Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 283
  • 1 472
  •   2
Отговори
# 1 170
  • Мнения: 9 050
Толкова рано не съм обърнала внимание дали ми е изписало, че ще е налична пратката чак на другия работен ден. Както и да е, за мен няма логика.
Има. Пратките се обработват за разнос вечерта, след 20 часа. Към момента, в който си я пренасочила, тя вече в била разпределена за разнос до адрес. Едва вечерта, неразнесените пратки се връщат отново в централен склад и се разпределят за нов разнос.
За теб това в една пратка и вероятно си представяш как някой просто я отделя и носи другаде. Но не е така. Това е огромен поток от пратки и той следва определен процес. Иначе не става. Подаденото за адрес или се носи на адреса, или се връща в склада за нова товарителница и ново насочване. Не може в 5 сутринта, на тръгване от склада, шофьорът да разбърка всичко в камиона, за да намери пратката на Хриси, че да я остави в желания от нея офис на път за адресите си. Пренасочването реално си е ново изпращане.

# 1 171
  • Мнения: 4 270
Пратките се обработват за разнос вечерта, след 20 часа. Към момента, в който си я пренасочила, тя вече в била разпределена за разнос до адрес. Едва вечерта, неразнесените пратки се връщат отново в централен склад и се разпределят за нов разнос.

Това е ключовото, което не знаех - че пратките вече са разпределени. Мислех, че това става по-късно. Това е информация, която обикновен клиент не знае. Не беше необходимо такова образно изказване, все едно светът се върти около мен и моите пратки Simple Smile

# 1 172
  • Мнения: 4 582
Аз също съм била много недоволна от Спиди, но в последно време, трябва да съм честна, са много точни. Посещавам офис, в който работи отскоро едно момиче - любезно, бързо, точно. От куриерите за моя адрес също съм доволна - винаги коректни, идват в посоченото време.

Също ми прави впечатление, че те си подреждат пратките на клетки с номера и много бързо ги намират, докато в Еконт като ходя са наредени по вид (козметик, дрехи) и ми се случва по 10 минути да търсят нещо.

Също така не ми харесва ограничение да се взима наложен платеж след 12:00, докато в Спиди и в 09:00 да отида, пак ще ми дадат парите.

Дано се организират по-добре тази година и да не става миналогодишната лудница около черния петък и Коледа.

# 1 173
  • Мнения: 1
Със сигурност поста няма да ми помогне, но няма да помогне и на тези нещастници!
Всеки път, когато се е налагало да ги ползвам в миналото е имало някакъв макар и дребен проблем, но днес просто ме вбесиха на макс.
Поръчала съм медикаменти, които обаче се доставят с приоритет от въпросната "куриерска" фирма за София.
Дала съм както си му е реда телефон и точен адрес, на който очаквам доставката.
Още вчера получих смс, в който ме уведомяват, че ще получа дадената пратка с еди кой си номер и на еди каква си стойност / просто отбелязвам, че сумата е трицифрена, не за друго, а защото това също говори за някаква значимост на пратката поне за мен/.
Та днес получавам нов смс, с който ме уверяват, че ще получа пратката до 12,30 часа.
Отлагам доста ангажименти, тъй като пратката ми е важна.
В един момент хвърлям нетърпелив поглед към телефона и  О Чудо!
Уведомяват ме отново с смс, че не са успели да доставят пратката и не съм открита на телефона!
Чудно как без да ми звъннат биха могли да ме открият - сигурно са открили някаква нова телепатична връзка!
Междувременно кола със същият надпис е спряла пред офиса, слизам до долу като звъня на телефоните оставени за справка. Колата е празна и заключена.


Проблеми има и ако си Изпращач! Пратка изпратена след СРЯДА се изплаща най-рано следващия ПОНЕДЕЛНИК, независимо кога е освободена!

Звъня 6 пъти, като първите три избирам опция те да ме потърсят, но обратно обаждане така и не последва в рамките на вече 40 минути. Отделно единият път се заинатих и останах на линия да очаквам оператор да се освободи! Е успях да устискам 15 минути и прекъснах!
И до момента вече час след въпросното разминаване нямам обратна връзка!

Защо по дяволите не се научат тези хора как се работи.
Веднага посочвам Рапидо и Еконт, като пълен антипод на обслужване и отношение към клиентите им!


Проблеми има и ако си Изпращач! Пратка изпратена след СРЯДА се изплаща най-рано следващия ПОНЕДЕЛНИК, независимо кога е освободена!

# 1 174
  • София
  • Мнения: 1 234
Обещах да пиша за развитието с моя казус. Разменихме си няколко имейла със Зооплюс, изпращах снимки на етикетите на кашона и обещаха че ще се свържат с DPD.
Имах въпросник от сайта след няколко дни да дам оценка. Нищо не изпратих, защото не знам дали ми е решен проблемът. Направих поръчка тези дни и преди малко получих съобщение от Спиди пак с грешния адрес.
Не знам повече какво да направя, освен отново да им пиша. Не мога да повярвам, че нещо толкова елементарно не може да се поправи.

# 1 175
  • Мнения: 18 291
Егати абсурда!
Последно на етикета на Спиди правилен ли е адресът, или не? Имам едно предположение , че нещо се чупи в румънското Зооплюс с въвеждането на адреса и в системата на Спиди попада грешният адрес.
Не знам как да ти го обясня, но Спиди е невъзможно да си измислят нов адрес и упорито системата да праща твои пратки там. Особено ако е през 1-2 блока в квартала. Подозрително много прилича на грешка при въвеждането. Тоест този адрес при тях е влязъл от въвеждащия адреса, което е подателят - Зооплюс Румъния. Въпросът е - как е станало това грешно въвеждане.

# 1 176
  • София
  • Мнения: 1 234
На етикета на Спиди винаги е грешен адресът, но и аз започвам да мисля, че вината не е тяхна. Изпратих снимки на Зооплюс,  поискаха да им снимам кашона. Отгоре е етикетът на сайта с коректно въведени данни, отдолу е този от DPD, но не мога да видя какво пише, защото точно върху него е залепен на Спиди. Като опитам внимателно да отлепя, всичко се къса. Не знам кой въвежда данните, но дори цифрите на блока не си приличат, не е от повтаряне или да е натисната съседната, а нямат нищо общо- все едно бл.16 и бл.349. Аз се дразня, че проблемът не се решава, въпреки комуникацията ми със Спиди и със сайта. Пак им писах преди малко, ще видим.

# 1 177
  • Мнения: 18 291
Спиди теглят информацията от ДПД. Зооплюс Румъния трябва да дадат пдф на товарителницата на ДПД.
Имаш ли товарителница на Спиди пред теб? Има едно поле референция - намира се малко под получател, какво пише там?

# 1 178
  • София
  • Мнения: 1 234
Не виждам такова поле с референция, но пък има нещо друго интересно. На получател, освен двете ми имена е написан и правилният ми адрес, а долу на поле адрес - грешния от предишните пъти. В съобщението от Спиди по Вайбър също е да очаквам пратката на неправилния адрес.
На едно място пише реф.1 и реф.2, това ли е референцията, има цифри?

Последна редакция: нд, 19 сеп 2021, 23:05 от 4μΕ

# 1 179
  • Мнения: 18 291
Ха, стой малко! На товарителница на Спиди за частно лице и до адрес няма имена и телефон заради гдпр! Нали до адрес ти доставят, как така си виждаш имената?
Иначе да, това са референциите. Там трябва да е вписана товарителницата на ДПД, от която са взети данните за тази на Спиди.

# 1 180
  • София
  • Мнения: 1 234
Да, първо влязох да видя в проследяването в сайта и там ги видях. Защото пратката не съм я взела още. После погледнах на снимката от предишната пратка данните и там имаше тези реф.1 и 2. Иначе съм въвеждала товарителницата от DPD, но не ми излезе подробна информация, а само че на дадена дата е в едикой си град, после на друга дата пътува и т.н.

# 1 181
  • Мнения: 18 291
Получател трябва да изглежда г/д така:
GDPR!!!               телефон: GDPR!!!!
адрес: Звънкино, ул.Звънче 5

Тоест ти въобще не трябва да си виждаш името на товарителницата върху кашона.
Ако ги виждаш, това значи, че вероятно при генериране на товарителница са вписани в поле Обект. И вероятно там е пропускът. Написан е грешен адрес в Адрес, а правилният адрес е в уточнението за обект (то се ползва примерно за молове - мол България, обект магазин Теранова).
Без да видя товарителница няма как да ти кажа по-удачно предположение. Не съм сигурна как изглежда всичко това в товарителница на ДПД. Но горното пак води до грешка в Румъния.

# 1 182
  • София
  • Мнения: 1 234
Да, така изглежда и не си виждам името на кашона.
Данните с имената и адреса ги видях в проследяването в сайта, първо влязох там и после се усетих, че трябваше да гледам етикета на кашона.
Ясно, значи не ми остава друго, освен да продължавам да комуникирам със сайта и да се надявам, че ще оправят грешката в Румъния. Благодаря ти за отговорите и отделеното време!

# 1 183
  • Мнения: 18 291
Последен съвет - наистина опитай да се свържеш и с румънците. Дано се разплете бързо. Ако е удобно, сподели развитието.

# 1 184
  • Мнения: 2 749
От Спиди ми искаха лична карта, за да получа пратка с наложен платеж, въпреки че дадох пин. Много тъпо според мен. Все едно в магазина да ми искат лична карта на касата. Тия дни ще видя дали и в Еконт ще е така.

Общи условия

Активация на акаунт