Пазаруване от Aliexpress.com 21

  • 59 937
  • 733
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 15
Здравейте момичета! Предстои ми да ходя на сватба и се чудех дали някой е поръчвал тези: http://www.aliexpress.com/item/Sexy-fashion-open-toe-high-heeled … =glo&c_tp=USD
http://www.aliexpress.com/item/2013-Spring-New-arrival-fashoin-s … to/720385438.html
http://www.aliexpress.com/item/2013new-autumn-Victoria-Beckham-f … es/843602609.html
Ще се радвам ако ми препоръчате и нещо друго изпитано Simple Smile

# 346
  • Мнения: 5 832
Продавач с добър фийдбек и много добри цени http://www.aliexpress.com/store/group/Fashion-shoes/434284_252816707.html

# 347
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Айде въпрос и от мен. Продавача ми е пратил това:
Dear customer, really sorry to tell you this is out of stock. It will be appreciated if you can cancel this order and choose the cancel reason as "set the repeated order". Otherwise our shop will be punished by the system. dera,the money will full return.Thank you so much and we will provide you some discount in the next order..
Не ми е проблем да канселирам поръчката(предполагах че няма да го получа) - но ако го направя на картата ли ще ми върнат парите или как. трябва ли нещо да направя.

# 348
  • Мнения: 13
здревейте току що получих един евтин ръчен часовник за 3 евро,проблема е че беше оплескан с някакво лепило по каишката а накрая забелязах че липсва и закопчалка,и да искам няма как да го нося  #Cussing out,какво ще ме посъветвате още не съм натиснал,confirm order received

Според мен направи снимки и пусни диспут за лошо качество. Ти прецени дали да искаш цялата сума  Peace
писах им един мейл  вече ,ще чакам да видя дали ще отговорят и утре ще се пробвам с диспута,по скоро си искам часовника, поне да се закопчаваше,ще питам дали може да се прати друг

# 349
  • Мнения: 1 490
Както се бях похвалила замръзената ми поръчка пристигна и всичко ок ,но днес получих смс,че са ми възстановили сумата по картата.На кого трябва да пиша, за да преведат сумата на продавача?

# 350
  • Мнения: 1 187
ЗДравейте, искам да купя Микро СД карта за фотоапарат,ако сте взимали може ли да ми препоръчате? 64 ГБ или 32 ГБ.
Мерси
Има в дневните оферти!

# 351
  • Мнения: 1 269
Благодаря Никид в крайна сметка го поръчах от този търговец http://www.aliexpress.com/item/2013-New-style-Ripped-Cut-out-Ban … g/1036982423.html   пък да видим какво ще пристигне

# 352
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Както се бях похвалила замръзената ми поръчка пристигна и всичко ок ,но днес получих смс,че са ми възстановили сумата по картата.На кого трябва да пиша, за да преведат сумата на продавача?

По принцип на продавача, но той сигурно не съществува вече? Премахнат ли е от Али?

Айде въпрос и от мен. Продавача ми е пратил това:
Dear customer, really sorry to tell you this is out of stock. It will be appreciated if you can cancel this order and choose the cancel reason as "set the repeated order". Otherwise our shop will be punished by the system. dera,the money will full return.Thank you so much and we will provide you some discount in the next order..
Не ми е проблем да канселирам поръчката(предполагах че няма да го получа) - но ако го направя на картата ли ще ми върнат парите или как. трябва ли нещо да направя.

Да, ще ти върнат на картата, ти канселирай, като избереш това, което той ти пише като причина, той ще приеме, а Али ще ти върнат парите, няма нужда да правиш друго.

# 353
  • Мнения: 4
По погрешка избрах, че съм получил една компютърна мишка ( Confirm Order Received ). Писах на търговеца следното :
Still I do not received the mouse i clicked "Confirm Order Received" by mistake. Hope i will receive the mouse. Therefore i do not leave a feedback for you yet

 Мога ли да направя нещо друго ?

# 354
  • Мнения: 16
Здравейте! Поръчах едни обувки на сина ми. На 18 февруари продавача ми даде тракинг номер, който днес продължава да не е подаден към Китайските пощи, писах на продавача да ми даде правилен номер, реших да проверя дали някой ги е получил и ...  Shocked обувките липсват и продавача също. Веднага пуснах диспут за невярна трак информация, като посочих и че магазина го няма вече. Сега гледам продавача писал, че стоката е изпратена и моли да почакам. Та искам да питам да приема предложеното от продавача решение или да откажа диспута?

Ако не си получа стоката ще мога ли да отворя нов диспут?

# 355
  • Мнения: 48
Здравейте! Поръчах едни обувки на сина ми. На 18 февруари продавача ми даде тракинг номер, който днес продължава да не е подаден към Китайските пощи, писах на продавача да ми даде правилен номер, реших да проверя дали някой ги е получил и ...  Shocked обувките липсват и продавача също. Веднага пуснах диспут за невярна трак информация, като посочих и че магазина го няма вече. Сега гледам продавача писал, че стоката е изпратена и моли да почакам. Та искам да питам да приема предложеното от продавача решение или да откажа диспута?

Ако не си получа стоката ще мога ли да отворя нов диспут?

Ако го затвориш мисля, не може повече да повдигаш диспут. Пиши на продавача, че ако ги получиш ще му преведеш парите.

# 356
  • Мнения: 48
По погрешка избрах, че съм получил една компютърна мишка ( Confirm Order Received ). Писах на търговеца следното :
Still I do not received the mouse i clicked "Confirm Order Received" by mistake. Hope i will receive the mouse. Therefore i do not leave a feedback for you yet

 Мога ли да направя нещо друго ?

До колкото знам не може да направиш нищо. Дори и да не получиш нищо, продавачът ще си получи парите до няколко дни от Алито.

# 357
  • Мнения: 1 490
Както се бях похвалила замръзената ми поръчка пристигна и всичко ок ,но днес получих смс,че са ми възстановили сумата по картата.На кого трябва да пиша, за да преведат сумата на продавача?

По принцип на продавача, но той сигурно не съществува вече? Премахнат ли е от Али?


Toва му е магазина ,но няма стока... http://www.aliexpress.com/store/132612

# 358
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Нищо че няма, пиши му съобщение и го питай как да му платиш.

# 359
  • Мнения: 96
Здравейте, някой поръчвал ли е това, понеже някъде по напред в темата май го срещнах http://www.aliexpress.com/item/2013-new-arrival-summer-sweatshir … s/1067397360.html, как ви се струва продавача? И последен въпрос какво значи free размер...по точно на кой номер отговаря  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт