"Селски" номера и пинизи

  • 5 106 618
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 45 045
  • Другата България
  • Мнения: 37 469
Абсолютно не е вярно, че Спиди нямат доставка до офис.
Всеки път, когато съм поръчвала с тях, имам възможност да избера до адрес или до офис. И всеки път от офисът, когато е до там, звънят и пращат СМС.

# 45 046
  • София
  • Мнения: 12 006
Спиди имат, но не всички сайтове /продавачи/ ползващи спиди имат тази опция. В такива случи се пише офиса на спидито, а на продавача му се отбелязва, че е офис на спиди. И с еконта е така.

# 45 047
  • Другата България
  • Мнения: 37 469
Написах го в отговор на това
с еконт е лесно, спийди нямат опция офис в 99% от случаите
, което не е вярно.

# 45 048
  • Мнения: 7 848
Да не прозвучи като реклама, но спийди са ми кошмар. С Еконт никога не съм имала проблеми и винаги попадам на любезни и отзивчиви доставчици, та с кеф им оставям и бакшиш. Жалко, че не работят и в чужбина.

# 45 049
  • Мнения: 2 774
Мъжлето праща багаж от Англия до България чрез Еконт, от там коя фирма взема багажа не знам точно (мога да попитам) , но тук пристига в Еконт.

# 45 050
  • Мнения: 1 485
А преди месец искаха да ми връчат пратка от Амазон за човек, когото не познавам. Аз отказах да я приема, защото такъв човек няма на адреса и очевидно става дума за грешка. След това куриерът оставил пратката пред вратата, аз я прибрах, но още никой не си я потърсил.

В Германия по принцип е нормално да се приемат пратки на съседи, аз редовно го правя. Simple Smile Също и на такива, които не познавам. Те после обикновено им пускат бележки в пощенските кутии при кого са ги оставили. Та може и да не е грешка. Да допълня: Все пак си е селски номер от негова страна щом го е оставил без съгласие.

# 45 051
  • Мнения: 13 083
А моите съседи ми изхвърлят извесията от пощата в кошчето 😆

# 45 052
  • Мнения: 6 887
А преди месец искаха да ми връчат пратка от Амазон за човек, когото не познавам. Аз отказах да я приема, защото такъв човек няма на адреса и очевидно става дума за грешка. След това куриерът оставил пратката пред вратата, аз я прибрах, но още никой не си я потърсил.

В Германия по принцип е нормално да се приемат пратки на съседи, аз редовно го правя. Simple Smile Също и на такива, които не познавам. Те после обикновено им пускат бележки в пощенските кутии при кого са ги оставили. Та може и да не е грешка.
Е, ако кажа, че не мога да я приема значи не мога. Може да тръгвам на път и да ме няма две седмици примерно. Може наистина да виждам, че е объркан адресът.

# 45 053
  • Мнения: 1 485
А преди месец искаха да ми връчат пратка от Амазон за човек, когото не познавам. Аз отказах да я приема, защото такъв човек няма на адреса и очевидно става дума за грешка. След това куриерът оставил пратката пред вратата, аз я прибрах, но още никой не си я потърсил.

В Германия по принцип е нормално да се приемат пратки на съседи, аз редовно го правя. Simple Smile Също и на такива, които не познавам. Те после обикновено им пускат бележки в пощенските кутии при кого са ги оставили. Та може и да не е грешка.
Е, ако кажа, че не мога да я приема значи не мога. Може да тръгвам на път и да ме няма две седмици примерно. Може наистина да виждам, че е объркан адресът.
Да, казваш, че не можеш, и толкова. Явно куриерът просто е изнаглял.

# 45 054
  • sf
  • Мнения: 10 181
Много ми е странно това. Как куриерът ще отговори, когато получателя/изпращача попита къде е неполучената пратка? "Оставих я пред вратата"?

# 45 055
  • Мнения: X
Според мен даже се подписват вместо клиентите, че пратките са приети.

Знам че е нормално пратки да се оставят на съседи, но в случая очевидно имаше грешен адрес. На нашия адрес търсят непознат човек.
Супер нагли са куриерите наистина. Онзи дето остави гумите го видях през прозореца, слязох долу, викнах след него, когато беше вече обратно в буса. Питах го защо просто не звъни на звънеца, а за по-бързо хвърля стоката на улицата. Каза че е звънял два пъти, което беше лъжа.

# 45 056
  • София
  • Мнения: 12 006
Пиниза с тезли лъжливи оправдания може да идва и от лошо управление на фирмата. Имам предвид много работа и малко работници, които физически са на ръба на изпълнението на задачите си или ако не си "откратднат" малко време, т.е. да си спестят, няма как да успеят да свършат всичко. Такова лошо управление има в най-различни фирми.

# 45 057
  • при късмета
  • Мнения: 24 020
Каквото и да е управлението в една фирма, работника решил ли е да клинчи, ще си намери начина. И ще се оправдава на клиента с нареждания уж от шефовете

# 45 058
  • София
  • Мнения: 12 006
Каквото и да е управлението в една фирма, работника решил ли е да клинчи, ще си намери начина. И ще се оправдава на клиента с нареждания уж от шефовете
Така е , но понякога клинченето е за да си изпълни таргета, а не за да има време да си бърка в носа.

# 45 059
  • при късмета
  • Мнения: 24 020
Клинченето на куриерите, обичайно се отразява най-много на клиента. Отбелязва, че е звънял или минал пред адреса и не е имало никой, а реално до там изобщо не е ходил, пропуснал е адреса (от служители знам, че имат такава практика). Клиента обаче виси да го чака и губи и собственото си време. На всичко отгоре пратката не е у него и трябва или да губи още един ден или да ходи до офис, а е платено да отиде на адрес. От такова клинчене с невярна информация и пратки се губят и после мотаят хората със седмици докато ги намерят и пак потърпевш е клиента, защото е изклинчил служител. И да приема, че не си бърка в носа, то тогава умишлено лъже клиента. Не ми звучи по-добре. За клиента в повечето случаи няма компенсация. Това за Спиди конкретно

Общи условия

Активация на акаунт