 58
Видях, че някои имат проблеми с ескалирани диспути, та да споделя.
Получих едно палто което се оказа много тънко, въпреки че китайката ми каза, че има топъл хастар. Пуснах диспут...нищо, ескалирах...написаха да се разберем помежду си в срок от 7 дни....пак нищо. Някъде прочетох, че трябва да вземат решение до 7 работни дни. На 7 мия ден писах на мейла от първия пост, който се оказа невалиден и да пиша на чата. Писах веднага ми отговориха, че ще направят проверка. Същия следобед вече имах решение, аз приех и на другия ден статуса се промени на "затворен",  сега чакам парите  Flutter  Та пишете им не си мълчете, че то хубава работа ама китайска  Mr. Green
Да ама повече китайска  Mr. Green Ти наистина ли се свърза с човек  #Crazy newsm78 newsm78 newsm78 Аз поне 100 пъти вече съм пробвала и робота ева ми бълва тонове несвързани варианти и стандартни отговори които са на принципа на търсачките, улавят някоя дума от моя въпрос и бълват като търсачката на гугъл примерни изречения  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire И преди малко пробвах пак същата работа, не хубавата , а онази китайската  ooooh!
Така, да споделя и аз за развитието по моя случай, алилуя, дочаках такова  Mr. Green Вчера писах на въпросния чат съпорт от ето този линк: http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm?autoreply=buyerservice Това, на което попаднах, според мен беше човек. Обеща ми до 7 дни да се свържат с мен и каза, че бил дал случая на някакъв техен case специалист. До тук не бях много обнадеждена. Обаче днес имам отговор на диспута, ще ми върнат парите  Party Vul4ica, пиши им и ти от този линк, задействаха се, поне при мен, дано и при теб стане така  Praynig
Да и при мен беше така, обаче аз пиша до 12 на обед, че нали са в друга часова зона  Laughing

# 147
  • Мнения: 2 447
Може ли да кажете мнение за Lenovo S750 и да ми препоръчате читав продавач, от който да се поръча! Благодаря!

# 148
  • Мнения: 1 490
Може ли да кажете мнение за Lenovo S750 и да ми препоръчате читав продавач, от който да се поръча! Благодаря!
http://www.aliexpress.com/item/2013-4-5-Inch-Lenovo-S750-RUSSIAN … -2/999606723.html
Аз пак с един глупав въпрос...когато това което съм поръчала е със статус "Awaiting Shipment " времето което тече до статуса е времето , за което трябва да ми пратят поръчката или да я получа?

# 149
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 113
Може ли да кажете мнение за Lenovo S750 и да ми препоръчате читав продавач, от който да се поръча! Благодаря!
http://www.aliexpress.com/item/2013-4-5-Inch-Lenovo-S750-RUSSIAN … -2/999606723.html
Аз пак с един глупав въпрос...когато това което съм поръчала е със статус "Awaiting Shipment " времето което тече до статуса е времето , за което трябва да ми пратят поръчката или да я получа?

Да ти я пратят  Peace После статусът е Goods Awaiting Acceptance  Peace

Общи условия

Активация на акаунт