Отговори
# 495
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
благодаря, почва да ми става ясно, като премина първоначалния шок...той има 44,5 точки - 38/4/2,5 и реших, че това е под 3-ка  Rolling Eyes, но после видях и по-ниски резултати, та сега не знам да го набия ли или да го похваля!  Wink Laughing Joy

Вижте, точките са нещото, което е важно. Каква оценка формират те за момента не е важно, може половината на максималния брой точки да е 3, но може и да е 4, на реалния изпит формулата за формиране на оценката според броя точки се определя след като се проверят всички работи на кандидатите, огледат се нещата и се напасват спрямо общата успеваемост на випуска. Никой не знае коя година каква ще е формулата, МОН си решава.
Така че, за момента ако вкарате таблицата в ексел с едно прости ранжиране на момчета/ момичета и впоследствие на резултата по броя точки ще добиете представа как се класира чавето спрямо останалите. Предполагам че това Ви интересува.
Ако очаквате то да има оценка примерно 5.12 и да прецените дали и за къде тази оценка ще му стигне, е забравете, оценка на НВО...След като видят какво е общото ниво, сравнят с план-приема и преценяк как да го напаснат.
Такава е системата...
Аз се опитах да копирам данните в Ексел, но от PDF ския файл се копират ужасно и нищо не мога да сортирам. Ако случайно някой се справи по- добре, може ли да я качи на пощата или ако може на лични Praynig
Моят разбойник е с 56.5 точки, което не ме радва особено, предвид че желанието му е за училище с изпит по математика /още един освен НВО/ Довечера ще му ги покажа, за да си направи равносметка къде се намира  Whistling

# 496
  • София
  • Мнения: 19 925
Малка извадка е, ама качествена, тъй като по правило  на пробните на СМГ участват голяма част от децата, учещи там или в други училища със засилено обучение по мат като 107-мо и 125-то, които в повечето случаи са с много добри и отлични резултати и които в последствие ще са безспорна конкуренция. И едно добро позициониране на дете от нематематиюеска паралелка е донякъде успокояващо.. Освен това именно в СМГ и в Регалия има най-много явили се на пробни, което прави  резултатите с една идея по-показателни в сравнение с тези на школи, затворени за външни деца, тъй като там детето сравнява резултатите си с тези на далеч по-ограничен брой  връстници по пол. Колкото до трудността - принципно съм съгласна, че тази на пробните  на СМГ е несравнима с  тази на НВО. Но този път конкретно не мисля, че задачите бяха кой знае колко трудни и подвеждащи. Именно и затова ме е яд за балъшките грешки  от недоглеждане на моите диванета. Но на фона на общата картинка всъщност съм доволна.  Laughing

Последна редакция: пт, 25 апр 2014, 15:14 от пенсионирана русалка

# 497
  • Пловдив
  • Мнения: 10 451
bloomnicer - виж пощата  Peace

# 498
  • Мнения: 1 970
Според мен основната цел на ПИ е да си свериш часовника, каквото и да разбира всеки под това. За едни - къде стоя спрямо другите, с уговорката, че едно са "другите" в СМГ, друго са те в "Онразователни технологии", трето в "Милениум" или "Междучасие". единственото общо между тях е, че всички те ще са на НВО.
За други - да видя задачи като на НВО, като със същата сила важи че много зависи - едно са задачите на Симеонов в СМГ, друго "Регалия" трето, някоя друга школа.
З трети - да добия предствава как ще е изпита - тук нещата нямат особена разлика.

С две думи, миналите през ПИ са по-уверени, вече са гърмяни зайци, обръгнати, знаят как се правят глупави грешки, как не ти стига времето, как да направиш чертеж, да разпишеш задача и т.н. И би трябвало да се учат от грешките си.

За СМГ - обикновено задачите там са по-трудни, а имайки предвид факта, че всички седмокласници на самото СМГ ходят на ПИ в училището си, заемането на 100-150 място на техните ПИ си е добро постижение.
Не като представителност, (на ПИ в СМГ ходят до 500 деца при 6-7000 седмокласника в София), а като резултат, при степента на сложност на техните ПИ.
При това, местата в най-желаните столични гимназии са 400-450.

# 499
  • София
  • Мнения: 19 925
Еееее, СтефанБ, тъкмо щях да напиша, че на 100% се подписвам под написаното от теб, когато процентите станаха изведнъж 90... Laughing Де да беше випускът в София 6000-7000! По думите на класната ни е доста  над 10 000. Sad

# 500
  • Мнения: 297
9922 според официалните данни Peace
http://www.vesti.bg/bulgaria/obshtestvo/9922-sedmoklasnici-shte- … paralelki-6010057

Иначе аз не съм доволна от момъка...
И пак..ако може някой да даде решение поне на 24 б  bouquet

# 501
  • София
  • Мнения: 19 925
Ами не се е изсилила жената с тази бройка над 10 000, защото да не забравяме, че за места в хубавите училища кандидатстват и деца от други градове.  Peace

# 502
  • Мнения: 1 970
10.000...? нима, не знаех, че е такава разликата с миналата година, тогава от МОН споменаваха подобна цифра , явно през 2000 са се родили повече деца отколкото през 1999.
Съжалявам за неточността.

Успех на всички седмокласници, Nixe, стискам палци двойно!! Сигурен съм, че ще размажете всички.

# 503
  • София
  • Мнения: 19 925
Ех, СтефанБ, мерси, от твоята уста в божиите уши, ама за сега няма особени индикации за равитие на нещата в тази посока..Пик на пубертета, пословичен мързел и супер разсеяност им прилягат като описание повече.

# 504
  • Мнения: 1 970
Ех, СтефанБ, мерси, от твоята уста в божиите уши, ама за сега няма особени индикации за равитие на нещата в тази посока..Пик на пубертета, пословичен мързел и супер разсеяност им прилягат като описание повече.

Виж сега, още Хегел е доказал релацията между количествените натрупвания и качествените изменения. Няма как да се забравят неща, доведени до автоматизъм, нищо че се бърка понякога, като се видят в стрес, ако не са от типа паникьори, да блокират, ще са от другия тип, адреналина се качва и подсъзнателно всичко излиза и те мобилизира. Тогава се учудваш сам на себе си колко си знаел.
А пубертета е за всички, да са живи и здрави...Без него как?..
Така че дали са 6-7000 децата или 10.000 май няма особено значение. От един етап на подготовката 3/4 от тях изобщо не те интересуват, проблема са ти първите 120-300 ... зависи къде се целиш.

# 505
  • Мнения: 6 271
по отношение на спецификата на оформяне на пликовете на самата матура - това много внимателно се обяснява на децата.  Изобщо не е нужно на родителска среща да се пълнят главите на родителите с подобна информация.  По добре учителите по български и математика да отделят повече време за да има всеки родител яснота какви са шансовете на детето по предмета на училищно ниво, вместо да пълнят главите на родителите с излишна информация която не ги засяга пряко.
Бъдете сигурни - няма да има дете попълнило неправилно или окомплектовало неправилно свитъците си. По скоро се вслушайте в съвета ми - без вода и храна на матурата, за да се избегне възможноста от зацапване на листите. Всеки белег може да се приеме като предпоставка за анулиране на работата. Ако са закусили добре у дома, не им е нужен нито шоколад, нито вода  още повече, че това би могло да ги разконцентрира или разсее. Задължително - часовник!!

# 506
  • София
  • Мнения: 19 925
Johny Bibin, след малко ще пусна 24б. Чертежът си е предизвикателство за човек, който така и не намери време да се научи да чертае с програми..

# 507
  • Мнения: 700
За други - да видя задачи като на НВО, като със същата сила важи че много зависи - едно са задачите на Симеонов в СМГ, друго "Регалия" трето, някоя друга школа.
З трети - да добия предствава как ще е изпита - тук нещата нямат особена разлика.
Ние ходим предимно заради тези 2-те класификации определени от StefanB, класирането спрямо другите не смея да го правя още. И за още по-ясна представа какво може да се падне като сложност, завъртяност и поука от грешки, записвам по желание на детето и препоръка на ganis на колкото се може повече ПИ в различни школи. От всеки ПИ има какво да се научи - практиката потвърждава.

По скоро се вслушайте в съвета ми - без вода и храна на матурата, за да се избегне възможноста от зацапване на листите. Всеки белег може да се приеме като предпоставка за анулиране на работата. Ако са закусили добре у дома, не им е нужен нито шоколад, нито вода  още повече, че това би могло да ги разконцентрира или разсее. Задължително - часовник!!
моята ми каза искам задължително вода и шоколад, обяснявах, обяснявах че може да и изиграе лоша шега ама не та не. А за часовник - ами тя никога не се е интересувала от времето и никога не е носила часовник - волна натура обичаща безвремието (П.С. Като малка това беше най-трудното и последно нещо което научи - да познава часовника без грам желание). Та се страхувам да не се сконфузи от този часовник  newsm78

# 508
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Аз съм на обратното мнение за водата - задължително трябва да има. А като ожаднее и вижда другите, че пият, мисълта им няма ли да е все как да излезе до тоалетна. Това е от личен опит.  Те не са вече на 5 и няма опасност да си разливат по листите. Часовник никога не е имала, а и квесторите им казват колко време имат.
Мое мнение - всеки си познава детето и си преценява

# 509
  • Мнения: 489
Освен всичко останало, което много добре сте описали за ПИ, той е и много добра тренировка- решава се тест в реално време и при реални условия като тези при НВО, вкъщи решава тестове, но то е едно разтакаване, че никога не се спазва времето и не се влага максимума на знания и мисъл, каквито се влагат при ПИ.
Моя син се е явявал на три ПИ по математика, с всеки път резулатата му е значително по-добър от предния, той самия така се надъхва и вижда, че труда му се увенчава с успех, някак мотивиращо е.
Стигна се до там че резултата по математика от ПИ  почти достигна резултата по БЕЛ от ПИ , което не знам дали да ме радва или плаши.

Общи условия

Активация на акаунт