Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 102
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 1 185
  • Мнения: 22 867
Задължително е показването на лк. В офиса на Еконт имам познат, преди никога не ми е искал, докато в един момент каза, че вече трябва. Не че много я поглежда, но си мисля, дали камери нямат и са длъжни да го правят. В Спиди също искат лк. Т.е. не е каприз на служителя.

# 1 186
  • Мнения: 3 480
В Спиди (куриери и няколко офиса) от повече ит година не ми искат лична карта, но в Еконт (офис) винаги, независимо дали е НП пратката или не.

# 1 187
  • Мнения: 22 867
На сайта им има инфо.
Иначе, не ми се тръшкат да я покажа, редовен посетител на офиса на Спиди, пък и на Еконт съм, познават ме, но съм чувала да я искат от клиент преди мен, например. Аз по принцип държа в ръка и двете карти - лк и банкова, не знам дали го забелязват, но не съм имала някакви настоятелни подкани да я покажа, изключение нова служителка в тоя същия офис, който посещавам. Дали навсякъде в офисите се изпълнява, няма как да знам, вероятно и от служителите по места си зависи.

# 1 188
  • Мнения: 2 749
То е ясно, че не е каприз на служителя, но просто не ме кефи тази практика. Не виждам никаква логика да ми искат документ за самоличност, когато отивам да си платя и взема нещо. Като поръчвам онлайн не искат да им пращам снимка на лична карта. За получаване на нп съм съгласна, нали почнаха да следят заради данъци.

# 1 189
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 703
В Еконт редовно ми искат лична карта но вече ме познават и напоследък спряха Спиди също Simple Smile

# 1 190
  • София
  • Мнения: 1 234
Моята сага продължава Grinning
Днес на обяд се освободих от ангажименти, за да съм вкъщи за часа на доставка. Куриерът се обади, отново последваха обяснения, че адресът ми не е този и този път човекът отказа да ми донесе пратката. Разбираемо е, защото знам, че е на добра воля да се разкарва. Обясни ми, че ще се свържат с мен от кол центъра да пренасоча пакета за утре на точния адрес. Сега ще си организирам и утрешния ден, за да съм на линия. Даже нямам и времеви интервал кога ще се случи доставянето. Можеше да избера и офис, но е доста тежка и обемна. Добре че котката не разбира, иначе щеше да е подведена и разочарована, хаха.
Междувременно от Зооплюс ми писаха да потвърдя телефонния си номер, сигурно ще се свържат с мен.

# 1 191
  • Мнения: 18 283
Това за котката ме разби Joy а моят Рижко с такъв интелигентен и разочарован поглед гледа, че ти вкарва ужасно чувство за вина.

За ЛК - в офис Еконт ги искат за пред камерите, дори не ги поглеждат. Спиди ми доставят до врата и ме знаят, не ми искат ЛК.

# 1 192
  • София
  • Мнения: 3 455
Наистина ти се възхищавам на търпението и упоритостта. Ако нещо подобно ми се случи, изобщо няма да има втора или следваща поръчка. Не ти доставят покупките на правилния адрес, не ти съдействат да се оправят нещата, нещо супер уникално ли предлага този сайт?
Аз приключих със Спиди за далееч по-малко, нямам нерви и желание да ги ползвам.

# 1 193
  • София
  • Мнения: 1 234
Да, по принцип съм доста търпелива и упорита, макар че в случая дори и на мен ми идва в повече и бях на косъм да се откажа. Но няколко години работех в една фирма, където шефът ни (чужденец) изискваше да се разправяме докрай, да пускаме жалби и да си търсим правата на всяка цена. Според него нямаше неразрешим проблем и най- лесното е човек да се откаже.
Та още тогава някак свикнах да го правя. Няма значение кой е сайтът, имала съм проблеми и с Амазон, Ибей, Еконт, Социални, моб. оператори, банки, митници и т.н. Понякога наистина няма оправия, но в повечето случаи стигаме до някакво решение.

# 1 194
  • Мнения: 12 869
Не можете ли да си направите нова регистрация в сайта.
Не вярвам да направят два пъти една и съща грешка с въвеждането на адреса Joy

# 1 195
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 076
Ако грешката идва от изначално сбъркани данни в модула на Спиди, все тая дали ще си направи нова регистрация. Като въведат телефонен номер, излиза по дифолт вече вкараното и се съмнявам да сравняват дали е вярно.
4μΕ, ако искаш, напиши ми тел..номер, който е даден на куриерите за връзка на ЛС. Утре ще видя вижда ли се нещо през служебния ни акаунт. Нищо не обещавам, прекалено лесно звучи, но да видим.

Последна редакция: пн, 20 сеп 2021, 18:49 от Гита Ог

# 1 196
  • София
  • Мнения: 1 234
Така, има някакво развитие, но не и очакваното от мен. По- рано днес потвърдих телефона си на Зооплюс, като мислех, че по някое време ще ми звъннат. Преди малко ми писаха да очаквам утре обаждане от Спиди, за да уточним доставката ми. Но ние вече сме я уточнили преди няколко часа, звъняха ми от кол центъра и я пренасочих. Не знам какво ново ще ми кажат. Обмислях да пренасочвам пратките и занапред, безплатно е в рамките на населеното място. Проблемът е, че тогава ти задават датата и времето до 19 ч, т.е. няма посочен интервал, например от 12 ч до 13 ч. Което означава да съм целия ден вкъщи в очакване на доставката. Не мога да посоча и служебен адрес, защото не стоя на едно място, а съм в движение. А да ида в техен офис също не е вариант, не е някое малко пликче, а обикновено са кашони около 20 кг.
Гита, благодаря ти за предложението Hug  Ще изчакам утре да видя какъв разговор ще проведем със Спиди, да не би пък да измъдрят нещо и ще ти пиша.

# 1 197
  • Мнения: 18 283
Дори да е фирмен телефон, може да се напише друг адрес.
Много ми е любопитно къде се чупи връзката.

# 1 198
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 076
Дори да е фирмен телефон, може да се напише друг адрес.
Много ми е любопитно къде се чупи връзката.
Може, разбира се, но ако Зооплюс (или който омазва адреса) не обръщат внимание какво избират от падащото меню....

# 1 199
  • София
  • Мнения: 1 234
Писах пак на Зооплюс, че ако не могат да оправят един адрес (!?), да ми предложат алтернатива - нова регистрация и да ми прехвърлят точките или да измислят те нещо. Аз ли съм единственият човек с такъв проблем, че нямат решение на нещо толкова елементарно?
Допълвам: Отговориха ми- след пускането на всяка поръчка да им пиша своевременно, за да бъдат избегнати грешки в адреса или телефонния номер.
Явно не могат да оправят проблема с адреса в системата. Ще помисля как да процедирам, може би ще изтрия акаунта си и ще регистрирам нов с друг телефон или на мъжа ми, въпреки че имам събрани точки и платен абонамент за отстъпки.
Получих кашона, на етикета с товарителницата на DPD данните са с правилен адрес.

Последна редакция: вт, 21 сеп 2021, 17:07 от 4μΕ

Общи условия

Активация на акаунт