сайта Booking.com

  • 104 090
  • 752
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 6 375
Аз имам много въпроси , на които нямам отговор:
1. Защо хотел отменя платена резервация ?( Тук имам: Веднага след като  ни беше отменена резервацията, проверих профила на хотела и се оказа, че 5-те дни са станали по0скъпи )
2. Защо хотелът не превежда веднага парите , след като е отменил резервацията?
3. Ако сте тръгнали с точно сметнати пари, как ще си заплатите  новата резервация ?
4. Каква е ролята на Букинг  като посредник, след като не упражнява контрол върху  нелоялните хотелиери?
5. Защо Букинг  не спазва никакви условия за изпълнение на отговори, когато в писмен вид дават срок?
6. Защо личната профилна информация и потвърждение на резервация  в Букинг , не са документи, които служат за връщане на пари
7.Защо Букинг подканва за резервации към места с надписи от типа " Разглежданите от вас места се изчерпват . Резервирайте бързо "


Ти почна така, като че ли всички знаем за какво става въпрос... Защо отменят - ми случва се и при най-добрите. Грешки, проблеми (наводнение в стаята, непредвиден ремонт), overbooking, какво ли не. Просто това е реалността. Големите вериги имат компенсации в правилата, но при букинг с малки независими хотели няма как да ги задължат.

# 556
  • София
  • Мнения: 182
Към кого ги отправяш тези въпроси?
Моята информация е, че хотелът няма право да отменя резервация направена  чрез Букинг, ако наистина има проблем и не може да ви приеме, хотелът трябва да ви намери място в друг хотел, които е същата категория като него и на същата цена.
вариант хотел да отмени резервация за която е взел пари, следва въобще да не съществува. Би могъл да ви пренасочи към друг хотел, но вие не следва да плащате нищо след като веднъж са ви взели парите.
безумие някакво. Звучи ми невероятно.
Относно точка седем, кое те учудва.. все едно се провикват на пазара: "хайде не останахаааа.. Simple Smile"

Оказва се, че хотелът има право да отменя резервация Simple Smile
Ето и какво пише в сайта на Европейски потребителски център
От правна гледна точка, когато правите резервация, вие сключвате договор с хотелиера, който трябва да спазвате. Ако искате да отмените резервацията, управителят не е задължен да го стори, тоест вие няма да можете да отмените резервацията. Въпреки това в Общите условия на хотела може да е предвидено, че търговецът приема отказ от резервацията, съответно със или без неустойка. Например - може да е предвидено, че вие имате право да се откажете от резервацията без да дължите нищо до 24 часа преди настаняване, в противен случай ще ви бъде удържана неустойка в размер на стойността на една нощувка. Хотелиерът не е задължен да включва подобни клаузи и във всички случаи вие ще трябва да спазвате правата и задълженията си по договора и общите условия. Обикновено когато управителят на хотела отмени резервацията, независимо от причината, вие имате право да получите платеното обратно, но нямате право на допълнително обезщетение за вреди.

А в нашият случай беше, че хотелът отмени резервацията, на 9 юли, когато бяхме в Загреб на път към Италия. Букинг ни уведоми в писмо, че ще възстанови парите ни , но само след като представим касов бон от новата резервация. Която трябва да направя веднага и веднага да заплатя. Имам черно на бяло цялата кореспонденция в мейла

# 557
  • Мнения: 9 992
Как може такова безумие?! Меко казано съм потресена. Бих си потърсила правата в съда. За първи път чувам такова нещо. Не знам как минава това през букинг, какви са тези договори. В нашия хотел нямаме право да отменяме резервации на гости, през админския сайт. Само букинг може да го направи с изричното съгласие на клиента и то без грам предплата.

# 558
  • София
  • Мнения: 182
Ето и мейлът с отказа и предложението за ново място,което нас не ни устройваше първо,като цена,която е 750 евро за трима , а ние бяхме 6 .И второ,като местоположение. Първото място беше в близост до езерото , а второто в полето и пригодено за селски туризъм.  Не виждам смисъл да показвам потвърждение , че Касале Виктория е резервиран на 30 януари и осчетоводен превод към тях на 1 февруари
Casale Victoria се свърза с нас относно Вашата резервация 0345.......78 09 За съжаление Casale Victoria няма да може да осъществи резервацията Ви на датите на планирания Ви престой. Приемете нашите извинения за причиненото неудобство.

С радост Ви уведомяваме, че ние намерихме решение на проблема и Ви предлагаме алтернативно място за настаняване, което се надяваме да Ви удовлетвори:

ardo, Италия
Апартамент
750 EUR


Ако горепосочената алтернатива Ви устройва, моля направете нова резервация възможно най-скоро и ни изпратете новия си резервационен номер. След като Вашата нова резервация в Colleincanto Parco Agriturismo е потвърдена, ние ще отменим Вашата първоначална резервация безплатно за вас.

В случай, че предложената алтернатива не Ви устройва, моля, свържете се с нас и ние ще обсъдим други възможни варианти в зависимост от Вашите предпочитания.

Въпреки че цената на Вашата нова резервация в Colleincanto Parco Agriturismo е по-висока от първоначалната, ние ще Ви възстановим разликата. Моля да ни изпратите касовият бон след вашият престой и ние ще Ви възстановим разликата възможно най-бързо.

В случай, че имате допълнителни разходи, моля изпратете ни касовите бележки и ние ще направим всичко възможно да Ви компенсираме.

Моля, обърнете внимание, че предоставяйки своите касови бележки, Вие се съгласявате, че Booking.com B.V. може да споделя с Casale Victoria изпратената от Вас информация. Конфиденциалността на Вашите лични данни е приоритет за нас. Вашите касови бележки ще бъдат използвани единствено в подкрепа на Вашия иск. Няма да пазим тази информация по-дълго от необходимото.

Последна редакция: вт, 01 авг 2017, 23:06 от justalittlesign

# 559
  • Мнения: 9 992
Ами както си мислех. В системата няма как да ви отменят резервацията, но явно няма и как да ви настанят. Длъжни са да ви намерят хотел на същите условия, ако има разлика в цената, то ще ви я поемат. Дори виждам, че хотела доста се старае. В крайна сметка хотела няма как да гадае кое за вас е с предимство и като това не ви устройва, пишете им, че трябва да е близо до езерото. Не чета, че в другия хотел трябва да платите веднага. Резервирали сте по-евтин хотел, те ви настаняват в по-скъп и ще ви платят разликата и всички допълнителни разходи. Мисля че хотела доста прилично иска да се компенсира, за допусната грешка.

# 560
  • София
  • Мнения: 182
Това не го четете в мейла . Но след като се свързах с оператор , той ми обясни каква е процедурата . Първо заплащаш новата резервация , после ти връщат парите и компенсират разликата . От кредитната карта бяха изтеглени парите и за втората .

# 561
  • Мнения: 9 992
Ами това може да се случи, след като ви мине почивката. Разбира се, че трябва да имаш доказателства, че си платила повече, за да ти ги дадат. Иначе може да не отидеш и да си прибереш горницата. Гледай позитивно, изкарай си почивката с кеф, както казваш имаш писмено потвърждение, че те компенсират и вероятно така ще стане.

# 562
  • Мнения: 9 992
Не еднократно сме пращали и ние гости в други хотели. Обикновено намираме хубав хотел на същата цена, само веднъж бяха гневни клиентите. Проблем е ако не могат да ти намерят къде да нощуваш и те оставят на улицата.

# 563
  • София
  • Мнения: 182
Ако бяхме приели офертата на Букинг , трябваше да платим 3000 лв за 5 нощувки . А ако нямахме и парите за хотела , който избрахме , след като уведомихме Букинг , че ценово и разположение не ни устройва тяхната оферта , какво правим ? Връщаме се в България  . Предварителни плащания закупени билети за концерти и атракциони, карти за музеи и резервации за други хотели в следващи дни , които няма право да отменим , също горят . Едно пътуване за 10-15 дни из Европа , планувано месеци наред , го съсипва един хотел , който ти прибира парите , работи с тях няколко месеца и когато идва летния сезон продава стаите на по-висока цена , а твоята резервация я анулира.

# 564
  • Milano
  • Мнения: 4 399
Ако човек не може да си позволи 250 евро/човек извънреден разход защо изобщо тръгва на екскурзия?

# 565
  • Мнения: 9 992
Предполагам става въпрос за някакво недоразумение, иначе нямаше да предлагат да дадат повече пари за друг хотел, а не волево. Писали са ви от хотела, не от букинг. Имали са воля да ви компенсират. Афектирани сте, че е станало като сте на път. Цените можеш да ги направиш различни за всеки ден или да не ги предлагаш за продажба в определени дни стаите. Не е нужно да продаваш на ниска цена, след което да  си гониш клиентите, за да си освободиш стаите да ги продаваш на висока. Особено да ги гониш в по- скъп хотел и да им поемаш разликата. Наистина ли вярваш, че хотела има печалба в това?! Резервации за година напред поне при нас идват рядко, но не съм и в туристически град.

# 566
  • Мнения: 6 375
Ако бяхме приели офертата на Букинг , трябваше да платим 3000 лв за 5 нощувки . А ако нямахме и парите за хотела , който избрахме , след като уведомихме Букинг , че ценово и разположение не ни устройва тяхната оферта , какво правим ? Връщаме се в България  . Предварителни плащания закупени билети за концерти и атракциони, карти за музеи и резервации за други хотели в следващи дни , които няма право да отменим , също горят . Едно пътуване за 10-15 дни из Европа , планувано месеци наред , го съсипва един хотел , който ти прибира парите , работи с тях няколко месеца и когато идва летния сезон продава стаите на по-висока цена , а твоята резервация я анулира.

Aз поне прочетох нагоре из кореспонденцията, че ще ви възстановят разликата  в цената, освен неосъществената резервация. Освен това можете да си изберете друг хотел ,ако предложения не ви харесва. Аз не разбирам какво повече искате.
Винаги може да се очакват извънредни разходи, не може да разчетеш парите до стотинка и да нямаш да се прибереш ако стане нещо. Ами ако се счупи колата? Кредитната карта позволява да направиш разходи, когато нямаш парите налични и да вържеш двата края докато ви върнат парите от Букинг.

# 567
  • Мнения: 9 992
От хотела връщат парите, букинг нищо не връща. Кореспонденцията е с хотела, а не с букинг, тя и това не е разбрала. Изчисти се недоразумението, поне в моята глава. Доста прилично са предложили да ги компенсират, не виждам какъв им е проблема.

# 568
  • Мнения: 943
Кой кво разбрал все тая.Фермани,клишета.като не ви харесва резервирайте в други.Ее

# 569
  • Варна
  • Мнения: 19 134
В крайна сметка наистина нещата се оказват не такива каквито ги описваш.
Хотелът ти предлага решение на проблема, като ти предлага алтернатива, която ако не те устройва можеш да отхвърлиш и да резервираш там където ти е удобно (и е същия клас настаняване), като ако има разлика в цената ще бъде поета от хотела където първоначално си резервирал.
В случая хотелът изпълнява задълженията си, които е поел към букинг - ако не може да предложи настаняване на направена чрез букинг резервация, да намери сходна на друго място на същата цена.

Общи условия

Активация на акаунт