Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 071
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 990
  • София
  • Мнения: 9 534
Аз преди около две седмици за пръв път останах доволна от доставка до врата с техен куриер. Чак не можех да повярвам. Ако знам, че той ще бъде вече в нашия район, смело ще поръчвам до адрес. Но май често ги сменят.

# 991
  • Мнения: X
Отдавна не е писано, да няма нова тема?
Искам да измрънкам малко служебно, но ме дразни кокошкарството на Спиди. Два поредни месеца ни начисляват една много скъпа палетна пратка. Септември са я начислили един път, платихме я, всичко ок. Октомври получаваме огромна фактура, гледам описа - платената палетна пратка е пак там, че даже с 10 лв нето по-скъпа. Писах им, провериха, извинения, издадоха кредитно. Отварям кредитното - то към септемврийската фактура. Където палетът е фактуриран по-евтино. Та им писах защо ми кредитират платената фактура и си ги питах директно дали е, за да получат тези 12 лв с ДДС в повече според цената в новата фактура. Сега чакам втората проверка, да видим мяу-мяу ли ще има, или сори, ама...

# 992
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 263
При нас прeз лятото бяха сменили куриера и той ми връщаше пратките в офис без да ми се обади като пишеше че не отговарям на телефона - това си е откровенна лъжа. Веднъж в обявеня час от SMS -а му се обаждам и питам дали днес ще ми достави пратката а той ми казва нагло в очите нали ви се обаждах вече хеле разбрахме се да ми я достави все пак но ме чакаше пред съседния блок без да слиза дори от микробуса защото го мързи да се качи до адреса.
Сега обаче нещата се подобриха значително - върна се едно любезно момче като куриер който се качва до адреса и ми доставя пратката и дори иска да ми връща ресто, а на мен ми е кеф да му оставя бакшиш защото е изключително любезен Simple Smile

Последна редакция: ср, 07 окт 2020, 17:14 от pvacheva

# 993
  • София
  • Мнения: 17 592
Е, страшно нещо е тая пандемия! 1 левче да не искат да ти върнат от страх. Ще го измия, какво толкова!? То, така, цял ден от всеки по левче...! 😀Не съм за това левче, но е досадно сами да си взимат бакшиш, дори ако не са го заслужили. При нас, от много време нито се качват до апартамента, а от скоро дори и близо до входа не спират. В офиса е друго нещо. Напоследък предпочитам да си взимам пратките от там.


хахахахахахаха, а да ти ВЗЕМАТ парите не ги ли е страх!? Щото връщането на левчето е риск за... теб - но вземането на парите ОТ теб е риск... за тях? GrinningVery Happy:D

Като не се качат до апартамента няма да си получа пратката. Да се разправят с подателя...

# 994
  • София
  • Мнения: 862
Здравейте отново! Оказа се, че имам загубена или разменена пратка. Някой знае ли, колко време отнема издирването й? Каква е процедурата, ако не бъде открита?
Получих плик, чието джобче бе разкъсано, а вътре бе вмъкната и смачкана моята бележка. Нямаше опция за предварителен преглед, та чак вкъщи видях, че не е желаното съдържание.

# 995
  • Мнения: X
Може и ден да отнеме. Лошото е, че не знаеш коя е другата товарителница. Ако получателят й не се обади, че при него има грешка, никога няма да получиш твоя пакет.
По моя служебен случай, отказват да издадат друго кредитно, в същото време продължават да не отговарят защо една и съща услуга е с различна цена.

# 996
  • Мнения: 22 867
Mira_X, върни им я в офиса и да се оправят. Те знаят кой куриер какви пратки е получил за разнос. Пък и нали имаш товарителница и поръчка на твоите неща, сайт, от който си поръчала. Направо жалба им пусни и опиши как си получила пакет с разкъсано джобче и напъхана бележка. Би трябвало те да си носят отговорност. Тези, които са изпратили твоята пратка, също могат да потвърдят какво са пратили и на какъв адрес. На Спиди си е работа да си оправя кашата.

# 997
  • София
  • Мнения: 17 592

Ако това, което си получила, е за по-малка сума от тази, която си заплатила... абе, общо взето, вероятно е обречена кауза.

# 998
  • София
  • Мнения: 862
По принцип знам, за кого е пратката, защото макар да няма товарителница има посочено в бележка и на хвърчащо листче в плика. До един магазин е.
Иначе два пъти се връщах в офиса им с плика, като им казвах за кого е пратката и накрая ми казаха да звънна на националния им номер.
Определено ще им пиша за този проблем.

# 999
  • Мнения: 6 417
Понякога нямам избор и когато поръчвам от сайт, който работи само със Спиди, единственият ми вариант е да получавам пратките от тях. Нито веднъж куриер не ми се е обадил, че е на адрес, но имам залепени бележки, че не съм била на адреса. За неспазването на часовете, които пишат в смс, сигурно всички знаете.

# 1 000
  • София
  • Мнения: 9 534
Последният път ме изненадаха приятно от Спиди. Куриерът дойде точно в посоченото време, обади се преди това по телефона. Качи се до адреса. Беше любезен.
Забелязах, че когато си поръчвам пратките от офис, нямам проблем откакто назначиха една нова служителка в близкия офис . Но ако трябва да ми ги носят до адрес, обичайно имаме разправии с дни ( с изключение на последния път).

# 1 001
  • Мнения: 2
За пръв и последен път ползвам услугите на Спиди! Изпращам колет от Бургас до София, в петък, с услугата им" 24 часа". Увериха ме, че пратката ми  с важни документи и хранителни малотрайни продукти  ще пристигне в събота сутринта в София.  Да, Ама друг път!!! В събота вече срокът се оказа понеделник и въобще не съм сигурна какво и дали ще пристигне. С години ползвам услугите на Еконт, никога не съм имала проблем. Съжалявам, че се подлъгах!

# 1 002
  • Мнения: X
Съботният разнос се доплаща, не ти ли казаха? И обикновено се оказва, че нямат куриер в района или е претоварен за деня и няма да вземе пратката. Последното го виждам, докато правя товарителницата, но клиент, който диктува на служител, няма как да го разбере, ако служителят си замълчи.

# 1 003
  • Мнения: 581
И аз да се включена, отчаяна от Спиди!
Изпратих пратка преди седмица. Три дена пратката обикаля офисите им като “грешно дестинирана”. Обясниха ми, че това означавало, че от склада им не са я разпределили за съответния офис. Днес пратката, БЕЗ да е стигала до посочения от мен офис, се върна при това за моя сметка. Писах на отдел рекламации 3 имейла, никакъв отговор. Операторите, когато изобщо успея да се свържа, ми казват пишете до Реккамации.
Отчайващо е! Никога вече Спиди!

# 1 004
  • Мнения: 1 231
Е не, чакам цял ден 2 пратки на адрес, в 17.45ч ми идва съобщение, че са в офис, а офисът работи до 17.30ч!!! Телефон, на който да полума информация няма. На 0700... ми говорят само записи, успях чрез връзката за пратки да чуя жив човек, койт любезно се опитва да ме прехвърли на справки. Там и 3те пъти, в които позвъних ми отговарят, че нямат свободен оператор. Какво мога да направя в случая? Те затова са направили да няма номер, на който да разговаряш, че такава майна ги чакаше.

Общи условия

Активация на акаунт