СЕДМОКЛАСНИ резултати - очакване - седмична (30.05-05.06)

  • 96 373
  • 1 873
  •   1
Отговори
# 1 650
  • Мнения: 377
от къде да взема скала за оценяване ?

# 1 651
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229


На нас пък втория модул ни е вдигнал оценката, а аз очаквах заради правопис там да се издъни!
И при нас (очаквано) преразказът е вдигнал оценката. За разлика от втория модул на математиката, където имаме срив Crazy.

от къде да взема скала за оценяване ?
Предлагам да се сложи на първа страница тази скала, вече няколко пъти момичетата тук търпеливо я писаха.

# 1 652
  • Мнения: 1 902
Явно сме на един хал!
Аз по математика очаквах по - висока оценка, но много елементарни грешки е допуснала госпожицата!

# 1 653
  • Варна.....
  • Мнения: 1 753
Може и в задапаратното устройство да е грешката, но статитиката на РИО Варна не мога да я разбера  Crossing Arms
http://rio-varna.bg/images/files/Obshta.PDF

# 1 654
  • Мнения: 59
Русалке, G.D., много сте ми полезни, благодаря ви от сърце!!!   bouquet

# 1 655
  • Мнения: 0
Явно сме на един хал!
Аз по математика очаквах по - висока оценка, но много елементарни грешки е допуснала госпожицата!
И моята, на първа и трета задача, от стрес. Същата работа беше и на пробните изпити на втория модул между 30 - 34 точки, а на първия между 60 - 63.

# 1 656
  • Мнения: 13
Да и ние сме от тези с ниска оценка на преразказ 5.3. За статистиката го пиша. По какви критерии се оценява?

# 1 657
  • Мнения: 0
Да и ние сме от тези с ниска оценка на преразказ 5.3. За статистиката го пиша. По какви критерии се оценява?
В сайта на МОН има критериите за оценка на преразказ.
http://myschoolbel.info/For%20Teachers%20Doc/Kriterii%20prerazkaz.pdf

# 1 658
  • София
  • Мнения: 31
За съжаление статистиката за София се бави, но прегледах варненските и ми се струва, че тази година, поне в диапазона който гледах, са малко по ниски. Дано не греша и дано тенденцията за София да е същата, защото ние май сме на кантар.

# 1 659
  • София
  • Мнения: 20 102
Може и в задапаратното устройство да е грешката, но статитиката на РИО Варна не мога да я разбера  Crossing Arms
http://rio-varna.bg/images/files/Obshta.PDF

Лесно е. Не знам какъв е полът на детето ти, но нека приемем, че  е момиче, логиката е същата и за момче. Нека сборът на девойката от двете оценки съвсем условно да е 10,80. Отиваш на 4-ти ред отдолу нагоре.  В този интервал от 10,50 до 10,99 е детето. Първото число (172) показва колко са децата в точно  този интеравл. Числото до него  (179) показва колко пък са момичетта, които имат по-висок сборен резултат, събираме 172 и 179 и получаваме 351 ( числото на горния вече ред), което показва броя  девойки  с натрупването. Тоест 351 момичетас а или със същите или с по-високи оценки. И пак не е съвсем прецизно, защото момичето със сбора си от 10, 80 е в горната част на въпросния интервал, а това означава, че доста от тези 172 деца в него  са все пак  с по-нисък бал ..

Последна редакция: чт, 05 юни 2014, 14:28 от пенсионирана русалка

# 1 660
  • Мнения: 9 028
Моля, мамите с повече опит да споделят как да ползваме статистиката по най-рационалния начин. Така например, аз не разбирам как ще ми е полезно да знам, че преди нас има 180 момчета, примерно? Нали не всички ще се засилят към желаната от нас специалност... newsm78

Аз миналата година я ползвах основно за това да преценя колко желания да пишем, примерно в същия диапазон и пред детето има общо 270 деца (момчета/момичета, според това има или не квоти в желаните училища), това са горе-долу 10 паралелки, значи пиша 10 паралелки, както и още 4-5 за всеки случай, за деца от други области евентуално, и се пре-пре-пре-застраховах и спах що годе спокойно.
Имаше деца със сравнително  високи оценки, подведени по миналогодишен бал, писали по-малко желания и останаха извън класирането.
Пишете повече желания, за всеки случай, за ваше спокойствие и спокойствие на детето,
редете много внимателно желанията, не само първите 2-3, а и останалите.

Успех!

# 1 661
  • Варна.....
  • Мнения: 1 753
Може и в задапаратното устройство да е грешката, но статитиката на РИО Варна не мога да я разбера  Crossing Arms
http://rio-varna.bg/images/files/Obshta.PDF

Лесно е. Не знам какъв е полът на детето ти, но нека приемем, че  е момиче, логиката е същата и за момче. Нека сборът на девойката от двете оценки съвсем условно да е 10,80. Отиваш на 4-ти ред отдолу нагоре.  В този интервал от 10,50 до 10,99 е детето. Първото число (172) показва колко са децата в точно  този интеравл. Числото до него  (179) показва колко пък са момичетта, които имат по-висок сборен резултат, събираме 172 и 179 и получаваме 351, ( числото на горния вече ред), което показва броя  девойки  с натрупването. Тоест 351 момичетас а или със същите или с по-високи оценки. И пак не е съвсем прецизно, защото детето със сбора си от 10, 80 е в горната част на въпросния интеравал, а това означава, че доста от тези 172 деца са все пак  с по-нисък бал от него.
Русалке!
И бала на хлапака ми си нацелила по БЕЛ!!
Това, което си описала го разбрах, но да приемем, че в първите две колони е МАТ с натрупване, втирите  две БЕЛ, какво тогава са последните две колони?

# 1 662
  • София
  • Мнения: 20 102
http://rio-varna.bg/images/files/Obshta.PDF
Таис, аз гледам тази, тя е обобщена за двата предмета. Peace И ти върши най-добра работа.

Софийски мами, приятелка ми звънна с инфото, че е  говорила преди малко  с РИО.  Експертката й казала, че вероятно ще качат статистиката до края на деня. Peace

# 1 663
  • Мнения: 0
Може и в задапаратното устройство да е грешката, но статитиката на РИО Варна не мога да я разбера  Crossing Arms
http://rio-varna.bg/images/files/Obshta.PDF

Лесно е. Не знам какъв е полът на детето ти, но нека приемем, че  е момиче, логиката е същата и за момче. Нека сборът на девойката от двете оценки съвсем условно да е 10,80. Отиваш на 4-ти ред отдолу нагоре.  В този интервал от 10,50 до 10,99 е детето. Първото число (172) показва колко са децата в точно  този интеравл. Числото до него  (179) показва колко пък са момичетта, които имат по-висок сборен резултат, събираме 172 и 179 и получаваме 351, ( числото на горния вече ред), което показва броя  девойки  с натрупването. Тоест 351 момичетас а или със същите или с по-високи оценки. И пак не е съвсем прецизно, защото детето със сбора си от 10, 80 е в горната част на въпросния интеравал, а това означава, че доста от тези 172 деца са все пак  с по-нисък бал от него.
Русалке!
И бала на хлапака ми си нацелила по БЕЛ!!
Това, което си описала го разбрах, но да приемем, че в първите две колони е МАТ с натрупване, втирите  две БЕЛ, какво тогава са последните две колони?

Ако съм разбрал правилно с бал от 11.551 на база 2013 данни за Пловдив преди нея би имало 32 момичета и 20 момчета.

# 1 664
  • Мнения: 6
Продължавам да се чудя, коя оценка влиза в статистиката - в сайта на РИО Варна изрично си пише: Статистика по НВО в 7 клас, т.е. за мен това са оценките от първи модул, а не оценките за кандидатстване.

Общи условия

Активация на акаунт