Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 110
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 46 518
От отдел жалби на Спиди съм много доволна, винаги са се отнасяли сериозно и са ме компенсирали.

# 541
  • Мнения: 1 753
Това, че нямат куриери не е причина да си измислят, че са били на адреса...
Нали все нещо трябва да отбележат, едва ли имат графа "не ми стигна времето" или " забравих". Peace

# 542
  • София
  • Мнения: 22 948
Редно е да пише, че не е доставено по вина на куриера/ спиди.

# 543
  • Мнения: 1 753
Разбира се, редно е, ако куриерът е коректен.

Понеже работим с двама куриери от една и съща фирма, имам малко наблюдения, ами много си зависи от човека.Единият ще направи всичко за да ти достави пратката, отзивчив и т.н., а другия  като каже "нямам време, ще чакат" и това е.Като се върне в офиса отбелязва, че няма никой на адреса и после го отнася този който вдига телефона.

# 544
  • Мнения: 990
Гадно е, защото и аз работя с клиенти и винаги при грешка или пропуск отнасям обиди, заплахи и заклинания и във всеки един случай трябва да компенсирам клиента, като това не означава, че той пак ще се върне като клиент. Обаче такива големи фирми реално нищо не ги лови. Без значение от това, дали ще се оплачеш в самата фирма или в кзп, или на арменския поп.

# 545
  • София
  • Мнения: 22 948
Предполагам, че наистина зависи от куриера, но явно в нашия квартал всички са зле. Още помня как ми звънна един, че до 20 минути ще е пред нас. Звъня му след 30 минути ( тъй като все още го нямаше) и ми казва, че изобщо няма да дойде... Аз му звъня, изключителна наглост беше това.

# 546
  • Мнения: 990
Нещо подобно ми се е случвало с куриер на Лео Експрес. При зададен приоритет на доставка след 11ч, той идва на адреса в 10 и малко и звъни. Изясняваме се за приоритета и той казва, че не може да се съобрази, защото имал много адреси, сега минава през моя и не може да се върне в 11. В разгара на спора куриера казва "Обяснете ми вие, защо не сте на адреса?". Направо си помислих, че някой приятел ми прави шега.

# 547
  • София
  • Мнения: 22 948
Леле, леле.  ooooh!

# 548
  • Мнения: 46 518
Тази тема май ще ми стане отчетна за всяка пратка Joy
Получавам СМС вчера, че днес ще има пратка, 23.88 лв. Идва куриерът, давам на дъщеря ми 24 лв., връща се без пратката. Мен вече ми стана смешно и питам - Какво се обърка този път Grin Сумата била 28 лв. и той отказал да изчака да вземе още пари, не може и да мине по-късно.
Утре първи учебен ден и др. ангажименти, събота не сме тук, понеделик по доктори, така хубаво ми объркаха сметките, че ми иде да откажа и поръчка и всичко.
Как пък веднъж не мога да получа една пратка без проблем...

# 549
  • София
  • Мнения: 22 948
И аз скоро имах разправии с тях.  Simple Smile Пратката трябваше да в получа до 15.30, звъня в 15:40 и ми се казва, че са ми звънели 3,4 пъти преди 10 минути, но давало заето - абсолютна лъжа, нито са ми звънели, нито съм говорила с някого. А не бил звънял на звънеца, защото знаел, че съм с малко дете.  Grinning Каза, че ще дойде все пак до 10, 15 минути. След края на разговора получавам смс за неуспешна доставка, викам айде - отиде.  Mr. Green След около 10 минути беше звъннато на звънеца, но толкова леко, едвам е докоснал копчето сигурно, добре че бях близо до вратата и чух, та си получих нещата. И преди съм чела коментари, че лъжат, че са звънели, явно ако мине номерът.  ooooh!

# 550
  • Мнения: 13 188
Миналата седмица получих СМС за недоставена пратка. Нито по телефона, нито на вратата е звъняно. Прехвърлиха за понеделник. Понеделник- нищо. Вторник им звъня 4 пъти, по 3-4 минути стоя на линия, но така и не се свързах с оператор. Не ми се обадиха. След 2 дена ми звъни куриер, че нямал време да ми ги достави и ще остави пратката в техен офис. Малък бил пакета. Оказа се най-обемистия в офиса. Лек наистина, но труден за носене. Измъчих се по пътя, ама да ми е обица на ухото и да не поръчвам нищо с тяхна доставка.

# 551
  • София
  • Мнения: 22 948
1000 пъти предпочита до офис, но поръчката беше от емаг и нямаше такава опция.

# 552
  • Мнения: 46 518
То и в офиса същата работа. Поне при нас - не си спазват работното време, ок, случва се, но вместо едно човешко "извинявайте", нагло обяснява на чакащата опашка, че ще си идва, когато си поиска Satisfied
Случвало ми се е и да спорят с мен, че пратката ми я няма при тях, а тя да си е в офиса.
Също и да обсъждат с обиди тръгнали си клиенти пред чакащите.

Всеки път се заричам, че няма да поръчвам и все им давам шанс.
Но това ми е наистина последния път.

# 553
  • София
  • Мнения: 22 948
В нашия офис не е имало проблем досега.  Praynig Simple Smile

# 554
  • София
  • Мнения: 8 348
получавам пратки фирмени и лични
работя на най-забутаното място на света, получавам пратки вместо половината фирма
до тук идват Рапидо, Спиди и Еконт
със Спиди куриера се познаваме и по име, имам му и личния телефон
знае кога ми е обедната почивка даже и звъни да провери ще има ли кой да вземе пратката
носил ми я е в кръчмата, където обядваме, като му кажа че съм там
знае до колко ни е работното време и звъни да пита ще го чакам ли или ще отложим за утре
взимал е и по-малко пари и повече, според деня и дребните
и с  Рапидо сме така, освен в кратък период от няколко месеца, когато бяха сменили куриера
с Еконт ми е мъка
все закъснели, все загубили се, все объркани адреси.....

явно е и до куриер, не само до фирма

а, нямам проблем и със свързването със Спиди
поръчвала съм доставки от друг град на палетни пратки, отменяла съм без да си помня номера на поръчката, променяла съм параметри, винаги без проблеми

Общи условия

Активация на акаунт