Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 авг. 2014, 23:33 ч.

Япония

  • 66 740
  • 589
  •   1
Отговори
# 45
# 46
  • Мнения: 6
Elinia, много благодаря за информацията!   bouquet Много ми помогна. Имах много чуденки относно транспорта, придвижването и разглеждането на Никко. Сега вече ми се изясни, сигурно и ние ще ползваме Tobu Nikko Line - комбиниран билет. За пасове, най-вероятно ще вземем за определени зони. Не бях обърнала внимание за Риноджи и Футарасан, веднага се поправям Simple Smile Вие ходихте ли до Камакура и Йокохама? Благодаря за подробната информация. Hug

Да попитам и дали някой е посещавал Ширакава-го, Гокаяма, Такаяма или Каназава? Самурайка, била ли си в този регион? Какви са ви впечатленията от там?

Страхотни снимки, pina, мерси!  Simple Smile

# 47
  • Пловдив
  • Мнения: 2 249
И аз се записвам. Имах двоумение за догодина октомври Япония ли да е или Тайланд, но, реших. Ще е Япония, благодаря за разказите и впечатленията. Вече си чертая мислено къде ще отида. За съжаление ще имаме чисти 7-8 дни, та няма много да видим, но... Колкото-толкова. Благодаря, пина, за прекрасните снимки, както и за подробните разкази на всички момичета. Звучи изключително зарибяващо. Щр следя темата, а на който му предстои , весело планиране. Със сигурност ще имам много въпроси, но за тях едва, след като купя самолетните билети. Аз тогава започвам да вярвам,че ше ходя някъде.
Лек ден   bouquet

# 48
  • Мнения: 437
Благодаря за снимките пина !!!
Особено лицата от Япония много ми харесаха , придават живот на впечатленията Simple Smile

# 49
  • Мнения: 97
Здравейте мили дами.
Включвам се и аз в темата като кандидат пътуваща напролет. Много полезни неща сте написали и ще трябва да ги прочета повторно защото признавам стана лека каша в главата ми  Grinning
Планирам екскурзията за средата на Април - доколкото успях да схвана няма да е много студено. Надявам се да се е раззеленило  за да се насладим на японското парково изкуство - завършила съм специалност озеленяване и ми е голям мерак.
Някой знае ли освен Катарските авиолинии кой друг предлага пристигане в Токио на отиване  и
връщане  от Осака - да спетим малко време от път.
За сега това...после като резервирам полета ще правя програмата.

# 50
  • Мнения: 437
Някой знае ли освен Катарските авиолинии кой друг предлага пристигане в Токио на отиване  и
връщане  от Осака - да спетим малко време от път.

Ами почти всички водещи авиокомпании - Air France , Austrian , Lufthansa ...
Погледни и варианта с кацане в Осака и връщане от Токио - така ще следваш настъпването на пролетта от юг на север  Simple Smile

# 51
  • Мнения: 11 608
Австрийските не летят до Осака, ако не бъркам, но съм почти сигурна. Луфтханза май и до двата града. С тях излизало по- евтино ако летиш и в двете посоки до Осака, а от Осака до Токио с Ана. Аз летях на отиване с Австрийските, а на връщане с Луфтханза. Австрийските са с видимо по- наблъскани седалки от Луфтханза.

# 52
  • Мнения: 116
Ние също летяхме с Катарските авиолинии, като цена бяха най-ниски и предлагаха връщане от Осака. Не знам дали има други авиокомпании, но предпочитам когато летя на изток да прикачвам по пътя, а да не се връщам до Лондон за да прикача за Токио примерно. Така че опциите не са много Катарските, Турските и Аерофлот. Може да има и други, все пак не съм туристически специалист. Да, австрийските са опция, но все пак са си около 4 часа повече при всички случаи.

# 53
  • Мнения: 11 608
С Луфтханза е по- зле като време - 12 часа от Осака до Франкфурт, а после още до София, а аз не живея в София...............

# 54
  • Мнения: 437
Австрийските не летят до Осака, ако не бъркам, но съм почти сигурна. Луфтханза май и до двата града. С тях излизало по- евтино ако летиш и в двете посоки до Осака, а от Осака до Токио с Ана. Аз летях на отиване с Австрийските, а на връщане с Луфтханза. Австрийските са с видимо по- наблъскани седалки от Луфтханза.

Имат код шеъри с японските авиокомпании и си продават полети за Осака през Токио. Отсечката Токио- Осака се изпълнява от японците Wink

Важно за мен е общото време до дестинацията , защото ако стоя една нощ в Доха ще стигна по-бавно отколкото прекачвам някъде на Запад с кратък престой. Полетите на Qatar с минимален престой често са значително по-скъпи.
Аз летях София-Осака с Ер Франс през Париж и съм много доволен от тях.

# 55
  • Мнения: 116
2 часа ни беше престоя в Доха на отиване и 3 на връщане, цената беше 700 евро на човек, без право на промени и 820 евро с право на промени. Аз лично държах билета да е с право на промени и това беше една от причините да летим с Катарските авиолинии. При тах е 250 евро глоба, но имаш право да отмениш полета. Имам приятел, който беше в Япония по време на Фукушима и държах в случай, че нещо стане да имаме възможност да си върнем поне част от парите за билета. Ние си купихме билетите през декември за края на март.
При другите авиокомпании цената на билета с право на промяна беше доста по-висока.

# 56
  • Мнения: 437
2 часа ни беше престоя в Доха на отиване и 3 на връщане, цената беше 700 евро на човек, без право на промени и 820 евро с право на промени.

За мен 700 евро е много висока цена за полет до Япония. Аз търся по-бюджетни решения които пък си искат нощен престой в Доха  Simple Smile
С Ер Франс беше 485 евро  с престой около 3 часа в Париж на някаква промоция.
Сумарното време беше по-добре отколкото се получаваше при нощен престой в Доха.

# 57
  • Германия
  • Мнения: 58

Мария, ние пътувахме с мулти-сити билет на Турските авиолинии. София-Истанбул-Сеул- Осака - Истанбул- София.
Понеже бяхме и в Сеул, кацнахме там, после с нискотарифен отидохме в Токио. Програмата ни беше такава: седяхме 6 дни в Токио, като един ден отделихме за Нара, през другото време разглеждахме Токио. След това си активирахме едноседмичните пасове и се придвижихме с влак до Киото. Там имахме 10 нощувки, като първата седмица оползотворихме пасовете с пътувания до: Хирошима - 2 пъти, Миядзима, Кобе, Химеджи, Окаяма, Осака - 2 пъти, Нара. Ама не сме имали програма - максимум за претърчаване на това-онова, ами, спокойно и лежоерно разглеждане и разходки. Последните 4 дни разглеждахме самото Киото. после си поръчахме шатъл-бус от Киото директно до летището в Осака и си взехме полета Осака-Истанбул-София. Връзката в Истанбул е много бърза и на отиване и на връщане, не се чака, което е много добре. Този мулти-сити билет струваше 916 евро.

# 58
  • Мнения: 53
Pina, какво означава - "а от Осака до Токио с Ана"?

Elinia, какво означава "мулти-сити билет"?
Благодаря предварително!

Най-късото разстояние до Токио - около 7500 км е от Москва и време - около 9-10 часа също от Москва. Това е по-голямата част от пътуването и е от  полета София - Токио на Аерофлот. Пътува се от София до Москва в следобедните часове. В Москва на летище Шереметиево има престой около 3 часа, времето минава неусетно. Полета Москва-Токио, се извършва през нощните часове спрямо нашето часово време, а пристигането там е преди обяд спрямо японското часово време. Връщането е огледално на отиването. От там се тръгва на обяд - японско време, пристига се в Москва привечер местно време, и след 2-3 часа престой на същото летище се отпътува за София. Около 22 часа се каца в София. И тук идва големия шок. Но без това не може на наша територия. То е неизбежно. След като сте прекарали няколко дни в спокойствие, в тишина, в ред, пътуване в обществения транспорт без високо говорене, без говорене по телефони, независимо от многото хора, с които сте били заобиколени и натоварените гари на Токио и влакове. И след като сте прекарали няколко дни с хора, които се покланят в знак на уважение, че сте попитали нещо, и най-очебийното - без блъсканица, полета Москва-София е като във филм на ужасите, такова е усещането. Ние пътувахме през месец юни т. г. Първо замениха оператора и вместо Аерофлот, полета изпълни  България Ер, бординга се изпълни много бавно, много големи групи българи, може би командировани, които си мислят, че света се върти около тях, и останалите пътници са длъжни да се запознаят с техните подвиги в Москва, водеха се разговори на висок глас, подвиквания, имаше  хора които си разговаряха прави на пътеката, като пречеха за настаняването на другите пътници. А какво пиене на бира беше! А какво ходене до тоалетните беше! Надвикването с двигателите продължи до София. Да не забравяме и няколкото деца и бебета, които майките не могат да успокоят. А теснотията между седалките е уникална. Просто с две думи - през тези 2-3 часа набързо навлязохме в българската действителност.
Билетите бяха купени около 3 месеца по-рано и струваха 520- евро отиване и връщане, най-ниската категория.


# 59
  • Мнения: 437
ANA - All Nippon Airways.
Mулти- сити е когато тръгваш или кацаш в различни дестинации например вместо София-Токио-София летиш София-Осака /Токио-София , София-Сеул / Токио-София и други всевъзможни комбинации

Общи условия

Активация на акаунт