Работа, CV-та, HR-и, съвети - 39-та тема

  • 104 934
  • 740
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 4 055
Успех на всички очакващи!  Praynig Peace

Днес по план трябваше да си подам молбата за напускане. Съжалявам, че не го направих, а реших да чакам до сряда. Днес за пореден ден имаше крясъци и пак си идвам с главоболие  Tired Утре съм отпуска, сряда си подавам молбата. Просто повече не издържам на това психическо напрежение  Tired Tired Tired И имам един месец предизвестие  ooooh!  Sick

# 541
  • София
  • Мнения: 1 193
Dados, стискам ти палци тогава. Аз също харесах обявата, защото ми е близко и имам опит с авточасти.

# 542
  • Мнения: 130
Здравейте,всички и  успех на всички търсещи работа!!!!
От няколко месеца и аз се опитвам да сменя работата си ,но за сега безуспешно.
Имам следния въпрос към Специалистите в бранша :Ще се намери ,ли човек покриващ Изцяло седната обява  newsm78 #Crazy newsm78:
СПЕЦИАЛИСТ МАТЕРИАЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОСИГУРЯВАНЕ И АВТОПАРК
Ref.No:   MTOA
Описание и
Изисквания:   
ASP Ltd. е правоприемник и продължител на успешната история на „АСО-ПИРЕЛИ” ЕООД, която стартира своята дейност през 1993 година. Фирмата осъществява своята дейност на територията на цялата страна и активно развива своята мрежа от регионални представителства и офиси.

От основаването си до днес компанията развива комплексни професионални решения в областта на сигурността и предлага пълния спектър от охранителни услуги: охрана на имущество (физическа охрана на обекти, охрана с помощта на технически системи за сигурност, централизирани към мониторингов център и реакция с автопатрулни екипи), охрана и транспорт на ценни пратки и товари, охрана на мероприятия, лична охрана на физически лица, проектиране, доставка, изграждане и абонаментно обслужване на технически системи за сигурност, както и решения за информационна сигурност и одит на сигурността.

 

Кратко описание на длъжността:

Осъществява комплексно материално-техническо осигуряване на дейността на регионалното представителство (технически системи за сигурност, униформено облекло, въоръжение, боеприпаси, помощни и предпазни средства, средства за свръзка, канцеларски материали, технически консумативи и др.), както и безопасна експлоатация на автопарка на регионалното представителство.

 

Основни задължения:

Осъществява, координира и организира цялостната складова дейност и доставката на стоки и услуги за РП, само от предварително избрани доставчици.
Контролира качеството, количеството и съответствието на доставяните стоки с придружаващите ги документи.
Работа със складов софтуер – заявки, справки, и засичане на получените стоки и материали.
Организира и координира приемането на стоките и материалите и навременното изготвяне и доставка на заявките от утвърдени доставчици.
Носи материална отговорност за склада.
Поддържа регистри за логистичните операции, съгласно утвърдените вътрешно-фирмени правила.
Осигурява безопасна експлоатация на автопарка на регионалното представителство, както и ефективен контрол върху използването и опазването му.
Следи и отговаря за поддържане в добро техническо състояние, комплектованост и добър външен вид на МПС в съответствие с установените нормативни изисквания.
Регистрира повредите при ПТП и изяснява причините за тях, като администрира процесите, касаещи автомобилните застраховки.
Упражнява контрол върху разходите за сервизно обслужване на МПС в регионалното представителство и следи за качественото им извършване, съгласно утвърдените вътрешно-фирмени правила.
Упражнява контрол върху разходите за горива и ГСМ на МПС в регионалното представителство, съгласно утвърдените вътрешно-фирмени правила.
Предава и приема МПС за обслужване и ремонт, като контролира спазването на технологичните режими във всички фази на обслужването и ремонта в сервизите.
Работа със софтуер за управление и контрол на автопарк и GPS система.
Осъществява всички дейности, касаещи разрешителния режим за използване на фирмено бойно оръжие от охранителния състав.
Обработва обходни листа на освободените служители.
Извършва картотекиране на автомобилите на Дружеството чрез водене на досие за всеки автомобил, в което се съхраняват: експлоатационна  документация, получена от производителя; сертификати за качество; указания за оптимална работа; ксерокопие от контролен талон; застраховки; платен данък; приемо-предавателни протоколи; пълномощни за право на управление и др.
 Изисквания:

Образователна степен – бакалавър.
Препоръчителна професионална квалификация – стопанска логистика, икономика, автотранспорт.
Трудов стаж по специалността – 1 година.
Компютърни умения (МS Office, Internet), специализиран софтуер за управление на складова наличност.
Познаване на ЗКВВОБ и Правилника за приложението му.
Шофьорска книжка кат. B
Умения за прогнозиране и планиране.
Умения за водене на преговори.
Управление на ресурси.
Внимание към детайлите.
Организаторски умения.
Работа в екип.
Техническа компетентност.
Познаване на нормативната база.
Комуникативни умения.
 Дружеството предлага:

Интересна, динамична и предизвикателна работа;
Възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати;
Работа в енергичен и амбициозен екип, ориентиран към високо качество и иновативност;
Възможност за обогатяване на професионалните ви знания, умения и опит;
При интерес от Ваша страна, моля, изпратете автобиография, снимка и мотивационно писмо като посочите референтния номер на обявата и наименованието на длъжността, за която кандидатствате. Моля посочете и вашите очаквания за стартово трудово възнаграждение.

Копия от документи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да изпратите при кандидатстване или да представите на интервю.

 Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Месторабота:   София / България
 Предварително Благодаря за отговорите  bouquet  bouquet  bouquet

# 543
  • София
  • Мнения: 44 590
Във фирмата на ММ тази работа се върши поне от 2ма, ако не и 3ма. А не са голяма фирма и не им достига персонал.

# 544
  • Мнения: 130
Във фирмата на ММ тази работа се върши поне от 2ма, ако не и 3ма. А не са голяма фирма и не им достига персонал.
Мерси за бързия отговор HugПросто не мога да си представя как човек  ще покрие толкова изисквания.
Колко ли часа трябва да му е работния ден? Mr. Green newsm78 #Cussing out #Cussing out

В днешно време,имам чувството ,че доста от Работодателите се ЗамаяХа Отвсякъде -ако може да си 10 в 1! newsm78 #Crazy newsm78 #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 545
  • Мнения: 3 449
На последното интервю няколко пъти ми казваха, че ще съвместявам няколко длъжности. Настоящата им служителка била против това и затова искали да я махнат.

# 546
  • Мнения: 10 554
Днес (след интервюто с мен) обявата, на която кандидатствах отново е пусната в jobs.  Cry Maй не са ме харесали... ама то и аз май не ги харесах.  Crossing Arms

# 547
  • Мнения: 3 449
Днес (след интервюто с мен) обявата, на която кандидатствах отново е пусната в jobs.  Cry Maй не са ме харесали... ама то и аз май не ги харесах.  Crossing Arms
Имах подобен случай и след седмица ми звъннаха, за да ме поканят на втори етап от подбор на персонала. Отказах им. Ако са ме харесали, защо тогава веднага пуснаха нова обява? Тази обява се пускаше цяло лято през 2 седмици. Една от първите назначени в тази фирма /през август т.г./ вече е с прекратен договор и пак има обява.
Аз също не ги харесах на първото интервю - вътрешно чувство.

# 548
  • в огледалото на живота
  • Мнения: 8 196
Дадос,най-искрено ти желая успех  Hug

# 549
  • Мнения: 1 446
Няма как в днешно време да не се осъвместяват няколко функции. В България не можем да си го позволим.
Разбира се, би трябвало и заплащането да отговаря на това.

# 550
  • Мнения: 1 446
Eто едно безумно CV

   
Имена........................
Email:   ,,,,,,,,,,,,,,,,
Телефон:   ,,,,,,,,,,,,,,,,
Адрес за кореспонденция:   София Лагера
Лична информация
Име:   отново името
Презиме:   отново презимето
Фамилия:   отново фамилията
Пол:   Жена
Дата на раждане:   еди кога си
Националност:   България
В момента живея в:   Добрич/България
Професионален опит
Период:   Май 2004 - Октомври 2004
Длъжност:   администратор
Фирма/Организация:   Албена ООД
Бизнес сектор:   Туризъм, хотели и ресторанти
Населено място:   Приморско
Размер на компанията:   над 300
Заплата:   1200 BGN

Образование
Период:   Септември 1995 - Август 2000
Специалност:   Културен туризъм
Степен/Ниво:   Бакалавър
Учебно заведение:   НБУ
Населено място:   София


Езици
Майчин Език:   Български
    Разбиране   Говорене   Писане
Английски   Средно   Средно   Средно


Умения
Компютърни умения:   Word windows


Допълнителна информация
Желана заплата:   2000 BGN
Предпочитана длъжност:   администратор
Бих се преместил/а в:   Друго населено място в България
Друга държава

Позицията, по която е кандидатствано изисква владеене на немски език на отлично ниво

# 551
# 552
  • Мнения: 10 554
И днес ме поканиха на интервю.  Blush На обявата съм кандидатствала преди 25 дни - казвам го за да вдъхна надежда на тези, които чакат от много време.  Simple Smile

п.с. Позицията отново е управител на обект и ако пак ме застрелят със заплата 500-600 лв вече ще има убийство!  Crossing Arms

# 553
  • София
  • Мнения: 44 590
Искам да кажа, че ми писна да правя тестови материали и след това никой да не ми пише или да се обади! #Cussing out
Откъде да знам какво точно правят с тях. Като нищо може да ни използват за безплатен труд.

# 554
  • КиТ
  • Мнения: 2 493
Позицията, по която е кандидатствано изисква владеене на немски език на отлично ниво

 Shocked
А само това ли е опита?  Shocked

Общи условия

Активация на акаунт