Пазаруване от Aliexpress.com 21

  • 59 822
  • 733
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 23
Здравейте,
Виждам че сте много запознати със Али. Искам да попитам дали знаете да има вариант и как става да се откажа от поръчка или да сменя адреса.
Понеже вчера реших да направя първата си поръчка ,но обърках обявата .Но ако не мога да се откажа от поръчката ,то поне да сменя размера.
Ще съм много благодарна ако ми помогнете. Smile

# 61
  • Мнения: 1 269
Благодаря за прекрасната тема Simple Smile искам да помоля някой беше пуснал линк  в предишна тема с търговец за бижутерия без минимален ордер? удобно ли е да ми пуснете линк? Peace

Това вместо запис, благодаря на Никид за темичката   bouquet

http://www.aliexpress.com/store/703871
http://www.aliexpress.com/store/605085
http://www.aliexpress.com/store/813931
http://www.aliexpress.com/store/813051
http://www.aliexpress.com/store/516399
http://www.aliexpress.com/store/318835


 Peace Peace Благодаря ти!

# 62
  • Мнения: 1 269
  bouquet 
Благодаря за прекрасната тема Simple Smile искам да помоля някой беше пуснал линк  в предишна тема с търговец за бижутерия без минимален ордер? удобно ли е да ми пуснете линк? Peace

Аз от този съм купувала, няма минимална сума
http://www.aliexpress.com/store/group/Earring/516399_212144535.html
Поръчвала съм 2-3 пъти от него пристигат за 14-20 дни.


  bouquet

# 63
  • Мнения: 6
Здравейте, да споделя последните си попадения Peace Снимки ще кача след 2-3 дни във фейсбук:

Пола-панталон http://www.aliexpress.com/item/DK20-New-arrval-fashion-elegant-B … nd/863105624.html . Мнооого хубаво, точен размер Л, с етикет Zara Basic, 39 Euro. Малко ми се отварят джобовете на краката, но това е от фигурата ми, ще се оправи с лека корекция при шивачката.
С нетърпение ще чакам снимките във ФБ! А може ли да те попитам (понеже от миналото лято ги гледам тия панталонки и все не се престрашавам да поръчам  Rolling Eyes ), ти колко си висока и докъде ти стигат (за да се ориентирам дали ще са ми много къси), както и реално кой размер носиш, за да се ориентирам дали тяхното Л ще ми стане?
Много благодаря   bouquet

Между другото, в края на миналата тема имаше постове за диспутите и за мейла от 1ва страница. Присъединявам се да споделя, че този мейл, уви, вече не работи, от Али ми изпратиха нотификация, че го деактивират. Освен това нещо са станали много, много бавни с диспутите-имам един, който е ескалиран и вече почти 2 месеца стои на Processing и без развитие (а е основателен, с всички доказателства и прочее). Дано няма други случаи като моя.
Аз съм  в същата ситуация , Amazing Amazing  Peace и на мен пратиха този мейл когато се опитах да им пиша, та за това и повдигнах темата.
Ама и не смятам повече да се пробвам с покупки от този сайт.  Както казаха някои "не съм се потрудила да чета условията преди да си давам парите"  bowuu
Напротив, и точно това което казвам аз, потвърждават, че защитата на клиента е проформа. Получих едно две много добри неща и повярвах че и китайците могат да са коректни...Да ама, не всички и то такива с висок рейтинг, защото разбрах и рейтинга как се прави, като въпросните китайчета ми писаха срещу въшливи 5 долара да си поправя отзива на лъжлив "добър"
За щастие не са ми неща които струват кой знае колко. Идеята да пусна диспути беше, да не се мълчи, защото това е от значение за всички нас като потребители  Peace
Прочетох за митниците, там видях едно изречение "потребителят ще има две възможности. Първата е да се откаже доброволно от стоката и тя да бъде унищожена за сметка на притежателя на правата върху марката. Вторият вариант е купувачът да реши да си запази закупеното, но тогава срещу него правопритежателят може да заведе дело" Това не означава ли, че след като са унищожили ботушите на жената, трябва да я обезщетят newsm78 или имат предвид колкото струва труденето по рязането  Mr. Green

Последна редакция: сб, 22 фев 2014, 11:26 от Vul4ica

# 64
  • Мнения: 341
МалкотоХлапе не съм купувала чантата и нямам мнение, но ако искаш погледни тук, на 70% намаление с добра цена:
Скрит текст:

# 65
  • Мнения: 3
Аз имам чантата. Много е хубава, циповете са доста жълтички, обаче. Според мен е малка, т.е. побира малко неща вътре, но пък е много стилна. Ако желаеш мога да пусна снимки във фейсбук групата.

# 66
  • Мнения: 9
Здравейте,
Виждам че сте много запознати със Али. Искам да попитам дали знаете да има вариант и как става да се откажа от поръчка или да сменя адреса.
Понеже вчера реших да направя първата си поръчка ,но обърках обявата .Но ако не мога да се откажа от поръчката ,то поне да сменя размера.
Ще съм много благодарна ако ми помогнете. Smile

Ако все още не е изпратена поръчката пиши на продавача, че си объркала и канселирай поръчката и се надявай той да приеме канселирането!

# 67
  • Мнения: 470
Vul4ica, много съжалявам, че и ти си в подобна ситуация  spoko  Дано се разрешат все пак случаите ни! На мен специално това ми е първата "греда" с диспут в Али-имам доста успешни покупки, но и доста неуспешни или с дефект, за всички тях диспутите при обосновано ескалиране ми бяха коректно решени, дори и да не е било много бързо винаги; но 2 месеца чакане за пръв път ми се случва. Подозирам, че има връзка с промяната в системата на хелп деска им.

# 68
  • Мнения: 23
Здравейте,
Виждам че сте много запознати със Али. Искам да попитам дали знаете да има вариант и как става да се откажа от поръчка или да сменя адреса.
Понеже вчера реших да направя първата си поръчка ,но обърках обявата .Но ако не мога да се откажа от поръчката ,то поне да сменя размера.
Ще съм много благодарна ако ми помогнете. Smile

Ако все още не е изпратена поръчката пиши на продавача, че си объркала и канселирай поръчката и се надявай той да приеме канселирането!




СНОЩИ ВЕЧЕРТА Я ПУСНАХ ПИСАХ МУ ЧЕ ЧЕ СЪМ НОВА В САЙТА И В БЪРЗИНАТА СЪМ НАПРАВИЛА ГРЕШКА АКО Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ ОТКАЖА ОТ НЕЯ ИЛИ ТО ПОНЕ ДА МИ Я ЗАМЕНИ ЩЕ ЧАКАМ ОТГОВОР

# 69
  • Мнения: 70
Доколкото разбрах по-голяма част от стоката на ивет.бг е от сайтове като Алиекспрес, та сега диря полата от този комплект:
http://www.ivet.БГ/bg/productv/820315/komplekt-stefany-grafit.html

пробвах с sweater skirt, но безуспешно. Някакви идеи? Благодаря ви предварително.   bouquet

# 70
# 71
  • Мнения: 6
 Amazing Amazing  Hug Стискам палци  newsm10 Въпроса е в принципа и да се знае че защитата на клиента в али няма нищо общо с познатите ни "нежълти" европески платформи за нет пазаруване  Grinning  А като се замисля, че едно от хубавите и успешни неща ми е една убийствена рокля "Валентино" направо трябва да ..пу.пу че съм имала късмет  newsm43 newsm52

# 72
  • Мнения: 0
Vul4ica, много съжалявам, че и ти си в подобна ситуация  spoko  Дано се разрешат все пак случаите ни! На мен специално това ми е първата "греда" с диспут в Али-имам доста успешни покупки, но и доста неуспешни или с дефект, за всички тях диспутите при обосновано ескалиране ми бяха коректно решени, дори и да не е било много бързо винаги; но 2 месеца чакане за пръв път ми се случва. Подозирам, че има връзка с промяната в системата на хелп деска им.

Да и аз чакам вече повече от месец едно ескалиране...седи ми на Procesing и това е.Ще си чакам колкото трябва и така Sad

# 73
  • Мнения: 9
Благодаря за темата smile3508

# 74
  • FR
  • Мнения: 214
И аз съм на мнение, че купувача няма кой знае каква защита в сайта, както и че съпорт изобщо няма. Само една виртуална Ева, която за нищо не става  Laughing Чакам сега да видя от алибаба какво ще сътворят. Имам и едни часовници поръчани на 9.01, които никви ги няма и ще приключвам с алито.  Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт