сайта Booking.com

  • 104 108
  • 752
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 6 375
Ами не знам хотел как ще го практикува, без резервационна система. Букинг го въведоха от няколко години.

Защо без резервационна система, букинг не са единствената, нито първата резервационна система.

А Genius e просто начин за създаване на постоянни клиенти, всички правят нещо подобно. Като златен член в Accor или платинен в IHG например имам право на късен чек-аут или ранен чек-ин (по избор), резервация, когато няма свободни стаи и ъпгрейд към по-висока категория стая (ако има налична). При букинг хотелите са малки и независими и е по-трудна реализацията, но и не всички хотели предлагат екстрите.

# 541
  • Мнения: 13 421
Основният бенефит на джиниъса си остава 10% намаление в цената на стаята. Другите "екстри" хич не ги и гледам, да си призная.

# 542
  • Мнения: 9 992
От няколко дни има промяна в старуса за късно освобождаване, не съм го гледала подробно, също доста клиенти си го търсят. Някои не смятат, че трябва да попитат.

# 543
  • Варна
  • Мнения: 19 139
П.П. Агода и Букинг са една компания. Дори отзивите от клиенти за хотелите постъпват на едно и също място и изглеждат еднакво в двете резервационни системи.
Въобще не подозирах, че са свързани, явно Агода е профилирана към определен пазар. Оттам при нас предимно резервират азиатци, а и цените са по-добри спрямо букинг. Освен това плащането при Агода е гарантирано, което ги прави една от любимите ми компании. Нищо общо с Букинг, поне на пръв поглед.

Велика букингова глупост в джиниъс статус, с който имат право да останат два часа повече и да се настанят два часа по-рано.
Тези екстри са с условието "в зависимост от наличността" така че с нищо не задължават хотела. Празна привилегия.

П.П. Ние въобще не предлагаме "късно заминаване до 14:00 часа. То и на практика е невъзможно.

# 544
  • Мнения: 9 992
Как поддържате да зареждате стаи за продажба в толкова сайтове? Явно работиш в голям хотел.

# 545
  • Варна
  • Мнения: 19 139
Как поддържате да зареждате стаи за продажба в толкова сайтове? Явно работиш в голям хотел.

Не е голям. 57 помещения. 15 стаи поддържаме в букинг и по 10 тина в другите сайтове.
Всеки ден актуализираме, де.

# 546
  • Пловдив
  • Мнения: 2 800
И аз се изненадвам за ранното настаняване/късното освобождаване, никога не съм ползвала поради статуса си. По-скоро, ако някога пристигна по-рано, питам на място дали случайно помещението не е готово, за да се настаня по-рано.
От известно време букинг ме заливат с реклама покани приятел. Тези дни взех, че поканих, за да им сваля 10% от цената на един скъп хотел. Потребителят е бил уведомен, че е препоръчан от мен, аз не получих нищо. Нито на него върнаха 10%, нито на мен пратиха някакъв хабер.

# 547
  • София
  • Мнения: 182
Имам над 100 резервации направени през Букинг за периода от 2013 досега . Със статус Genius съм и още хиляди облаги . Техен доверен клиент съм . Ама , какво оттова . Идиотизмът продължава !
Миналата сряда получих мейл , в който искат да им изпратя всички фактури или принтскрийн за направени разходи , сметки към плащания , лого на банка , мейли с потвърждения .Увериха ме , че до 48 часа ще се свържат с мен . Познайте ! Дали са се свързали !
Тази сутрин им звъня на българския телефон от 6:30 , срещу който пише " работно време " , но никой не отговаря !
Ако до края на седмицата нямам отговор и върнати пари , ще ида до офисът им на Лъчезар Станчев 5 .
Подал съм жалба и иск за обещетение в срещу хотела в Италия в сайта ec.europe.eu. Статусът на жалбата ми казва , че иска ми е предоставен на хотела и в 30 дневен срок ще има становище .
Не може ли всички ужилени от такива резервации да се съберем и да заведем един общ иск ? Ако до 15 дни не ми се възстановят парите в кредитната карта , започвам да плащам лихви .
Тази измамна практика трябва да се прекрати , защото днес може и да мине , но нямаме никаква гаранция за следващите ни резервации . И отново ще бъдем ужилени . Повдигнал съм въпросът и във ФБ групата " Хотели , в които допускат с домашни любимци " https://m.facebook.com/groups/114324848586701 , на която съм модератор . Ако някой желае да направим обща жалба , нека се свърже с мен там !

# 548
  • Пловдив
  • Мнения: 2 800
Аз бих пуснала жалба срещу хотела и срещу букинг в Европейския потребителски център http://www.ecc.bg/.

# 549
  • Варна
  • Мнения: 19 139

Тази сутрин им звъня на българския телефон от 6:30 , срещу който пише " работно време " , но никой не отговаря !

Трябва да си само по-упорит/а. След десетина минути на чакане да се свържеш, се включва някой от телефоните в чужбина и все пак може да говориш с някого по въпроса.
Налагало ми се е да се обаждам няколко пъти на клиентския номер, на български НИКОГА не съм успяла да намеря някой.

# 550
  • София
  • Мнения: 182
Свързах се  след 3 часово завънене.
Още не били пуснали документите към хотела. След като се чух с Букинг и ме увериха, че всички документи са достатъчни, след час додйе нов мейл, в който ми искат фактура  от мястото , за кеото трябва да възстановят разликата.
Пуснал съм и жалба срещу некоретния  хотел в ec.europe.eu с искане за обезщетение.

# 551
  • Мнения: 9 992
Oфиса на букинг в България, работи от 9 до 18 часа, от понеделник до петък, през другото време вдигат англоговорящи оператори. Ако вдигне индиец/примерно/ или англичанин, ми  цяла мъка ми е да се разберем. Случвало се е, да обяснявам казус, тъкмо реша, че са ме е разбрали и ме прехвърлят към колега по-компетентен по казуса но с акцент и почвам да си скубя косите. Аз често се свързвам с българския офис. Дават опция да избираш, дали да чакаш за оператор на български или да те прехвърлят на такъв с английски, аз си чакам. Ако им е през работното време си вдигат. Вчера звънях заради клиентка, която беше решила, че букинг вече са и взели парите за първата нощувка, а тя трябва да плати само втората. След десетминутно ровене в нейния телефон да си провери, набрах букинг и помолих за рускоговорящ компетентен по казуса служител да изчистят недоразумението и го осигуриха.

Последна редакция: вт, 01 авг 2017, 15:42 от adelinda

# 552
  • София
  • Мнения: 182
Аз имам много въпроси , на които нямам отговор:
1. Защо хотел отменя платена резервация ?( Тук имам: Веднага след като  ни беше отменена резервацията, проверих профила на хотела и се оказа, че 5-те дни са станали по0скъпи )
2. Защо хотелът не превежда веднага парите , след като е отменил резервацията?
3. Ако сте тръгнали с точно сметнати пари, как ще си заплатите  новата резервация ?
4. Каква е ролята на Букинг  като посредник, след като не упражнява контрол върху  нелоялните хотелиери?
5. Защо Букинг  не спазва никакви условия за изпълнение на отговори, когато в писмен вид дават срок?
6. Защо личната профилна информация и потвърждение на резервация  в Букинг , не са документи, които служат за връщане на пари
7.Защо Букинг подканва за резервации към места с надписи от типа " Разглежданите от вас места се изчерпват . Резервирайте бързо "

# 553
  • Варна
  • Мнения: 19 139
Към кого ги отправяш тези въпроси?
Моята информация е, че хотелът няма право да отменя резервация направена  чрез Букинг, ако наистина има проблем и не може да ви приеме, хотелът трябва да ви намери място в друг хотел, които е същата категория като него и на същата цена.
вариант хотел да отмени резервация за която е взел пари, следва въобще да не съществува. Би могъл да ви пренасочи към друг хотел, но вие не следва да плащате нищо след като веднъж са ви взели парите.
безумие някакво. Звучи ми невероятно.
Относно точка седем, кое те учудва.. все едно се провикват на пазара: "хайде не останахаааа.. Simple Smile"

# 554
  • Мнения: 21
Аз имам много въпроси , на които нямам отговор:
1. Защо хотел отменя платена резервация ?( Тук имам: Веднага след като  ни беше отменена резервацията, проверих профила на хотела и се оказа, че 5-те дни са станали по0скъпи )
2. Защо хотелът не превежда веднага парите , след като е отменил резервацията?
3. Ако сте тръгнали с точно сметнати пари, как ще си заплатите  новата резервация ?
4. Каква е ролята на Букинг  като посредник, след като не упражнява контрол върху  нелоялните хотелиери?
5. Защо Букинг  не спазва никакви условия за изпълнение на отговори, когато в писмен вид дават срок?
6. Защо личната профилна информация и потвърждение на резервация  в Букинг , не са документи, които служат за връщане на пари
7.Защо Букинг подканва за резервации към места с надписи от типа " Разглежданите от вас места се изчерпват . Резервирайте бързо "


4. Каква е ролята на Букинг  като посредник, след като не упражнява контрол върху  нелоялните хотелиери? - Каквато им е политиката и към нелоялни туристи - никаква.

7.Защо Букинг подканва за резервации към места с надписи от типа " Разглежданите от вас места се изчерпват . Резервирайте бързо "
За да излъжат наивните. Мнозинство са Wink


Общи условия

Активация на акаунт