Вече сме ВТОРИ клас

  • 46 614
  • 754
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 24 467

Като въпроса и към едно дете-ти научи ли таблицата???При което и детето и майката гледали като застреляни!

Това в началото на ІІ клас ли?  newsm78
Задача такава ли му е поставила класната- да вземе авансово материала или по друга причина го е питала?

# 361
  • Пловдив
  • Мнения: 40 751
Не,не им е споменавала въобще за таблицата преди ваканцията,ама явно тайничко се е надявала родителите/бабите да и свършат 1/2 от работата  Whistling

И ние по Англ. сме с Hello учебници и утре им е зададен като 1-ви час  Crazy
Нашите часове са също по 40мин.

# 362
  • Мнения: 7 947
За четенето Джуди е напълно права - то не е просто да научиш да смяташ до 10. Моят син не чете гладко, но пък в последна група на детската им имаше едно момиченце, което отдавна четеше романи и то гладко. При нас проблема е дългите и непознати думи и все още първо чете на ум думата и после изговаря. Ако е лек текст му се получава сравнително добре. Мен лично това ме притесняваше лятото, карах го да чете, но интерес никакъв към четенето и четеше на сила като че ли, вероятно затова и не напредна кой знае колко.

Таблицата не сме учили, но определени примери е запомнил - примерно 5х4 или 3х3 и т.н. Не мисля, че трябваше да я научим - не че няма да може едно дете за 3 месеца - ама това ли е задачката?!

# 363
  • Пловдив
  • Мнения: 40 751
viliko,моят е на същото дередже с четенето...повече му се смята  Laughing А и писането недолюбва,ама кой го пита.лошото е,че все повече почват да бързат в диктовките и...ще има забележки от типа-бавен си Crossing Arms

Ние таблицата я знаем почти до 6.

# 364
  • Мнения: 24 467
...При нас проблема е дългите и непознати думи и все още първо чете на ум думата и после изговаря. Ако е лек текст му се получава сравнително добре. Мен лично това ме притесняваше лятото, карах го да чете, но интерес никакъв към четенето и четеше на сила като че ли, вероятно затова и не напредна кой знае колко.


Личното ми мнение е, че така е при по- голямата част от децата на тази възраст- непознати дълги и сложни и думи не се прочитат гладко на глас. Както и непознати сложни текстове, като цяло. Леко се четат нещата от читанката- кратки текстове с лесни думички, повечето познати на децата.
Дори с целите книги е така. Детето с лекота прочете "Писмата на еди дакел", но "Хари Потър" му я чета аз. Сам си каза, че като я чете самостоятелно трудно разбира части от прочетеното. В такъв случай прецених, че няма смисъл да я чете сам. И понеже му е пък много интересна му я чета аз.
При четенето на глас малкият ми син бърза и това го води до грешки- не дочита думата до край и така се получава някоя сродна на изписаната, но не същата. Това не е поради малко тренировки, а поради специфика в самото дете, далеч не свързана само с четенето- друг пример.
Моето дете си чете по- често на ум, обаче и често ме пита за значението на определени думи, които си обясняваме.
Понякога му се случва да промени ударението и така да получи несъществуваща дума. Пита ме за смисъла й и аз обяснявам грешката му. Оправям го и си кара нататък.
Таблица не сме учили. Знае принципа на умножението, знае умножение с някои числа, но не и цялата таблица наизуст. Смятам да я учи, точно "когато му дойде времето". Смятам и че няма да я остави ненаучена.  Simple Smile Той не я е учил до определено число, а знае умножение с "лесните числа"- с 0, 1, 2, 3, 5, 10.

Последна редакция: ср, 17 сеп 2014, 14:11 от Judy

# 365
  • Мнения: 29
Здравейте! И според мен помагалата са много-днес комбинирани с нещата по физическо и храна раницата тежеше много! По английски започват от азбуката, а и те първи клас нищо не са учили- само оцветяваха и слушаха диска към учебника! С четенето на кратки текстове сме ок, но по-големи и сложни думи ако има се затруднява! Писането ни е голямата мъка- пише с лявата ръка и се забавя, а госпожата още от първи клас забърза диктовките!

# 366
  • София
  • Мнения: 1 318
Аз не мога да им хвана спатиите на помагалата, отказвам се. Утре ще имаме родителска и се надявам да бъде по същество, защото има родители, които задават изключително тъпи въпроси и губят времето на останалите.

# 367
  • София
  • Мнения: 3 390
Beauty, а с каква цел го караш да чете следващия урок?
Ами урокът не му е съвсем непознат в училище. Там като го прочете още веднъж и почти е научил за следващия път.
Не мога да запомня по кой предмет какво се иска- Rolling Eyes Подреждам, подреждам и все ми остават 1-2 помагала в повече Wink

# 368
  • Мнения: 7 947
Е какво има да му учи на текста? Смисъл виждам, че в клас пред госпожата просто ще го прочете по-добре.
Ние нямаме още помагала, утре ни е РС и тогава ще се събират пари.

# 369
  • София
  • Мнения: 5 605
И на мен ми остават помагала. Обаче нещо нямаме ичебници по музика, изобразително и бит и техника. Вие имате ли? Може би ще им стоят в училище. И тия помагала...

# 370
  • у дома
  • Мнения: 7 141
И на мен ми остават помагала. Обаче нещо нямаме ичебници по музика, изобразително и бит и техника. Вие имате ли? Може би ще им стоят в училище. И тия помагала...
Имаме,но си стоят в училище,предполагам и с вашите е така.

# 371
  • София
  • Мнения: 4 035
И ние имаме учебници по ДБТ, ИИ и Музика, но  ни ги дадоха да ги подвържем и надпишем и после ще си стоя в училище.

# 372
  • Мнения: 5 234
Четенето отделен предмет ли е? Т.е. мога ли само читанка и тетрадка за него? Писм. Упр. - същия въпрос. Общо всичко по БЕЛ е огромен тежък куп.

# 373
  • у дома
  • Мнения: 7 141
Четенето отделен предмет ли е? Т.е. мога ли само читанка и тетрадка за него? Писм. Упр. - същия въпрос. Общо всичко по БЕЛ е огромен тежък куп.
Да -отделно е четенето,както и за писмените упражнения ви трябва само учебникът по бел и тетрадка номер 3 по бел и тетр за работа в клас.

# 374
  • Мнения: 7 947
Не бих разчитала на това. При нас БЕЛ винаги са по два часа и госпожата си редува, както намери за добре. Днес на РС ще задам същия въпрос, но не очаквам да имарезултат ...

Общи условия

Активация на акаунт