Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 076
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 1 260
  • София
  • Мнения: 20 825
За Еконт да споделя, че 2 поръчки ми отидоха в други офиси, защото явно адресната им система не е в ред. Поръчала съм доставка до Еконтомат на бензиностанция на ОМВ, обаче в системата номерът на булеварда очевадно е грешен. Е, аз ли съм виновна?
Сега чакам няколто пратки от About you, да видим дали пак ще се изложат по този начин.

# 1 261
  • Мнения: 484
Получих пратка на 06.05, но бях извън града и не успях да я взема. Днес вече имам 3 обаждания от Спиди за не взета пратка... На друг звънялила са при положение, че срока за вземане ми е 16.05? Някак ми е много нагло да звънят, като реално техния офис не работеше на 06 и 07.05 и аз и да исках нямаше как да си я взема .

# 1 262
  • Мнения: 18 283
Офисите им на 6ти работеха със съботно време.

# 1 263
  • София
  • Мнения: 3 455
Получих пратка на 06.05, но бях извън града и не успях да я взема. Днес вече имам 3 обаждания от Спиди за не взета пратка... На друг звънялила са при положение, че срока за вземане ми е 16.05? Някак ми е много нагло да звънят, като реално техния офис не работеше на 06 и 07.05 и аз и да исках нямаше как да си я взема .
Единственото, което помогна, е да им блокирам номера.
Така ПИН кодовете не идват, но не ми е драма. Куриерът в нашия район е извънредно разбран и любезен, а и всичко ми е с наложен платеж - дават си ми пратките като ги платя.

# 1 264
  • Мнения: 9 050
На 07.05 си работеха. А срокът за взимане е 7 дни, не 10.

# 1 265
  • Мнения: 18 283
7 работни дни - пазят до 16.05 включително, ако не се вземе до края на деня на 16ти, връщат.
По принцип има логика да звънят за взимане в полуработни дни, очаква се, че хората не са на работа и могат да идат. Поне ние така процедираме - петък прозвъняваме невзетите поръчки, за да напомним.

# 1 266
  • Мнения: 9 050
И работни да са, пак срокът не е до 16.05. Ако пратката е пристигнала на 06.05, срокът за взимане е до 14.05

# 1 267
  • Мнения: 18 283
Възможно е да смятат 6ти за цял ден, понеже е петък, а 14ти да не го смятат, понеже е събота - жената писа, че така са ù казали на нея - до 16ти.

# 1 268
  • Мнения: 484
Станало е объркване, защото от техен служител разбрах, че 06 и 07 са им почивни. Сега отидох да си взема пратката и жената се извини, че ме е подвела и са били с намалено работно време. За позвъняването също питах и тя остана изненадана, защото найстина срока е до 16. 05 ето и снимка от съобщението

# 1 269
  • sofia
  • Мнения: 9 285
Това са някакви автоматични обаждания за подсещане. От скоро са ги въвели. За пратка получена в офис в петък или събота - в понеделник получавам такова обаждане да си взема пратката...и то по два пъти някой път.

# 1 270
  • София
  • Мнения: 4 834
Просто ги блокирайте. Автоматични са, не са физически, нямат и общо с крайния срок.

# 1 271
  • Мнения: 7
Ако така сте заявили и куриера очевидно е защо не са ви разбрали 😁
Изразявайте се по-ясно.
И аз не ви разбирам Куриер си е Куриер

# 1 272
  • Мнения: 18 283
Чак не мога да повярвам, че се върнах година и половина назад да прочета селски девствени натъртванки. Да, знам, че ще ме изтрият.

# 1 273
  • Мнения: 237
Здравейте,
Имам да вземам наложен платеж, който е на повече от месец. Въпроса ми е, знаете ли дали ще ми го изплатят или да си спестя ходенето и нервите!?
Благодаря!

# 1 274
  • София
  • Мнения: 20 825
Здравейте,
Имам да вземам наложен платеж, който е на повече от месец. Въпроса ми е, знаете ли дали ще ми го изплатят или да си спестя ходенето и нервите!?
Благодаря!
Пишете им, отговарят на мейли. Разбира се, по-добре ако успеете да се свържете по телефона, но е трудно, затова предлагам в писмен вид. А и от писмата остава следа.

Общи условия

Активация на акаунт