Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели -13 :)

  • 56 879
  • 535
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 940
Получих това:

http://www.buyincoins.com/item/48326.html

Не знам как се работи с това чудо, но на сухо и един косъм не можа да махне.  Laughing

# 121
  • Мнения: 409
Много се бавят тези пратки имам 4 малки пакета с ро едно малко нещо от 3, 5, 7, юли още ги няма.
Май ще се пуска диспут тия дни.
 

# 122
  • Русе
  • Мнения: 359
И аз имам поръчка от 1 юли и май утре ще пускам диспут вече. Един път съм пускала само досега и пратката дойде една седмица след като ми върнаха парите и пак си им платих. Но за всеки случай като застраховка нали 45 дни беше срока  newsm78

# 123
  • Мнения: 409
Да 45 дни номожеш даудължиш срока с още 20 дни в диспута предида ескалираш.

# 124
  • Мнения: 1
Има ли някоя бургазлийка, която е поръчвала от сайта?  Whistling

# 125
  • Мнения: 221
Здравейте имам едно Lenоvo S 890, което на пръв поглед си работи, но като го почовъркаш малко започва да забива.Оссвен това бързо се разрежда батерията, но бавно се зарежда.Прочетох из нета и казват,че това е проблем на тъчскрийна, трябва да се смени.Нещо не ми се занимава с такива неща, но и връщането също не  ми е по вкуса.
Не знам какво да реша, но ако го връщам да пускам ли диспут?Купила съм го на 1 юли и реално днес или утре изтичат 45 дни за това.
Дали ще ми върнат сумата, защото на пръв поглед на телефона всичко му е ок.Трябва малко да се натовари и дисплея изключва просто.Мисля, че няма да ми уважат молбата.
Искам съвет  Praynig
Иначе още не съм писала коментар, водя преговори за обезщетение, защото в описанието пише, че има БГ меню, а то няма, от две седмици се пазарим и нищо.

Последна редакция: ср, 13 авг 2014, 15:13 от basmachi

# 126
  • Казанлък
  • Мнения: 954
basmachi  Hug

Първото нищо,което трябва да се опита във твоя случай е да се направи ресет- връщане към заводските настройки.
Не ми е ясно...забива ли или изключва? Това са различни неща...
Този модел не ми е познат,но чети коментари и поискай съвет във съответната тема на руския форум 4pda. За зареждане пробвай със друго зарядно. За разреждане какво значи,че става бързо? Това е телефон с голям дисплей и процесор МТК6577 не е от най-икономичните. Колко го ползваш и колко време ти издържа в стендбай и при ползване?

За диспута сама си решавай. Ние не можем да ти дадем съвет. Какво значи,че няма да ти уважат молбата? Ти контактува ли с поддръжката и обясни ли им проблема?
В темата доста пъти е коментирано,че сайта връща парите при върнат телефон. Но става бавно и всички неща се уговарят предварително.

Къде видя,че има бг меню? Никои телефони на Леново изначално нямат такова,както нямат и инсталиран Google Play. Те имат само английски и китайски. Някои сайтове и продавачи в Алиекспрес сменят софтуър на телефона,но не и в БИК. Тези пращат със оригинален firmware.

Ако не искаш да го задържаш,пиши им и искай да го върнеш,като опишеш подробно проблема.

# 127
  • Мнения: 221
Ами не знам как да го опиша, дали  забива или изключва.Докато си разглеждаш нещо в интернет или си гледам галерията замръзва и дисплея изгасва.След няколко минути се оправя.Ако играеш игра, не се изключва, а замръзва и всичко на играта продължава да си върви, но ти нищо не можеш да натиснеш.
За езика имам предвид в описанието ,което е дадено като характеристики пише, че има БГ меню, но дойде с англ. и руски.Това не е проблем обаче.
А иначе в руските форуми много хора за съжаление описват този проблем.Ако го бях видяла по-рано нямаше да го купя.Казват проблема е в тъчскрийна.Като се смени и всичко се оправяло.
Не знам дали да го върна, защото не съм сигурна дали на тях ще им направи този проблем.
Може няколко часа да не го прояви, а може на втората минута.
Въпросите са ми:
1 Пиша че искам да го върна и искам адрес
2 Разбираме се дали искам подмяна или връщане на парите, това след като го получат или преди да го пратя?
3Пращам и чакам

Имам предвид, че няма да уважат молбата в смисъл, да кажат, че всичко му работи.

ПП.По принцип искам да го върна, нямам претенции за пари или коинси.Трябва да го направя деликатно, но как?

# 128
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Да,пишеш им,че проблема се появява доста често и това ти пречи да ползваш този телефон. Искаш им адрес за връщане. Изпращаш и чакаш. Не заменят. Само връщат парите. По-бързо и лесно става във коинси,но мисля,че може да настояваш да върнат и в картата. Нека по-запознати да кажат.

Ето затова винаги съветваме всеки модел предварително да се проучи по специализираните форуми. Макар че и това е нож със 2 остриета.  hahaha Защото там обикновено пишат само хората,които имат проблем. Всички знаем,че абсолютно всеки модел телефони имат някакъв процент брак... и не говорим само за китайските телефони.
Но все пак информацията по тези форуми е полезна. Някои евентуални проблеми имат решения и така можеш да прецениш дали риска си заслужава.
Сега се сетих,че моят ZTE вече е на повече от година,а досега не съм искала да го сменя. И той си има един проблем,който беше описан във форума. Решава се със префлашване,но при мен се проявява изключително рядко и аз така си го карам. Помня,че тогава четох доста и малко се стреснах  в началото. След време се оказа,че хардуърни проблеми във моят модел се срещат изключително рядко, а софтуърни се решават. Ето,затова такива форуми са полезни  Peace

# 129
  • Мнения: 221
Да, така ще им пиша.Пак ще споделя какво се случва.Иначе телефончето за двуядрено доста добре се справя, бързичко е, прави и доста добри снимки, пълен IPS е,цената беше добра, взех го с код за 8%.Жалко за този бъг.
PP.Не откривам къде трябва да пиша, че искам да го върна.Там където е поръчката и има бутон Write a message?

Последна редакция: чт, 14 авг 2014, 00:17 от basmachi

# 130
  • Sofia
  • Мнения: 913
Здравейте,днес си получих пакета,но един от артикулите ми липсва.Трябва ли да им пиша или  няма полза?

# 131
  • София
  • Мнения: 940
Здравейте,днес си получих пакета,но един от артикулите ми липсва.Трябва ли да им пиша или  няма полза?

Преди да им пишеш провери дали случайно поръчката не е разделена на 2. Би трябвало в детайлите на поръчката да видиш снимки на 2 пакета.

Аз все още чакам поръчка от 2.07.2014г. Свързах се с тях, помолиха да изчакам 1 седмица.

# 132
  • Sofia
  • Мнения: 913
Не е разделена,само един пакет е.Видях,че има вариант да се раздели,но в сучая не е.На предишната поръчка например единият артикул беше свършил и ми писаха писмо и ми върнаха парите.Тук обаче всичко си беше уж изпратено.

# 133
  • Бургас
  • Мнения: 369
Има ли някоя бургазлийка, която е поръчвала от сайта?  Whistling
Мдаааа  Mr. Green

Аз миналата седмица получих мишка , поръчана на 13 юли. Чакам също и от 25 юли, надявам се скоро да пристигне.

# 134
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Не е разделена,само един пакет е.Видях,че има вариант да се раздели,но в сучая не е.На предишната поръчка например единият артикул беше свършил и ми писаха писмо и ми върнаха парите.Тук обаче всичко си беше уж изпратено.

Погледни още в самата поръчка... под всеки продукт има тракинг номер на изпращането.  Има ли го на всички продукти и дали всички са еднакви?

Ако всичко е отбелязано с един и същ номер,то задължително им пиши. Понякога стават грешки при опаковчиците. Ще проверят и би трябвало да ти върнат парите за липсващият продукт.  Praynig

Общи условия

Активация на акаунт