Фитнес център Пулс

  • 270 568
  • 862
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 21
Абсолютно съм съгласна, че форумите са място за обмяна на опит и съвети, явно аз съм на друго мнение, различно от масовото. Не разбирам само как точно коментарите тук ти помагат да си "търсиш правата", но всеки си има своите начини.
Към дамата с проблемния басейн - как точно се сърдим на хора или човек, не знам кой взима решенията за фитнесите в един фитнес, че насочват ресурсите си не към покриването на басейна, а към други части на залата? На бул. България има закрит басейн, защо просто не си подобриш картата и ще имаш пак басейн? Пак не разбирам как се сърдиш и коментриаме фитнес, който не е длъжен да се хареса на всички и не може да угоди на всички интереси. Затова имат повечко обекти и всеки е различен. И за това ли да се сърдим, че не са еднакви всичките?
Колкото до плащането - аз съм напълно ОК да плащам с карта, защото първо не се занимавам да следя дати и си следя плащанията чрез онлайн банкиране (имам и СМС известяване за всякакъв тип тегления от нея). Всеки решава сам как да си управлява финансите, всеки знае как си ги изкарва. Сега, от друга страна като ни спрат тока, парното, телефона - трябва да отидем и да си платим, нали така? А ако не си платиш вноската във фитнеса, просто отиваш в съседния и шанса да те накарат да си платиш рязко намалява. В крайна сметка, това е за улеснение на клиентите и те самите да се застраховат, че няма да ги излъжете. Все пак тук е България, те приятели/роднини/колеги те завличат с пари, какво остава да направиш българска верига и всичко да е на добра воля и честна дума. Естествено, че трябва да има гаранция и за тях. Вие не работите ли с хора? Логично е.

# 316
  • София
  • Мнения: 89

Към дамата с проблемния басейн - как точно се сърдим на хора или човек, не знам кой взима решенията за фитнесите в един фитнес, че насочват ресурсите си не към покриването на басейна, а към други части на залата? На бул. България има закрит басейн, защо просто не си подобриш картата и ще имаш пак басейн?

Аз се обидих на отношението към мен, не е нормално, нито морално да знаеш, че няма да предоставиш услуга, но да я обещаваш само и само да прилъжеш някой да подпише. Дори първоначално  мениджърите да са имали друга информация, редно е да си уведомиш клиентите за промените, които настъпват. Имат фейсбук страница, имат телефони на всички клиенти, даже лично ми бяха обещали, че ще ме уведомят като се вземе решение за басейна, но не го направиха. Могат да ме спамят три пъти седмично с смс-и за промоции за почивка в Банско, но не могат да ми кажат - така и така - решихме да подобрим вътрешните зали за сметка на басейна, преценете дали не искате да си смените абонамента. Ако го бяха направили така, нямаше да се оплаквам

# 317
  • София
  • Мнения: 1 446
Абсолютно съм съгласна, че форумите са място за обмяна на опит и съвети, явно аз съм на друго мнение, различно от масовото. Не разбирам само как точно коментарите тук ти помагат да си "търсиш правата", но всеки си има своите начини.
Аз в никакъв случай не смятам,че като коментирам тук си търся правата.Правя го за да кажа моя опит с фитнеса и услугите им,смятам че темата е точно за това.

# 318
  • София
  • Мнения: 89
Абсолютно съм съгласна, че форумите са място за обмяна на опит и съвети, явно аз съм на друго мнение, различно от масовото. Не разбирам само как точно коментарите тук ти помагат да си "търсиш правата", но всеки си има своите начини.
Аз в никакъв случай не смятам,че като коментирам тук си търся правата.Правя го за да кажа моя опит с фитнеса и услугите им,смятам че темата е точно за това.

И аз по същия начин споделям опит тук, но си потърсих правата чрез КЗП. Тук няма пред кой да си ги търсим Simple Smile

# 319
  • Мнения: 3
Аз лично съм доволна от фитнес Пулс. Обслужването им е на високо ниво, треньорите са много готини и обръщат персонално внимание. Цените са добри и определено си заслужава, използвам много от услугите на фитнеса и не мога да се оплача. В момента имат промоция, предлагат безплатна едноседмична карта , до колкото знам всеки може да се възплозва от нея. Прпоръчвам ви го Simple Smile)

# 320
  • Мнения: 18
Аз лично съм доволна от фитнес Пулс. Обслужването им е на високо ниво, треньорите са много готини и обръщат персонално внимание. Цените са добри и определено си заслужава, използвам много от услугите на фитнеса и не мога да се оплача. В момента имат промоция, предлагат безплатна едноседмична карта , до колкото знам всеки може да се възплозва от нея. Прпоръчвам ви го Simple Smile)

С тези безплатните едноседмични карти правят точно това, от което някой се беше оплакал по-рано тук, а именно да те накарат да отидеш там и започват да те зарибяват да подпишеш годишен договор и те държат сумати време.

# 321
  • SF
  • Мнения: 25 017
И ти, ако не подпишеш, какво става?

# 322
  • Мнения: 18
И ти, ако не подпишеш, какво става?

Нищо. Просто е е адски неприятно, досадно да се държат с теб все едно си принуден да го подпишеш.

# 323
  • SF
  • Мнения: 25 017
Абе... неприятно е за 1 минута, колкото да им пожелаеш приятен ден. Докато стигнеш до паркинга, ги забравяш. Същото е като да ти направят знак на кръстовището, че си куку.

# 324
  • Мнения: 18
Абе... неприятно е за 1 минута, колкото да им пожелаеш приятен ден. Докато стигнеш до паркинга, ги забравяш. Същото е като да ти направят знак на кръстовището, че си куку.

Там е работата, че те увещават доста по-дълго от една минута, да подпишеш годишен договор, който така или иначе предварително си решил, че не искаш. Разбирам, че за тях е по-лесно, отколкото да продават месечни абонаменти, но не може маркетинговата ти стратегия да е такъв натиск върху новодошли потенциални клиенти  Peace

# 325
  • SF
  • Мнения: 25 017
Маргетингът е успешен, когато продава. Ако някой просто ти каже "Айде да се запишем на фитнес, много е яко!" или "Купете си карти за фитнес, ще ви хареса!", това вече не е маркетинг, а предложения.
Колко дълго ще те увещават, зависи от тебе. Не си окован във вериги и не си заложил злато, сребро и диаманти.

На мен понякога ми е приятно. Вчера в мола отидох в един от онези големите магазини за козметика. Имат 30% намаление на някои марки. Веднага ме наобиколиха две от консултантките да ме консултират и да ми предлагат. Имах време за убиване до часа ми за фризьор, нищо конкретно не търсех, останах да ги слушам. И днес ще отида да си купя 2 неща от тях. Успешен ли им е бил маргетингът???
Ако не бях минала през магазина да видя намаленията, как точно щяха да ме агресират цели 30+ минути? Най-много пред магазина да ми подадат листче с аромат. За някои и това е агресия и намеса в разходката им.

Значи ходим на фитнес за безплатната седмица, а после да се изнижем като мокра връв и никой да не ни закача повече. А тези там за какво го правят? С рекламна цел, с цел да се привлекат клиенти. А не просто да си покажат обновения интериор или да се изкарат много благотворителни и добри - ето имат и благотворителна част от рекламната си кампания, но тя е само част от нея. Къде на друго място пазарувате или ползвате на вересия?

# 326
  • Мнения: 18
Ти очевидно си решила да се заядеш с мен..аз нямам проблем с това. Предлагам ти да прочетеш мненията на хората, които са писали тук и обменят опит от сблъсъка си с маркетинг и мениджмънт на фитнес Пулс.
С тези едноседмични безплатни карти те подхващат още от първата тренировка. Не те чакат цяла седмица да си тренираш и накрая да ги отрежеш. Много добре знам с каква цел го правят и добре познавам стратегиите на големите български фитнес вериги.

# 327
  • SF
  • Мнения: 25 017
Май ти се заяждаш с мене.
Кое те дразни? - че ти отговарям на въпросите, или че ти отговарям на въпросите по начин, различен от твоите очаквания?
 Не може така, всяко мнение, различно от вашето, да му се вменява заяждане. Всъщност май може.

Хич не ми се заяжда, не споменавам марката, фитнеса, казвам ти какво пише в учебниците по маркетинг. А да чета какво са писали хората тук за маргетинга и да си обогатявам знанията и да градя мнението си на тази база... ами... как да ти кажа... Ако са видни маркетолози, да взема да ги прочета, ама така просто недоволни прекарани и ощетени не ми се четат, за да ме учат на маркетинг.
Аз пак да те попитам - искаш една седмица нещо на гювеч или си знаеш, че безплатен обяд няма и въпреки всичко отиваш да се пробваш?

Днес ми се обадиха по телефона. Една приятелка ме била препоръчала да ми направят безплатна хидратираща процедура в салон за красота, от която тя е останала много доволна. Wink E, ако отида да ме хидратират безплатно, ще трябва да им изтърпя и предложението да си купя тоя или оня продукт. Ако нямам време и нерви да ги слушам, ще ги пропусна. Ще се обадя на моята козметичка да ме хидратира срещу пари. Имам избор. Какво ли да избера?

Хора, не сте толкова глупави, да си помислите, че толкова помпозен фитнес или дори някой тесничък и невзрачен, ще събира хора от кол и въже, за да ги кара да се кефят на безплатни тренировки.
Ако ви покани брат ви на гости, може и да го прави просто така, защото ви обича. Но ако ви кани непознат, за всеки случай не отивайте. Все нещо ще ви иска - я пари, я друго...

# 328
  • Мнения: 8 359
Есме, фитнеса е толкова лъскав, че простосмъртните и срамежливи като мен или попадат там случайно, или с безплатна карта ги убеждават
всички се изненадват като разберат, че картата ми е 42лв със спа и всъщност излиза под 2лв на ден

не е само финансов маркетинга им

# 329
  • SF
  • Мнения: 25 017
Аз избягвам да коментирам фитнеса, защото единственото, което прочитат е, че съм мениджър там или служител.
Пък, ако съм служител и те са кофти, какво ми пречи да го напиша тук от името на прецакана потърпевша...
Четирите елемента на маркетинга са продукт, промоция, дистрибуция и цена. Не знам дали им е финансов.
Аз сега не ходя там от 4 месеца...
.... за мое съжаление.

Общи условия

Активация на акаунт