Едно кошмарно пътуване

  • 1 780
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 423
Файда няма от оплакване! Защото по принцип фирмената култура
на която и да е българска фирма е на неприлично ниско ниво,
няма норми на поведение, няма контрол, няма поощрения и наказания.
Преди две години пътувах с въпросната авиокомпания, мястото ми беше
в дъното на самолета и през цялото пътуване слушах мрънкането на персонала.
Седяха си каките отзад и плюеха свят и природа - заплатите им били малки,
не можело така, не можело онака, ай, сиктер на пътниците и т.н., и т.н.
Без да се свенят, че един от пътниците, в случай моя милост, не се интересува
от вътрешноведомствената недоклатеност, а иска обслужване на ниво.
Явно дребните риби от Bulgaria Air не са мотивирани и се движат по
допирателната, разчитайки на типичния за българина непукизъм, т.е.
че никoй няма да се оплаче, пък и да се оплаче, все тая.
Друг кошмар изживях на едно друго българско летище, където просто ми казаха,
че нямало място за мен в самолета и ме пренасочиха към друг град.
Разните му там обяснения, че западният превозвач, с който летя, няма
информация за препълване на самолета, не смути лелките от българска страна
да си ме метнат на друг самолет. Не ги смути дори обяснението ми, че съм
бременна и че всяко такова размотаване може да е фатално. Когато кацнахме
на другото летище, разбрах, че въпросните български лелки дори не са си
мръднали пръста да уведомят партньорите си, че има пренасочена бремменна
пътничка, та да може да се осигури транспорт до желаното място, за което
всъщност имах закупен билет 5 месеца преди полета.
Та така. Има ли смисъл да казвам, че изживях такава криза, от която не знам кога
ще изляза. На тоз етап всяка мисъл за прекрачване на граници и контакт със
служители на български фирми ми се вижда болезнена. Това е да се чувстваш
безсилен чужденец в така наречената си родина.

# 16
  • Мнения: 464
Благодаря за съчувствието и думите. Реших, че от писма до компанията полза няма да има. Не искам да си губя времето с тях. Квото било  било. ПОвече с тях няма да летя и точка. НА всичкото отгоре не чак толкова по- евтини.
Слънчеви поздрави от мрн. тук е към 15Ц прекрасно е времето днес Hug

# 17
  • Мнения: 649
правилно си решила! и аз отдавна вече не летя с бълг. компании, а само с немски! Цената им е минимално по-висока, а обслужването си е на доста по-голямо ниво! И дано да не ти се случват друг път такива неприятни неща  Hug

# 18
Много правилно решение си взела да не пътуваш повече с БГ air. И аз все с тях пътувам, защото това е единствения директен полет. Но както всички останали не съм очарована. Стюардесите се мусат ако ги помолиш за помощ. Тоалетните последния път бяха в ужасно състояние, а и да не казвам и аз че нямат никакви условия за превозване на бебе.
Направо тръпки ме побиват като се сетя, че след няколко месеца ще пътувам с бебе на борда на БГ air. Но билета ми е двупосочен и все пак да си използвам правото. А вече с коя друга авиокомпания ще се връщам и идея си нямам.
 Някои ако знае някоя по свестна авиокомпания до Брюксел, моля нека ми каже.

# 19
  • Мнения: 884
Според мен има смисъл да се пише писмо...но естесвено не на Бг еър,а до вестниците(както БГ така и тези за Бг в чужбина),до сайтовете на БГ емигранти.. и навсякъде където има шанс да го публикуват и някой' още ''недокоснал'' се до нашия национален превозвач, да си спести ''удоволствието''.
А когато някой започне да предявява  неоснован интерес и да задава глупави въпроси на летищата в БГ ,както и да се държи грубо веднага помолете да извика супервайзъра си  Laughing ( обикновенно помага )

# 20
Не съм пътувала с бебе с бг-air по простата причина, че нямам ... но впечатленията ми от тях са много ужасни.

След 1 седмица отново ми предстои да си ходя към бг и още от сега се подготвям за невероятните неща, които може да ми се случат.

До сега 4 пъти съм пътувала Франкфурт-София и обратно и не е имало път самолета да е излетял навреме...Миналата пролет закъсня с 1 4ас, защото умните глави се караха 1 час с една бабка, може ли да си качи котката на борда или не. То не я псуваха жената, то не беше чудо...

Последния път закъснява вечерен полет с 2 часа от Франкфурт. Към 11:30 се насочва към летище София, което представете си по това време е ЗАТВОРИЛО!! Как затваря летище не знам, ама много абсурдно ми се видя. Следва кацане на летище Бургас, цяла нощ седене там!!! и обратно излитане в 6 сутринта и кацане в София...Направо презокеански стана тоя полет...И ако си мислите, че някой е бил компенсиран за това...

А след такива проблеми неучтивостта на темерутските служители на летищата в бг (специално София и Бургас) хич не ми прави впечатление Wink Свикнах вече да ме посрещат с дружелюбното "Ти не гледаш ли къде вървиш ма!!!" Дет се вика най-хубавия нячин да ти кажат "Добре дошъл в България"

# 21
  • Мнения: 7 091
Не искам да ги защитавам, защото за такова отношение към клиент на която и да е компания е отвратително. Само искам да кажа, че такива неща са ми се случвали с Луфтханза( направо за тях не ми се разказва),Лауда Еър, Малев( абсолютно като вашето пътуване, но пък досега никога не се беше случвало,а много пъти съм била с тях), Еър Франс, Бритиш и Американ.
За всяка мога да кажа неща, каквито си казала за Бг Еър. За съжаление такива неща се случват. Оплачи се на компанията, дори и нищо да не стане, поне ще си го направила за собствено успокоение.
Такива пътувания за съжаление не са специалитет на българските компании само  bouquet

# 22
  • Мнения: 1 370
МамНaТан съжалявам за кошмара, който си преживяла. Надявам се сега да сте добре и да е поотминал стреса. Не съм летяла с бг еър, но надали и ще посмея, след тази тема

Общи условия

Активация на акаунт