Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 331
  • 1 473
  •   1
Отговори
# 1 155
  • София
  • Мнения: 9 364
Не, не съм с нов номер и не съм работила на онзи адрес. Вчера ми доставиха пратка от един друг сайт и всичко си беше точно. Само от Зооплюс  имам този проблем. А грешният адрес дори не е пълен, само блок и вход има посочени, без етаж и апартамент.
Говорете със сайта, няма как те да пращат на верен адрес, а куриерът да го сменя. Услужливи са, проверено.

# 1 156
  • Мнения: 18 291
Момент сега, проблемът не е при Спиди, а при Зооплюс. Зооплюс трябва да гониш да сменят адреса.

# 1 157
  • София
  • Мнения: 1 234
Не е в Зооплюс проблемът, писала съм им вече. Дори на кашона всичко е точно със залепен моят правилен адрес. Показах го на куриера да го види и го питах защо не го носи на правилното място. Той ми каза, че не разглежда етикети, а каквото му излиза в системата. Тогава писах на Спиди да поправят в системата, но без резултат. Първо казаха, че от DPD в Румъния явно така са го вкарали, а после че е от сайта.

# 1 158
  • Мнения: 18 291
Свържи се пак със Зооплюс. Промяната на адреса става при тях. Това, което е 'в системата' на Спиди, съвпада с това, което е по товарителница. Което, обърнù внимание, не е въобще задължително да е товарителницата върху кашона.
Другият вариант е куриерът на Спиди да те мотка нещо.

# 1 159
  • Мнения: 9 050
Според мен, когато от Зооплюс са подавали заявка, са дали грешен адрес. Независимо какво пише на кашона, важно е какво са въвели или казали, когато се е създавала товарителницата. Няма такова нещо, като "адрес, с който фигурираш в системата на Спиди". Аз мога и до съседния блок да си поръчам нещо, и до офиса, и до адреса на майка ми. И ще ми се достави на този адрес, който съм пожелала, независимо докъде съм поръчвала предишните пъти.

# 1 160
  • София
  • Мнения: 1 234
Благодаря, писах на Зооплюс и ще чакам отговор. Иначе в регистрацията в сайта и фактурите на всички поръчки адресът е коректно въведен.
Куриерът не е виновен, защото и по Вайбър от Спиди получавам съобщенията с грешния адрес.

# 1 161
  • Мнения: 18 291
Всъщност, ако трябва да сме пунктуални, има такива адреси Simple Smile Но конкретно при Спиди фигуриращите адреси са на ЮЛ.  Затова питах да не е работила в грешния блок или да е с нов номер (тоест номерът преди случайно да е бил на някаква фирма от квартала).
По моя опит със Спиди вероятните обяснения са:
- Зооплюс прави товарителница, лепи на кашона, после някой решава, че това не е правилният адрес (не коментираме изобщо защо) и сменя адреса за доставка в системата, без да залепи на кашона товарителница със сменения адрес. Клиентът гледа адреса си и се чуди. Ако замрънка - ами то Спиди, нали ги знаете...
- куриерът на Спиди се е ушил и е объркал адресите. Случва се. Замазва гафа с ами то системата...

Последна редакция: чт, 26 авг 2021, 22:03 от -Narcissa-

# 1 162
  • София
  • Мнения: 1 234
Имам отговор от Зооплюс, направили са проверка и ми потвърдиха, че всичко с данните е точно от тяхна страна. В имейла са ми ги написали как са въведени и всичко в адреса е без грешка. Аз им снимах и двата етикета от кашона, който получих днес. Техният е ОК, отдолу на Спиди пак с грешния адрес и пак имахме същата история с уточняване с куриера. От сайта ще се свържат отново със запитване към DPD да направят подробна проверка защо се получава така. Ще пиша какво е развитието, ако някой попадне в същата ситуация.

# 1 163
  • Мнения: 2
Аз ще бъда кратка: чуя ли спиди и започва да ми се гади! Два дни чакам карцирана у дома да ми доставят пратка - от София за София! И най-наглото: когато са я върнали пратката в офис никой не счете за нужно да ме уведоми, на следващия ден аз трябваше да се обаждам да питам и разпитвам какво става. Абсолютна безотговорност и безпардонност!

# 1 164
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 707
Да така правят без да се обадят връщат пратките в офиса с оправданието че не сме вдигнали - лъжат че са ни търсили Simple Smile
Обаче имам един любим куриер които е изключително любезен и не го прави - винаги ми носи пратките - когато беше отпуска неговия заместник ми върнал пратката и аз се обадих на фирмата изпращач на стоката да ги пита къде ми е пратката а те му казали че била в Румъния Simple Smile После като се върна от отпуска любимия ми куриер ми я донесе Simple Smile

# 1 165
  • Мнения: 4 270
Имах един случай - трябваше да получа пратка на адрес и я пренасочих към офис в 5 часа сутринта. След работа отивам в офиса и ми казват, че нямало как да си получа пратката и да отида на другия ден. Разбирам да съм я пренасочила в работното им време и да не е в офиса.

# 1 166
  • Мнения: 18 291
Пренасочване абсолютно винаги е за другия ден.

# 1 167
  • Мнения: 9 050
Пренасочването е за следващия ден. Когато пренасочваш, си изписва кога ще бъде доставена в съответния офис.

# 1 168
  • Мнения: 4 270
Толкова рано не съм обърнала внимание дали ми е изписало, че ще е налична пратката чак на другия работен ден. Както и да е, за мен няма логика.

# 1 169
  • Мнения: 18 291
Логиката е, че разпределянето се прави предходния ден, точно за да се избегнат такива пренасочвания от сутринта за следобед.

Общи условия

Активация на акаунт