Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се свържа с Amazon Customer Service?
Как мога да върна продукт на Amazon?
Как мога да прекратя абонамента си за Amazon Family?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се свържа с Amazon Customer Service?
За да се свържете с услугата за обслужване на клиенти на Amazon.co.uk, отидете в раздела „Вашата сметка“, след това в „Помощ“ (в дъното) и щракнете върху „Свържете се с нас“ (жълтия бутон отдясно). Следвайте трите последователни стъпки, които ви позволяват да изберете: поръчка, тема и след това начина, по който искате да се свържете с тях (имейл, телефон или чат).
-
Как мога да върна продукт на Amazon?
За да върнете продукт на Amazon, първо влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и отпечатайте барокода със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с препоръчана поща без приоритет чрез Български пощи. Обикновено отнема 7-8 дни, за да пристигне. Ако връщате дефектен продукт, VIP членовете поемат разходите за доставка. За целта направете снимка на разписката от пощата и я изпратете на имейл адреса им.
-
Как мога да прекратя абонамента си за Amazon Family?
За да прекратите абонамента си за Amazon Family, влезте в акаунта си и отидете до секцията „Вашият акаунт“. След това навигирайте до „Настройки на Prime“, където ще намерите опцията за прекратяване на абонамента. Ако сте се абонирали чрез промоционална оферта с безплатен Amazon Prime, уверете се да изберете „Не надграждайте“ и няма да бъдете таксувани. Дори ако ви бъде таксувано, все още можете да прекратите членството си, като се свържете с тях; те ще възстановят сумата.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
-
Как да се откажа от членството в Amazon Prime?