сайта Booking.com

  • 104 084
  • 752
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 6 375
Естестено че си е ваша вината, пише 60 евро за един, 100 за двама, вие резервирате за един, пък искате да отидете двама на тази цена? Чия може да е вината? Най-коректно е да си доплатите до 100 без глоби за анулиране и всичко е точно. Но ако няма пари в картата вероятно няма да ви вземат нищо ако откажете.

# 451
  • Мнения: 4 275
Прочете ли изобщо написаното?!

# 452
  • Варна
  • Мнения: 19 134
Благодаря за препоръката. Ще видим утре как ще се развият нещата Simple Smile Ще пиша отново.

А всъщност как да формулираме искането, така че да не звучи все едно казване нс Букинг как точно да процедират Grinning
Пишете на Букинг, че няма да имате възможност да ползвате резервацията (тук може да изтъкнете някаква причина или форсмажорни обстоятелства, а може и да  не уточнявате нищо на първо време) и ги помолете да ви посредничат  за да анулирате резервацията без наказателни такси, още повече че не са изтеглени парите.

# 453
  • Мнения: 6 375
Прочете ли изобщо написаното?!

Прочетох естествено, че хотела ви иска 100 за двама, но ви се вижда много. "За мен вариантите са два: или отсядаме за тази сума двамата, или се анулира. Приятелят ми е на мнение, че вината си е наша и е съгласен за доплащане, но за мен това не е приемливо." Тоест и в двата случая вие искате нещо, на което нямате право, т.е. услуга от тяхна страна. Може и да не съм разбрал. При всички случаи, ако парите не са изтеглени и в картата (ако е дебитна) няма пари, няма как да ви вземат глоба при отказ.

# 454
  • Мнения: 1 022
Прочете ли изобщо написаното?!
Разбира се, че е прочел написаното и разбира се, че приятелят ви е прав, че вината си е ваша.
Вие да бяхте прочели внимателно какво точно резервирате.
Нямате никакво основание да претендирате за настаняване в двойна стая на цената на единична, когато става въпрос само за собственото ви недоглеждане.
То даже е смешно, примерно днес-утре някой да резервира единична стая и после да се обади в хотела да иска да настанят цялото му семейство на тази цена...

# 455
  • Мнения: 9 992
Такива грешки стават ежеминутно. За мен до някаква степен има вина букинг. Няма как да ги настанят двама за цена за един. При нас идват често с такива " недоразумения". Резерация за един без закуска, идват две и питат защо нямат закуска. Случвало се е и обратното. Цена за двама, той един. Понякога има умисъл, понякога не.

# 456
  • Мнения: 4 275
Хексе, благодаря ти

Не ми се обяснява надълго и нашироко, защото пиша през телефон, НО....

Грешката наистина е наша. Това никой и никъде не го оспорва. Тъй като "новата" цена би била прекалено висока за нас, още вчера бихме анулирали резервацията, АКО имаше такава възможност. Но няма - nonrefundablе е. Аз не изисквам НИКЪДЕ и от НИКОГО да настани двама за цената на един. Просто казвам, че за мен вариантите са два - или анулират резервацията, или двама за един. В крайна сметка не могат насила да ме накарат да ида да почивам там. Още повече, че има цяла седмица до датата на настаняване, а за грешката ги уведомяваме за ден и малко след резервацията.

Оттук нататък го четете и разбирайте, както си искате. А през букинг имаме резервирани 30-40 хотела. Просто тогава резервирахме през телефон, бързайки да не изпуснем офертата и така. Просто очаквам съдействие за поправяне на грешката, било то и анулиране. Поне ако бях от другата страна, бих постъпила така. Не са ми дошли тия хора в последния момент, а аз да разчитам, че всичко ми е фул

# 457
  • Мнения: 1 342
Здравейте! За първи път резервирам през Букинг и се притеснявам. Мога ли да разчитам, че изписвайки номера на картата никой друг няма да го вижда , ако няма цялата сума, която е за апартамента, то тогава какво става, аз искам да платя в брой при настаняване, снимките които са публикувани отговарят ли на действителността?

# 458
  • Мнения: 4 275
Все пак ще отседнем в този хотел, колкото и да не ми е приятен вече. Парите са изтеглени. Това в комбинация с nоnrefundable опцията значи, че няма какво да се направи. Първо минахме през хотела, където ни казаха, че може да си доплатим до 100 евро на нощувка без да уведомяваме Букинг. Като ги питахме за анилиране, ни казаха, че не могат да направят нищо, не зависело от тях - да сме се обадили на Букинг. Не ни допадна предложението и им се обадихме. Свързването е кошмарно, чака се дълго време, но обслужването беше на ниво и много любезно. Предложиха ни да се обадят в хотела, откъдето са казали, ЧЕ НЕ МОГАТ да анулират резервацията. Значи първо ни пращат към букинг, а когато те им се обаждат, не се съгласяват да анулират. Просто съм без думи. От сайта ни предложиха да ни настанят в двойна стая срещу доплащане. Офертата им беше със 100 лева по-добра от предложената в хотела. Поуката, която си извадих от цялата ситуация е: НИКОГА повече оферти без опция за анулиране!

# 459
  • Мнения: 9 992
Мишелин, букинг ли са дръпнали парите или хотела. Как букинг ще ви предлагат по-ниска цена в друг хотел? Обади се пак в хотела и питай, защо след като букинг са се съгласили, те са отказали? Нали нямаше да слагаш пари в картата, как са си дръпнали парите?

# 460
  • Варна
  • Мнения: 19 134
Жалко, че хотелът се е оказал толкова твърдоглав. По принцип хотелите не искат да настаняват туристи, които са предубедени Trollface, защото ще ги гледат под лупа и е доста вероятно да дадат негативна оценка.
Но явно сте попаднали на изключение.
Обади се пак в хотела и питай, защо след като букинг са се съгласили, те са отказали?
Хотелът е в правото си да го направи, но ако анулира без наказателна такса, трябва и букинг да са съгласни да не взимат комисион за тази резервация. Главното решение е на хотела.

Здравейте! За първи път резервирам през Букинг и се притеснявам. Мога ли да разчитам, че изписвайки номера на картата никой друг няма да го вижда , ако няма цялата сума, която е за апартамента, то тогава какво става, аз искам да платя в брой при настаняване, снимките които са публикувани отговарят ли на действителността?

За снимките е божа работа при съвременните технологии. Ако нямате пари в картата, се свържете с хотела и ги питайте дали ще се съгласят да Ви изчакат да платите в брой при настаняване. Ако не се съгласят, ще ви обявят картата като невалидна и имат право да ви анулират резервацията.

# 461
  • София
  • Мнения: 26 089
Аз не разбрах само защо смятате, че хотелът е длъжен да ви анулира резервацията безплатно?

# 462
  • Мнения: 9 992
Аз не разбрах само защо смятате, че хотелът е длъжен да ви анулира резервацията безплатно?
Защото ако няма пари в картата, и не отидат, така или иначе става невалидна. Говорим за грешка и недоволни клиенти. Хотела се надяваме не е приритал за твзи пари.

# 463
  • София
  • Мнения: 26 089
И все пак решението остава на хотела, а че недоволните клиенти изобщо не са за подценяване - факт.

# 464
  • Варна
  • Мнения: 19 134
Аз не разбрах само защо смятате, че хотелът е длъжен да ви анулира резервацията безплатно?
Никой не е твърдял, че хотелът е длъжен. Можеха да проявят разбиране, всеки прави грешки, а до датата за настаняване има достатъчно време да си продадат стаята.
Както аделинда каза, ако не бяха изтеглили парите, така или иначе трябваше да я анулират.

Общи условия

Активация на акаунт