Пазаруване от Amazon.co.uk и Amazon.de - тема №31

  • 70 952
  • 755
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 4 886
Голяма съм патка. извинявам се. Тази цена не е с Прайм, а със Subscribe & Save , но там след като е изпратена поръчката трябва да влезеш и да промениш да не ти изпращат всеки месец памперси, а да го изключиш да не ти изпращат повече. Още веднъж се извинявам  Blush

# 451
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Голяма съм патка. извинявам се. Тази цена не е с Прайм, а със Subscribe & Save , но там след като е изпратена поръчката трябва да влезеш и да промениш да не ти изпращат всеки месец памперси, а да го изключиш да не ти изпращат повече. Още веднъж се извинявам  Blush

А събскрайба върви ли с фемилито и прайма или може и отделно. И плаща ли се нещо. До колкото чета 20% се дават, ако са над 5 артикула, но това за мен не е проблем с тези количества на месец.

# 452
  • Мнения: 4 886
Аз не съм поръчвала 5 артикула. Поръчах последно 2 кашона памперси - 1 за мен и 1 за приятелка. Ползвам си тези -20% които текът в момента. Те си ми излизат автоматично и като поръчвам артикула направо натискам Subscribe now. Намира се под цената. Другият вариант е One-time delivery, но там цената си е ненамалена 19,46п

# 453
  • София
  • Мнения: 240
Здравейте! Понеже не съм пазарувала до сега от Amazon Вип /специално за немския/, да попитам има ли минимална сума на поръчката или не? Код за отстъпка, на последната стъпка при пазаруването ли се попълва, и в кой момент се вижда стойността на поръчката намалена с кода?

# 454
  • София
  • Мнения: 4 499
Благодаря за разясненията,
чета ви изключително внимателно и аз искам памперси - 4, 4+ или 5.
Ако пък иска някой нека се организираме за 5 артикула и да ползваме отстъпката

# 455
  • София
  • Мнения: 23 372
това за петте артикула е да са 5 различни, които да се поръчват периодично, поне аз така разбрах  newsm78

# 456
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Сега отивам пак да чета, че сутринта го четях докато хранех децата, говорех по телефона и пишех тук.

# 457
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Трябва да сте абонирани за Фемили, да отбележите отстрани Subscribe & Save което дава -5% и още 5 други продукти - Save 15% when you subscribe to 5 or more items that arrive in the same month(excludes nappies) http://www.amazon.co.uk/Subscribe-Save-Health-Beauty-Grocery/b/r … mp;node=423139031. И да се пуснат до UK за да не начисли и ДДС. Тогава цената наистина е добра. Януари ги бяха пуснали всички размери -50% без никакви абонаменти, а иначе редовно са си -33%. Не е проблем да се пуснат още 4 продукта но след като тръгне поръчката да не забравите да се отпишете, че ще ви изпратят пак следващият път и то не на тази цена а на която е тогава. така че се презапасете с памперси още от сега Simple Smile

Последна редакция: пт, 21 мар 2014, 16:23 от ronicat

# 458
  • Бургас
  • Мнения: 1 718
Дами, намалени памперси на памперс за новородени срещали ли сте?

Последна редакция: пт, 21 мар 2014, 17:08 от *Lilac*

# 459
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Дами, намалени памперси на памперс за новородени слещали ли сте?

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00CPLNMTI/ref=ox_sc_sfl_titl … id=A3P5ROKL5A1OLE

# 460
  • Пловдив
  • Мнения: 652
Само искам да ви обърна внимание, че срокът, в който може да се ползва Прайм безплатно е 1 месец, на Фемили е 3 месеца. Фемили включва и Прайм, което ще рече най-общо казано, че имаш право на безплатна бърза доставка в рамките на 1 ден, отделно и разни отстъпки, промоции и т.н. Та, моят съвет е, ако ще се абонирате за нещо, нека да е Фемили, защото му е по-дълъг "изпитателният срок".

# 461
  • Мнения: 118
Минавам само да предупредя. Избягвайте по възможност George and Freddie. След няколко разменени е-мейла имам рефънд от тях за липсващ артикул. Разбира се не за този, който го няма. Върнали са ми парите за по-евтините дънки, които пристигнаха ... Уникални са!
Не се отказвай, ако трябва се обърни и към Амазон. Пиши им отново, пак обясни, прати снимки на сгрешения артикул и настоявай да ти върнат цялата сума за липсващия. Предупредих ви, че комуникацията с тях е трудна, но ако сте настоятелни и втвърдите тона, ще клекнат. Аз също имах проблем с тях, поредния, но накрая се оказах даже и на печалба  Mr. Green  Но ми костваше много време и нерви. Ако на някой му е интересно да чуе историята в досадни и обяснителни подробности, ето я:
Скрит текст:
Всичко започна с една непристигнала пратка от тях. Писах им и очаквах, че ще ми върнат парите и ще приключим / само да вметна, че никога не пиша с конкретно предложение, описвам проблема и чакам да видя търговеца какво ще предложи/ . Но получих мейл, че понеже моя артикул е изчерпан, да си избера друг на сходна цена и да им пратя линк. Избирам аз, пращам и отново получавам същия мейл. И този артикул изчерпан, изберете друг. Още веднъж повтаряме същото и вече ядосана влизам със замах в сайта, да им пиша че си искам парите, защото нямам повече нерви да се разправям с тях. Обаче виждам, че са намалили на 13 паунда последната бройка от тези сандали : http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004D39UQK/ref=ox_sc_sfl_titl … ie=UTF8&psc=1,моя номер. С три паунда повече от изгубената пратка, но решавам да пробвам. Този път обаче сменям тактиката и ги слагам на празна карта, за да не ги купи друг. Пиша подробен обяснителен мейл, посочвам номера на ордера, даже пиша и през него, за да са сигурни, че съм аз. Казвам че аз няма да го платя, а те ако искат да го изпратят като компенсация. И познайте какво, отново получавам стандартния мейл, че артикула е изчерпан, да си избера друг   smile3514 Вече бясна, повиших тона, казах че няма как да ги виждат налични, като са последни и са в моя ордер, но те явно не искат да ме разберат, защото така им е удобно. Веднага получих отговор, че са ме разбрали, сандалите са изпратени и имат проследяващ номер  hahaha До тук добре, но.......вече са минали 6 дни докато се разправяме и Амазон изтриват поръчката, а сандалите отново се появяват като налични на 13 паунда  smile3515Слагам ги аз на празна карта отново и почвам да хвърлям боб какво има в получения от превозвача пакет  Joy По закона на Мърфи, камиона е тръгнал сутринта, всички пакети са натоварени и мога само да чакам, докато пристигне БГ. Та така, накрая си получих сандалите, на печалба съм с £3 и две седмици изобщо не скучах  hahaha[\spoiler]
Катрин, голяма одисея е било твоето ...

От два дни George не искат да ми отговорят.
Преди малко получих мейл, в който пише следното:
Скрит текст:
Good Afternoon,



Thank you for your message. I can confirm that you have been refunded for both. I hope this information helps you.



Kind Regards

Tabatha

Или аз не разбирам грам английски или наистина е написано, че имам рефънд за двата арикула - за този, който го няма и за този, който съм получила. Тази поръчка е за два чифта дънки. Едните дойдоха, другите - не. Получих от Амазон съобщение, че имам рефънд за 11,96 паунда (това е стойността на дънките, които получих (по-евтиния артикул) и които съм и написала многократно, че са при мен. В последния мейл им писах, че съм платила 18паунда за липсващия артикул, а те са ми върнали само 12 и ми отговориха гореописаното.

Сега се чудя какво да правя? Амазон винаги ли изпращат мейл, когато има рефънд? При промяна на върната сума пращат ли пак мейл?  newsm78 newsm78 newsm78

ПС: А стига! Току що получих мейл от Амазон за рефънд за 17,66 (стойността на липсващия артикул). Е това не го схващам вече. Върнаха ми парите (явно грешка) за пристигналия артикул и след като си поисках разликата ми върнаха пълната сума за липсващия артикул. Какво да ги правя сега?! Да им пиша и да искам по някакъв начин да оторизирам плащане отново за пристигналото?! Или да го приема за рефънд за сгрешения артикул (друга поръчка), за който още не съм им писала, че не ми се и занимава даже. #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Първо ще изчакам да видя какво ще осчетоводи банката все пак.

Последна редакция: пт, 21 мар 2014, 18:13 от kloeto

# 462
  • Мнения: 4 886
И аз така разбирам, че рефънда е за двата артикула.


Аз малко се обърках с тези 15% от S&S  newsm78 Аз в момента ползвам 20% намаление върху цената на памерсите. За мен е изгодно. Други артикули от С&С не са ми необходими за сега, така че ако има такива допълнителни 15% ако поръчаш 5 различни артикула, то аз не мога да ги ползвам.

# 463
  • София
  • Мнения: 2 296
-10/50€ до 01.04 с код BUYNOW03

# 464
  • Мнения: 3 714
Ще връщам дефектни (скъсани обувки) за замяна до немския амазон.
Знам, че цените за пощенските доста скочиха, от Амазон ще ми възстановят ли пълната сума на пощенските, ако съм получила пратката на английски адрес, а ги връщам от България?

Общи условия

Активация на акаунт