Колко домашни пишат децата ви

  • 14 429
  • 135
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 341
Разговорът с учителката е излишен - проблемът не е нито че няма време за футбол, нито че са му много домашните. Просто детето явно е бавно, а за това трябва да работите вкъщи. Учителката няма отношение към туткавостта на детето, защото то се тутка по субективни причини... с една дума - клинчи. Детето може да е свикнало да не му даваш зор и да се забавлява повече, но просто трява да намерите начин да се движите по-бързо, защото после и на него ще му е по-трудно, и теб ще товари все повече.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Ами не би трябвало да е свикнало на това,никога не съм му давала възможност да клинчи.Домашните са задължителни ако ще до 24 часа да ги пише.Не бих отстъпила и той го знае.Да по-бавен е,но и домашните са много по мое мнение.
Едно дете трябва и да играе и да почива.





# 32
  • Мнения: 341
Както те чета, той си почива МЕЖДУ домашните. Свикни го да почива след тях или преди тях, но не и да си накъсва програмата. В сегашния случай дори само мисълта за още 4 домашни след първото изтощава и предизвиква пуфтене от досада. Той просто си търси как да отложи. Домашните на пръв поглед са много, но наистина могат да се оправят за 2 часа максимум, дори разказвателните.

# 33
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ти знаеш ли колко добър преподавател е учителят му?
Защото ако е добър е едно, а иначе - съвсем друго...С добър разказвателните се учат в час.
Ти стоиш ли му на главата? От кога?
Защото вече е малко късно да го свикваш да пише сам. Става, но по-трудно.
Какво ще стане ако спреш да следиш? Опитвала ли си?
За начало може да почива фиксирано време между предметите.


# 34
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Стоя му на главата до толкова да не се разсейва.
Всъщност стоят му бабите,аз по изключение съм в отпуск тази седмица.
До колко е добър преподавателя,малко ми е трудно да определя.Нашите деца са и първи клас.Една година е била преподавател в занималня.Няма голям стаж,но пък е надъхана.

# 35
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Стоейки носите отговорност.
Оставете му я. Той да решава кога да почива, кога да действа, кога да губи време.

# 36
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Утре ще го оставя.Ще го оставя сам да си разпредели времето.Ако не се справи ще имам време събота и неделя да го натисна да навакса.

# 37
  • у дома
  • Мнения: 7 955
Имам. Пример - две деца в един клас. Едното пише домашните за под час в повечето дни, играе, тренира и т.н... другото е вечно нещастно, че не му стига времето за нищо....

Точно затова се иска намеса понякога. И до дете е, но и до навици и подкрепа. Това след учителските решения.

Може и трябва да е помогне на детето да не прескача 2та часа.
Направо си е до дете-големият пишеше по 3-4 часа и повече понякога домашните-сега малкият е при същата госпожа,която съответно дава същия обем домашни и обяснява по същия начин-на дребния му отнема максимум час ,тоест почти четири пъти по-малко време  Peace

# 38
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ама той е подобрено издание освен всичко друго Simple Smile

# 39
  • у дома
  • Мнения: 7 955
Ама той е подобрено издание освен всичко друго Simple Smile

 Joy Joy Joy - просто дребния е супер бърз и енергичен,мрази да се мотае и пилее време-винаги е чул,разбрал и най-вече запомнил какво трябва да се направи...Докато големият е бавен ,спокоен и уравновесен и като прибавим към това и много разсеян,картинката става страшна  Twisted Evil Пример от вчера-питам големия какво са прави по АЕ и той ми отговаря,че не е писал защото не се е сетил,че освен учебника трябва да си вземе и тетрадка за работа в клас  #Cussing out - то явно много трудно да се сети човек...

# 40
  • Мнения: 728
Може и да греша, не ангажирам никого с мнението си, но според мен домашните са много.
Всеки един урок е заложен като 1 час нови знания и 1 час упражнение- достатъчно време за учителката и децата да решат част от задачите, изброени в поста на авторката в час, и то под наблюдението на професионалист. При това до колкото знам има часове за консултация, втори час на класа през седмицата където също да се наблегне при затруднения. Би трябвало основното да се усвои в училище, а с домашна от напр. 2 - 3 задачи по математика детето да се упражни и учителят след това да има база ,с която да установи дали и до колко е усвоен материалът.

# 41
  • Пловдив
  • Мнения: 193
И ние пишем мнооого домашни и нямаме занималня в училище ( говорим за трети клас) .Вариантът е частна занималня ,но тя е между 180 и 260 лв., а не всеки може да си го позволи.
Сега съм без работа,вися му на главата, обяснявам, но се надявам да започна да работя и тогава ще стане страшно.

# 42
  • Варна
  • Мнения: 10 493
leti_at аз също обмислям варианта за частна занималня.Искам да го научат да е по-организиран и да не се мотка излишно.А да не говорим,че в занималнята се предполага че ще му обяснят неразбраното на подходящ език.
Проблема е че няма в района и ще трябва да се води и взема.

# 43
  • София
  • Мнения: 46 925
Ами...това със занималните много зависи от учителя там и от децата, сред които е.
Никак не е сигурно, че частна е по-добре от държавна, че някой ще му обяснява, проверява, контролира и т.н.

# 44
  • Мнения: 50 797
Всеки един урок е заложен като 1 час нови знания и 1 час упражнение- достатъчно време за учителката и децата да решат част от задачите, изброени в поста на авторката в час, и то под наблюдението на професионалист. При това до колкото знам има часове за консултация, втори час на класа през седмицата където също да се наблегне при затруднения. Би трябвало основното да се усвои в училище, а с домашна от напр. 2 - 3 задачи по математика детето да се упражни и учителят след това да има база ,с която да установи дали и до колко е усвоен материалът.

Чета ви и се чудя - едно време нито аз съм писала домашни, нито помня детето ми да се е преработвало толкова. Най-напред обаче ми се иска да ми изясните какво се разбира под "пет задачи". Това ако са пет сметки (то какво ли учат във 2-3 клас) какъв е проблемът 5 задачи да се решат и за 5 минути? Дори да са с думи, то накрая пак нещата се свеждат до някаква проста сметка.  Виж друго е, ако за домашно имат да решат няколко задачи от учебника, всяка с по 5-10 примера.

Що се отнася до часовете - там децата трябва да разберат и усвоят метода за решаване. Евентуално да решат няколко примерни задачи и някоя по-засукана. Но няма начин (и никога не е имало) материалът да се овладее в час. Овладяването и затвърждаването на материала, постигането на автоматизъм и трайни знания се постигат вкъщи. Затова са домашните, а децата с влечение към математиката даже решават и допълнително от сборници. Но в никакъв случай това не бива да става до среднощ. Ако децата не смогват или домашните са наистина много, или трябва да се работи с децата да си създадат система за работа и да се учат да се съсредоточават.

Общи условия

Активация на акаунт