Пазаруване от Aliexpress.com 25

  • 44 867
  • 723
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 12
Едно бързо въпросче. След ескалиран диспут са написали това:
For this dispute, Aliexpress can provide you the following 2 options, you can only choose one:
1. USD5 refund without returning goods.
2. Return the goods for a full refund.  (Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the above return policy, you need to bear it; Thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value. If you can't accept the partial refund amount we provided in the option 1, please provide us more evidence to remediate.)

Please let us know your choice or other opinion within 3 calendar days. If you fail to response or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly as the option 1 we gave.

Отстрани имам бутон Respond now. Натиснах го и написах, че се съгласявам с точка едно. Това ли трябваше да направя? А на статус пише, че очаква отговор и от двете страни. Какво следва оттук нататък?

# 106
  • Мнения: 48
Едно бързо въпросче. След ескалиран диспут са написали това:
For this dispute, Aliexpress can provide you the following 2 options, you can only choose one:
1. USD5 refund without returning goods. - частичен рефънд в размер на 5$, без връщане на стоката
2. Return the goods for a full refund.  (Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the above return policy, you need to bear it; Thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value. If you can't accept the partial refund amount we provided in the option 1, please provide us more evidence to remediate.) - пълен рефънд, но с връщане на стоката /ако няма съгласие от страна на продавача да поеме разходите по транспорта ти трябва да ги платиш. Пише, че според тях, ако продавача не приеме да плати разходите е по-добре да се съгласиш на точка 1, тъй като все пак стоката има някаква стойност. И пише, че ако не се съгласиш с точка 1 трябва да им предоставиш още доказателства.

Please let us know your choice or other opinion within 3 calendar days. If you fail to response or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly as the option 1 we gave. - искат да избереш в рамките на 3 календарни дни. Ако не го направиш ще затворят диспута и ще изберат точка 1.

Отстрани имам бутон Respond now. Натиснах го и написах, че се съгласявам с точка едно. Това ли трябваше да направя? А на статус пише, че очаква отговор и от двете страни. Какво следва оттук нататък?

# 107
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Nolina_да,аз мин.година бях поръчвала, но пристига само руло пано,което се опъва тук,така,че можете преди да подарите да направите,моите са орхидеи,които мисля вече при моя продавач не са налични.
emy_emy продавача е регистриран просто вчера,нищоне го прави некоректен, не буди мнителноат,  а и имаш защита на сайта при нужда.

# 108
  • София
  • Мнения: 1 735
Вчера получих този чадър в жълто.Много е хубав  Heart Eyes Тези дни ще си го тествам.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6037704046.html

# 109
# 110
  • Мнения: 5
Моят диспут приключи вчера в моя полза. Продавача изобщо не отговори, ама и то какво да каже  Laughing
Сега имам друг проблем. На намаленията на 25-ти поръчах 3 пижамки и 1 рокличка за малката от един продавач. Ползвах и купон. Обаче не ми ги праща и вчера влизам в поръчката и виждам срок на изпращане остават 87 дни  Shocked
Съответно пиша на продавача, но отговор няма. И днес като влизам в магазина му се оказва, че няма никакви продукти. Какво се прави в такъв случай?

# 111
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 115
Моят диспут приключи вчера в моя полза. Продавача изобщо не отговори, ама и то какво да каже  Laughing
Сега имам друг проблем. На намаленията на 25-ти поръчах 3 пижамки и 1 рокличка за малката от един продавач. Ползвах и купон. Обаче не ми ги праща и вчера влизам в поръчката и виждам срок на изпращане остават 87 дни  Shocked
Съответно пиша на продавача, но отговор няма. И днес като влизам в магазина му се оказва, че няма никакви продукти. Какво се прави в такъв случай?

Не можеш да повдигнеш диспут, тъй като няма изпратена поръчка, остават два варианта :
1. Отказваш поръчката, но за това трябва съгласие на продавача.
2. Чакаш срока и след като не прати нищо ти връщат парите  Peace

# 112
  • Мнения: 12
Здравейте и от мен:) някои пускал ли е поръчка на 7 -8 ,защото не мога да направя плащането със маестро и със виза електрон звънях и във банката проблема не е във тях.

# 113
  • Мнения: 4
Здравейте,

Имам нужда от малко помощ.
Поръчах си телефон от алиекспрес, всичко беше наред до преди 10ина дни. По трекинг код колета ми отиде в Черна Гора и последно даже е доставен на адрес.
Писах вчера на търговеца, че съм притеснен от тази информация и след около час той ми отговори следното:
--------------------------
Hi friend,we are sorry to tell you that your parcel maybe lost on the way,do you have paypal account?we can refund you soon.
waiting for your reply.
best regards
--------------------------
Та въпросите ми са:

Дали да ползвам процедурата на алиекспрес за "разваляне" на поръчка и да чакам парите си от тях? И горе долу - как за колко време става това?

Или да му дам Пейпал? Като досега само съм пазарувал през пейпал и два пъти са ми възстановявали пари, но по плащания през пейпал, т.е. не са ми искали нищо. Нали само имейла на който ми е регистриран пейпал-а трябва да дам сега, и има ли други подробности някакви?

Благодаря предварително за отзивчивостта.

# 114
  • Мнения: 5
Вълшебство, благодаря за отговора! И аз така мисля и съответно канселирах поръчката, но не вярвам някой да ме отрази, тъй като продавача се е покрил. А тоя срок 87 дни малко множко ми се виждат, ама ще чакам, нямам избор. А иначе продавача е с 98,7 процента фийдбак и си мислех, че е надежден. А най ме е яд, че ми изгоря купона Tired
 mdi78, и на 7 и на 8 правих поръчки с Виза Електрон, не съм имала проблем.

# 115
  • Мнения: 2 196
Момичета, какво трябва да направя, когато за пратката ми пише "СТАРА ЗАГОРА, Пратката e получена"?
Тя не е за там!

# 116
  • Мнения: 354
Момичета, какво трябва да направя, когато за пратката ми пише "СТАРА ЗАГОРА, Пратката e получена"?
Тя не е за там!

В Стара Загора има разпределителен център на пощите. След няколко дни ще дойде и до теб. Simple Smile

# 117
  • Мнения: 12
Вълшебство, благодаря за отговора! И аз така мисля и съответно канселирах поръчката, но не вярвам някой да ме отрази, тъй като продавача се е покрил. А тоя срок 87 дни малко множко ми се виждат, ама ще чакам, нямам избор. А иначе продавача е с 98,7 процента фийдбак и си мислех, че е надежден. А най ме е яд, че ми изгоря купона Tired
 mdi78, и на 7 и на 8 правих поръчки с Виза Електрон, не съм имала проблем.

Благодаря пак пробвах с маестро и не става.

# 118
  • Мнения: 375
Здравей, поръчвала съм семена за рози , ама още не се поникнали и не знам. Иначе според мен трябва да се експериментира  Peace

# 119
  • Мнения: 2 196
Момичета, какво трябва да направя, когато за пратката ми пише "СТАРА ЗАГОРА, Пратката e получена"?
Тя не е за там!

В Стара Загора има разпределителен център на пощите. След няколко дни ще дойде и до теб. Simple Smile

Еее, супер. Тъкмо си мислех, че трябва да звъня до там да се разправям. Благодаря   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт