сайта Booking.com

  • 104 128
  • 752
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: X
Беше ли написано изрично в изискванията на хотела?

Това в Гърция ли?

Аз също съм запазвала с моя карта, после е плащал друг с неговата.

В Италия. На Маджоре. Нямам спомен дали беше написано в условията. Беше преди няколко години. Добре, че носеше и двете карти.

# 391
  • Мнения: 943
Беше ли написано изрично в изискванията на хотела?

Това в Гърция ли?

Аз също съм запазвала с моя карта, после е плащал друг с неговата.

В Италия. На Маджоре. Нямам спомен дали беше написано в условията. Беше преди няколко години. Добре, че носеше и двете карти.
Това е измислица на хотела ако е така.ако си загубил картата кво правиш.не плащаш ако нямаш кеш.

# 392
  • Мнения: 9 992
Беше ли написано изрично в изискванията на хотела?

Това в Гърция ли?

Аз също съм запазвала с моя карта, после е плащал друг с неговата.

В Италия. На Маджоре. Нямам спомен дали беше написано в условията. Беше преди няколко години. Добре, че носеше и двете карти.
Другата карта да не е била такава, която хотела не е приемал, затова да са казали че не става и да даде другата ако е в него? Щом е било и в чужбина май се е изгубило нещо в превода.

# 393
  • Варна
  • Мнения: 19 141
Не винаги може. Има някои хотели, които изискват да са еднакви картите. Случвало ми се е.

Няма никаква логика да е така.

Логика в Букинг не търся от едно известно време.

Букинг няма такова изискване. За хотела няма значение дали се плаща със същата карта или не.
Не могат по никакъв начин да ви задължат да платите със същата карта.

# 394
  • Мнения: X
Беше ли написано изрично в изискванията на хотела?

Това в Гърция ли?

Аз също съм запазвала с моя карта, после е плащал друг с неговата.

В Италия. На Маджоре. Нямам спомен дали беше написано в условията. Беше преди няколко години. Добре, че носеше и двете карти.
Другата карта да не е била такава, която хотела не е приемал, затова да са казали че не става и да даде другата ако е в него? Щом е било и в чужбина май се е изгубило нещо в превода.

Хора хайде стига интерпретации, а? И двамата говорим добре английски. Служителите на хотела също. Естествено, че Букинг нямат унифицирано такова изискване. Но тоя сайт стана такъв разграден двор, че всеки хотел си прави и въвежда собствени изисквания. И двете карти бяха златни. Мастър и Виза. И двете се приемаха от хотела.

Един друг пример. Подобно изискване ни се е случвало при наемане на рент а кар. При това на два пъти от две различни компании. Резервацията ни беше през сайт.

# 395
  • Мнения: 9 992
Bliss, обратното е вярно на това което си казала. Първо са хотелите, после е букинг като посредник. Всеки хотел си има политика, която са длъжни да съобразят със закона, а букинг се опитва да унифицира всички, често без да пита самите хотели.

# 396
  • Мнения: 943
Снощи спахме в солун в хотел резервиран с чужда карта.платихме с наша карта.никакъв проблем.дори ги питах дали може.даже се учудиха защо да не може.
Така,че отказ по такава причина е пълна глупост.

# 397
  • Мнения: X
Bliss, обратното е вярно на това което си казала. Първо са хотелите, после е букинг като посредник. Всеки хотел си има политика, която са длъжни да съобразят със закона, а букинг се опитва да унифицира всички, често без да пита самите хотели.

Кой и каква е причината не ме интересува. Факт е, че последната година-две сайта е отврат. Преди всъщност имаше унифицирани правила, които нямаше опция да бъдат променяни от хотелите. Откакто почнаха някакви реформи чета по 10 пъти условията и пак се оказва, че не винаги съм разбрала на 100%. За сведение съм джиниъс вече не помня от колко години. Ежегодно имам поне 20 резервации през сайта. Не е като да ми е за пръв път и да нямам опит.

# 398
  • Мнения: 943
Сега пък сайта бил отврат.много си е гот.като не ви харесва що го ползвате.

# 399
  • Мнения: 9 992
Bliss, обратното е вярно на това което си казала. Първо са хотелите, после е букинг като посредник. Всеки хотел си има политика, която са длъжни да съобразят със закона, а букинг се опитва да унифицира всички, често без да пита самите хотели.

Кой и каква е причината не ме интересува. Факт е, че последната година-две сайта е отврат. Преди всъщност имаше унифицирани правила, които нямаше опция да бъдат променяни от хотелите. Откакто почнаха някакви реформи чета по 10 пъти условията и пак се оказва, че не винаги съм разбрала на 100%. За сведение съм джиниъс вече не помня от колко години. Ежегодно имам поне 20 резервации през сайта. Не е като да ми е за пръв път и да нямам опит.
Ти пък какъв хабер си имаш от хотели и в какви условия са, е тайна. Иначе високомерния тон на голяма разбирачка в кавички е налице.

Последна редакция: нд, 18 юни 2017, 20:21 от adelinda

# 400
  • Мнения: 1 022
В Италия. На Маджоре. Нямам спомен дали беше написано в условията. Беше преди няколко години. Добре, че носеше и двете карти.
Щом е било и в чужбина май се е изгубило нещо в превода.
+1

# 401
  • Мнения: X
Bliss, обратното е вярно на това което си казала. Първо са хотелите, после е букинг като посредник. Всеки хотел си има политика, която са длъжни да съобразят със закона, а букинг се опитва да унифицира всички, често без да пита самите хотели.

Кой и каква е причината не ме интересува. Факт е, че последната година-две сайта е отврат. Преди всъщност имаше унифицирани правила, които нямаше опция да бъдат променяни от хотелите. Откакто почнаха някакви реформи чета по 10 пъти условията и пак се оказва, че не винаги съм разбрала на 100%. За сведение съм джиниъс вече не помня от колко години. Ежегодно имам поне 20 резервации през сайта. Не е като да ми е за пръв път и да нямам опит.
Ти пък какъв хабер си имаш от хотели и в какви условия са, е тайна. Иначе високомерния тон на голяма разбирачка в кавички е налице.

Направи си справка назад в темата колко оплаквания има от неясноти. Самата съседна тема така е започната всъщност. А ти защо реагираш така е пределно ясно. Не е като да нямаш интерес. Материален. Разбирачка изобщо не искам да бъда. Искам достатъчно ясни и разбираеми условия, които не се променят през месец. Не е като да нямам опит. Откакто Букинг отвориха системата не само за хотели и разрешиха всякакви форми на предплата, отмяна и т.н. условия кашата е пълна. Уж имаш безплатна отмяна, ама ти теглят 100%. После щели да върнат ако отмениш. Едни ползват букинг за разплащане при резервация без отмяна, а други не я ползват. Хиляди опции с цел да улесняват хотелиерите, а клиента става все по объркан и възможността да не дочете някой дребен текст става все по-голяма. Да не говорим за случаи на злоупотреба с карти ползвани единствено за резервация в Букинг.
Крисито
Скрит текст:
хайде да не се месиш където не ти е работа. И да не ми казваш какво да правя. И си оправи правописа, че не много смътно напомняш на някой   Wink
.

И да слагате +100 факта си е факт. Поискаха картата с която е резервирано. И двете бяха на мъжа ми. И двете се приемаха от хотела. Дали на други 100 места не е било така е без значение. Зададе се въпрос и аз потвърдих, че имам такъв случай.

Последна редакция: нд, 18 юни 2017, 21:32 от Анонимен

# 402
  • Мнения: 9 992
Bliss, иди си прегледай главата някъде, че нещо не те слуша.

Последна редакция: нд, 18 юни 2017, 23:01 от adelinda

# 403
  • Мнения: 97
Здравейте на всички.

Предстои ми пътуване другият месец и днес си направих резервация през Букинг - стая с безплатно анулиране, без предплащане. Въведох си данните на картата, уж за реоторизация на картата, но малко след това получих (уведомление от банката), че от картата ми са преведени 120 евро до хотела.

1. Избрала съм опция, която не изискв предплащане;
2. Под самата резервация пише "Анулирайте резервацията си преди 17 юли , 23:59 местно време в Париж, за да получите парите си обратно. След този срок анулирането ще струва € 116."

Някой може ли да ме посъветва какво да направя? От къде мога да намеря телефона на Букинг, за да им се обадя утре?  newsm78 newsm78

# 404
  • Мнения: 9 992
Виктория телефона на букинг го има в нета. Софийския офис е с нормално работно време, през другото отговарят на английски. Авторизация ли е направил хотела или е изтеглил сумата? Ако е авторизация, след анулиране на резервацията се анулира авторизацията. Обади се в твоята банка да питаш. Ако са я изтеглили без да е нонрефъндъбъл си търси правата.

Общи условия

Активация на акаунт