сайта Booking.com

  • 104 011
  • 752
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 196
Aми трябва да има причина да анулира, иначе не може едностранно, поне аз не знам. Например, нередовна карта. Длъжни са да те настанят в друг хотел при същите условия, ако има разлика в цената я поемат. Не знам да ти дават на теб пари като компенсация, освен ако нe са ти намерили друг  хотел. Можеш да се обадиш или пишеш на букинг, да питаш.
Анулирането е защото този апартамент повече няма да се предлага в Booking.com. От 2 седмици водя кореспонденция с Booking. Цената на моята резервация беше нереално ниска. В момента за подобен апартамент цените са 3-4 пъти по-високи. Предлагат ми алтернативно настаняване при по-лоши битови условия и без възможност за анулиране, като те са съгласни да доплатят разликата в цената.
Имам ли право  да откажа алтернативно настаняване и да поискам само финансова компенсация?
Някой знае ли при какви условия хотелите имат право да анулират потвърдени от Booking резервации?

# 661
  • Варна
  • Мнения: 19 129
Имам ли право  да откажа алтернативно настаняване и да поискам само финансова компенсация?
Някой знае ли при какви условия хотелите имат право да анулират потвърдени от Booking резервации?
Не, нямаш право. Писахме по-горе, ако хотелът анулира резервацията трябва да намери друго място, което отговаря на същите параметри.

# 662
  • Мнения: 9 992
Скрит текст:
Aми трябва да има причина да анулира, иначе не може едностранно, поне аз не знам. Например, нередовна карта. Длъжни са да те настанят в друг хотел при същите условия, ако има разлика в цената я поемат. Не знам да ти дават на теб пари като компенсация, освен ако нe са ти намерили друг  хотел. Можеш да се обадиш или пишеш на букинг, да питаш.
Анулирането е защото този апартамент повече няма да се предлага в Booking.com. От 2 седмици водя кореспонденция с Booking. Цената на моята резервация беше нереално ниска. В момента за подобен апартамент цените са 3-4 пъти по-високи. Предлагат ми алтернативно настаняване при по-лоши битови условия и без възможност за анулиране, като те са съгласни да доплатят разликата в цената.
Имам ли право  да откажа алтернативно настаняване и да поискам само финансова компенсация?
Някой знае ли при какви условия хотелите имат право да анулират потвърдени от Booking резервации?
[/quote]

Невалидни данни от кредитна карта или празна, или с изтекъл срок... Щом са успели да ти я анулират, значи и в теб е имало проблем, иначе не може.

# 663
  • Мнения: X
Спри да се излагаш Аделинда.

ХалиГали, кажи на Букинг, че предложените алтернативи не са при равностойни условия като първоначалната резервация.

# 664
  • Мнения: 9 992
Спри да се излагаш Аделинда.

ХалиГали, кажи на Букинг, че предложените алтернативи не са при равностойни условия като първоначалната резервация.

Аз да се излагам? Я не ме занимавай със себе си и простотията си.

# 665
  • Мнения: 13 408
Eстествено, че имаш право да откажеш предложената алтернатива, ако не те устройва.
При това положение заплатените/блокирани пари за първоначалната резервация се връщат, тъй като анулацията не е по твоя вина, и си търсиш сама настаняване другаде.

# 666
  • Мнения: X
В смисъл, че ще и върнат парите, ако има изтеглени за тази резервация. Но няма да и дадат някакъв вид обезщетение за неудобствата допълнително. Рядко се случва казус като този, но се случва. В такъв случай на хотелиера не му връщат таксата към Букинг. Но ако успеят да накарат клиента да анулира резервацията(защото и това се е случвало; изпращат мейли на пощата, а не през системата на Букинг и обясняват, че не могат да те приемат по някаква причина и следва да си отмениш резервацията) си получават таксата обратно.

А както се вижда, хотелите могат да анулират резервация направена през Букинг не само заради проблеми с картата на клиента. При това не само по  причина като горната. А например и с мотив овърбукинг. На мен ми се е случвало. Макар да беше лъжа на хотелиера, защото резервацията беше направена доста месеци преди това. А анулацията дойде месец преди почивката. Просто беше продал пакетно хотела на туроператор. Алтернативите, които дадоха Букинг също бяха неподходящи и общо взето променихме дестинацията.

# 667
  • Мнения: 13 408
Да, допълнително обезщетение е ясно, че няма да има. Ще й върнат само направените по тази резервация разходи.

# 668
  • София
  • Мнения: 26 079
Защо да е ясно? Аз съм получавала 25 евро обезщетение. Хотелът се обади, че не може да ни приеме и казаха да анулираме резервацията, много удобно.  Wink Само че се свързах с букинг, те не можаха да ми намерят хотел, който да отговаря на изискванията ни и ни пратиха парите като компенсация.

# 669
  • Мнения: 9 992
Защо да е ясно? Аз съм получавала 25 евро обезщетение. Хотелът се обади, че не може да ни приеме и казаха да анулираме резервацията, много удобно.  Wink Само че се свързах с букинг, те не можаха да ми намерят хотел, който да отговаря на изискванията ни и ни пратиха парите като компенсация.

Нали в случая предлагат хотел, който е 3-4 пъти по-скъп и ще платят разликата. По-евтино е на хотелиера доколкото разбирам, да платят обезщетение. Това е ако не могат да предложат друг хотел. Аз пък не мога да разбера, какви са тези незаменими хотели. На 2 пъти се оплаква човек, че му предлагали по-скъп хотел, а те искат точно този. Не съм попадала.

# 670
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Аз имах подобен случай и от Букинг ми предложиха втори - 2 пъти по-скъп от първия хотел. Да, но на мен не ми хареса, а си харесах /пак в Букинг/ трети - с 5 евро по-скъп от втория. Писах им и те се съгласиха да ползвам третия, но да ме компенсират до цената на втория.
С две думи - доплатих 5 евро и спах в прекрасен хотел.

# 671
  • Мнения: X
Съсредоточеното четене с разбиране очевидно е жесток проблем на някои индивиди:


Анулирането е защото този апартамент повече няма да се предлага в Booking.com. От 2 седмици водя кореспонденция с Booking. Цената на моята резервация беше нереално ниска. В момента за подобен апартамент цените са 3-4 пъти по-високи. Предлагат ми алтернативно настаняване при по-лоши битови условия и без възможност за анулиране, като те са съгласни да доплатят разликата в цената.

# 672
  • Мнения: 9 992
Опция за анулиране от страна на хотела.

"Може да анулирате ако възникне проблем с плащането от страна на гостите или ако самите гости желаят да анулират."

# 673
  • Мнения: X
Очевидно проблемът е много дълбок и непоправим:

Анулирането е защото този апартамент повече няма да се предлага в Booking.com. 

# 674
  • Мнения: 196
Нали в случая предлагат хотел, който е 3-4 пъти по-скъп и ще платят разликата. По-евтино е на хотелиера доколкото разбирам, да платят обезщетение. Това е ако не могат да предложат друг хотел. Аз пък не мога да разбера, какви са тези незаменими хотели. На 2 пъти се оплаква човек, че му предлагали по-скъп хотел, а те искат точно този. Не съм попадала.
Не сте ме разбрали правилно. Хотелите с възможност за анулиране са 3-4 пъти по-скъпи, затова не ми ги предлагат. Предложиха ми по-скромни битови условия и без право на анулиране. Отказах, защото ако плановете ми се променят и не пътувам, аз ще трябва да платя цената, макар че те ще доплатят разликата.
Проблемът е решен. Постигнахме споразумение с Booking. Аз си намерих друго място за настаняване, направих компромис - студио вместо апартамент, но условията ме устройват. Те се съгласиха да доплатят разликата в цената.
 

Общи условия

Активация на акаунт