Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 133
  • 1 356
  •   2
Отговори
# 570
  • Мнения: 46 518
Кажете моля,към кого да се оплача от тез несретници Спиди? ...
Пусни онлайн жалба, имат форма в сайта.
За съжаление ще те компенсират единствено с размера на куриерските разходи, но нищо няма да се промени.

П.П. След поредното тегаво получаване на пратка вече прекратих отношенията си с тях. Случи ми се да поръчам от магазин, който работеше само със Спиди, но изрично отказах, или да изберат който и да е друг куриер, или анулирам поръчката. Пратиха я с друг, малко известна фирма, даже в момента не се сещам името, на следващия ден беше при мен, точно, коректно, без никакви проблеми.

# 571
  • Мнения: 11 568
Аз пък получих смс за две писма, пратени ми от институция, по едно и също време, които би трябвало и двете да са в най- близкия ми офис. Да, ама не. Само едното беше в този офис, а другото не се знаеше точно в кой от останалите е. След пренасочване и явно издирване от тяхна страна, на третия ден писмото беше в моя офис. ooooh!

# 572
  • Мнения: 12
100% подкрепям

# 573
  • Мнения: 173
Здравейте, моля за съвет. Миналата седмица върнах с наложен платеж, закупен от мен продукт. От магазина казват, че са получили обратно продукта и да си очаквам парите, от Спиди твърдят, че продуктът не е доставен и седи в техен офис. Моля за съвет как да постъпя? Днес пак ще се свържа с магазина, от който е закупен. Sad

# 574
  • Мнения: 46 518
А като провериш по товарителницата къде излиза, че е?

# 575
  • Мнения: 173
А като провериш по товарителницата къде излиза, че е?

В офис на Спиди. Имало е неуспешен опит за доставка и в момента си седи в офис на Спиди. Най-вероятно от магазина ме лъжат, че са го приели и платили....

# 576
  • Мнения: 46 518
Кажи им в магазина, че си говорила с офиса, в който е пратката и че знаеш, че не е доставена. Да видим какво ще отговорят. Може би наистина проблемът в този случай не е в Спиди.

# 577
  • Мнения: 173
Да, и аз това вече се чудя - кой ме лъже....

# 578
  • Мнения: X
Според мен не лъжат от магазина. Спиди, в случая, нямат мотив или сметка, да казват, че не са доставили нещо, ако са.

# 579
  • София
  • Мнения: 1 223
О, мен в сходна ситуация точно Спиди ме лъгаха:

Изпратих пратка от офис до офис, на третия ден писах на получателя да питам, дали ще си я вземе. Той каза, че си я взел още в деня на пристигането, благодари ми и попита, дали искам снимки за доказателство.
Отидох в офиса, обясних, а овчеподобното нещо срещу мен само мигаше на парцали и твърдеше, че не е взета! Ядосах се и дадох разпореждане за незабавно връщане, обадих се на съпорта и зачаках...
От съпорта реагираха бързо, техническа грешка било. Хронологията при проследяване моментално се промени на доставена.
Отидох пак в офиса, момата ме баламосва, че уж се били обадили на получателя че ще връщат пратка, но той решил да я вземе.

Повече не стъпих там, няма и да стъпя.

# 580
  • Мнения: X
Но в случая, ако от магазинът са взели пратката е следвало да пратят платежно, което, по опит, пристига на другия ден...

# 581
  • Мнения: 2 998
След поредното тегаво получаване на пратка вече прекратих отношенията си с тях. Случи ми се да поръчам от магазин, който работеше само със Спиди, но изрично отказах, или да изберат който и да е друг куриер, или анулирам поръчката.
И аз съм решила вече така да процедирам. За съжаление чакам още две пратки с тях. Една от София за София и вече два дни не могат да ми я доставят. Куриера я взима и си я връща в офиса, а аз чакам цял ден. #2gunfire

# 582
  • Мнения: 46 518
Вече правя няколко поръчки така. Намират алтернативен доставчик без проблем и нямам абсолютно никакви проблеми с получаването Simple Smile

# 583
  • Мнения: 2 998
Последната ми пратка дойде с дупка на кашона 10х15 и щели да ме обезщетят. Какво ще ме обезщетят като вътре всичко е съсипано от кал и мръсотия, но е цяло и според тях това не е проблем. Crazy

# 584
  • Мнения: 9 865
Вече правя няколко поръчки така. Намират алтернативен доставчик без проблем и нямам абсолютно никакви проблеми с получаването Simple Smile
На мен не ми се получва винаги. Пращат ми с Рапидо и това е. А аз не мога да ги дишам тия. Ако магазинът е по-малък и се говори директно с човека, който го движи обикновено нямат против.
Дори и вчера имах пак с Рапидо и пак не дойде.

Отделно и Спиди са назначили в местния офис някакъв нов... точно такива номерца като описваните тук върти. Днес ще ви го доставя, после не идва, не получвам смс-и/обаждания, просто явно всичко зависи от куриера и това е. Няма някакъв стандарт, който да спазват, всеки си прави каквото иска. Ужас.

Общи условия

Активация на акаунт