Детската градина- всичко, което ни вълнува-10

  • 29 752
  • 741
  •   1
Отговори
# 255
  • Пловдив
  • Мнения: 7 208
на нас ни казват с по няколко-думи какво са правили. Ако искаме по-подробна информация - всеки ден след 18:00. Аз ходя на 2 седмици веднъж, за да разбера с подробности какво, що става с детето. Като цяло съм доволна от връзката родител-учител

# 256
  • Sofia
  • Мнения: 4 829
Напълно ми съвпада мнението с това на Дзвер за английския. Записвам го на всичко, каквото иска, все ще има полза, отколкото да виси пред тв в занималнята цяла зима.

# 257
  • Мнения: 22 415
И при нас ако някой родител желае дават подробна информация за детето след учебното време,мисля и аз да започна да ходя на две седмици,само да я пусна на градина първо.

# 258
  • София
  • Мнения: 23 749
Въпросът не е за запишеш детето на де-що има, както се убедих, а да има и някаква полза, както и да му е интересно и да ходи с желание на тези занимания.
Дъщеря ми миналата година ходеше на английски, шах, танци и приложни изкуства. По нейно желание. Хубаво, но мина месец и заяви, че шахът вече й е скучен, защото го изучила (хаха!), а на английския госпожата ги карала да повтарят като малоумни 5 думи по сто пъти. Та така.

# 259
  • Мнения: 11 632
Казват ми, но след като аз питам- кого е ударил, защо е бил наказан, какво си е изял и какво не, как е с материала- рязане, оцветяване. Ако той ми сподели нещо, за което реша че не са били прави, правя справка с едната г- жа във фейса, та стигам до истината, уж. Ама и тя отговаря г- та.
Последно беше за 2 парчета диня/ писах в някаква друга тема май/. Вземам го един ден и веднага ми се казва че леля Х го е ударила по главата. Няколко пъти го питах, все едно и също казва и показва. Писах да питам г- та. Вярно било, но не било удар, а леко перване. Какво са правили и гледали, ама моето изяло десерта диня на две други деца. Та, казват си.

# 260
  • София
  • Мнения: 23 749
Какво са правили и гледали, ама моето изяло десерта диня на две други деца. Та, казват си.
Е, изял - изял! Но "перването" по главата защо? За това, че персоналът е блеел... Нямат никакво право да удрят и посягат на децата. Никакво.

# 261
  • Мнения: 75 393
За английския и въобще за чуждите езици - мисля, че не са прави тези, които писаха, че били болни амбици да си записваме децата в първа група още..

В тази възраст езикът се учи на друго ниво, така, както се учи майчиният език...има много информация по въпроса, за който се интересува.. Peace

В двуезични семейства деца научават по два, че и повече езика, и то без проблем...

Вярно, че е индивидуално, но не говорим за тъпи деца, нали? Wink Е, поне моето не го определям като такова де, има си капацитет слънцето...

И не, не очаквам да ми рецитира на английски в края на годината, стига ми да научи и думички на английски...и съм сигурна, че им остава в главата наученото, на подсъзнателно ниво..



# 262
  • Мнения: 11 632
Е, посягането никой не го одобрява и е недопустимо, Тонка, но не може никой да ме убеди че поне веднъж в кариерата си някой от персонала не е посегнал на поне едно дете.

# 263
  • София
  • Мнения: 23 749
teta75, поне в нашата градина за 4 години децата, посещаващи английски език, научават не повече от 20 думички, 1-2 супер елементарни песнички, и броене до 10. Плюс това материалът всяка година не се надгражда, а се повтаря.
Дете от нашата група ходи на английски в един езиков център, но там нещата са на мнооого различно ниво. Заслужава си парите определено. В градината е отбиване на номера. Това поне е моето наблюдение.

Дари, аз имам други убеждения и твърдо вярвам, че има читав персонал и госпожи, които никога не са посегнали на дете.  Peace

# 264
  • Мнения: 75 393
teta75, поне в нашата градина за 4 години децата, посещаващи английски език, научават не повече от 20 думички, 1-2 супер елементарни песнички, и броене до 10. Плюс това материалът всяка година не се надгражда, а се повтаря.
Дете от нашата група ходи на английски в един езиков център, но там нещата са на мнооого различно ниво. Заслужава си парите определено. В градината е отбиване на номера. Това поне е моето наблюдение.

[
Благодаря за споделеното..

Аз съм убедена, че колкото по-рано се почне с език, толкова по-добре..
Не на всяка цена, разбира се, ако не му допадне - го спирам, но той много прилича на мен, а на мен езиците ми вървяхя много..

За съжаление, това с повтарянето всяка година на материала, и аз го дочух в нашата градина Thinking...затова засега планирам само първа група да го запиша, а по-нататък ще се позаинтересувам за някой курс извън детската градина... Peace

# 265
  • Sofia
  • Мнения: 4 829
Въпросът не е за запишеш детето на де-що има, както се убедих, а да има и някаква полза, както и да му е интересно и да ходи с желание на тези занимания.
Кой каза друго newsm78
А и какъв е проблемът,ако е отбиване на номера. Нещо вреди на детето ли,че 20 минути два пъти седмично повтаря думи и песни?

# 266
  • София
  • Мнения: 9 517
При нас не повтарят един и същи материал по английски - първа група щерката отказа да ходи, та не знам, какво са учили, във втора група нивото беше по-елементарно на думичките и песничките, миналата година учиха животни, плодове, зеленчуци, цветове и не помня какво, сега учат фрази. Щерката може да брои до 100 на английски, ама какво от това - нито смятам, че знае нещо от езика, нито помни названията на животните, плодовете и зеленчуците, с някои изключения. Не мисля, че език може да се научи в детската, както и не съм убедена, че им влиза някъде на подсъзнателно ниво. Но това е моето мнение, а аз съм върл противник на ранноезиковото обучение и не виждам смисъл от него.

Щерката ходи на 4 неща в градината, а миналата година имаха и руски безплатно /там научи една бабушка и едно меня завут, дори песничка не можаха да научат, но това беше нивото на обучението  ooooh!/. На всичко ходи с удоволствие. Ако пожелае да я отпиша от нещо, ще го направя ведната /и с кеф, че е доста натоварена освен в градината и извън нея/, но пусто не ще  ooooh!

Забравих - за удрянето, перването, щипането, шамаренето и т.н. съм категорично против. Против съм дори и срещу психическия тормоз на децата, но това за съжаление трудно се хваща  Peace

# 267
  • София
  • Мнения: 23 749
Кой каза друго newsm78
А и какъв е проблемът,ако е отбиване на номера. Нещо вреди на детето ли,че 20 минути два пъти седмично повтаря думи и песни?
Никой не е казал друго, ти видя ли ме да се обръщам към някого?

За дъщеря ми имаше проблем. Каза, че е малоумно да повтаря една и съща дума по 100 пъти, след като я запаметява още след третия примерно, за което напълно я подрепям. Явно й е било скучно.

# 268
  • Мнения: 75 393
Основата на всеки чужд език са думите.. Peace Колкото повече-толкова по-лесно после..

Определено влиза в главата , освен ако дЯтето не е тъпо като галфон..

Отделно от това така се стимулира / развива паметта , което хич не е малък плюс...

Едно е да рита топка /мисловна дейност нулева, освен евентуално с кой крак сега да ритна  пустата топка newsm78 Mr. Green/, друго си е мисловна дейност, като учене и запаметяване на думички.. И не се претоварват, защото дейностите са по половин час, че и по малко, и са с почивки...

Това пък е моето мнение Crossing Arms


На мен  ми е интересно какво споделяте за вашите деца и вашите детски градини, само моля без обидни квалификации като това, че някой имал болни амбиции Stop....щото няма да ви е приятно да чуете примерно, че вашето дете не научава нещо, щото е тъпо примерно, нали? Wink

# 269
  • Мнения: 2 354
Понеже назад разцъкахте костюмите (прекрасни ще бъдат младите дами с тях), та моля помогнете да съм информирана навреме кога е Хелоуин.  Embarassed
Аз съм доволна от английския в градината. У дома едва напоследък стана интересна телевизията и  смея да твърдя, че речниковия запас на английски е доста приличен, но по-важно ми е, че госпожата им е създала навик да мислят на английски. На откритите уроци с децата общува само на преподавания от нея език. От първа група ходи, както и почти цялата банда деца. Никой не се е отказал.
Единственият провал в допълнителните занимания са ни народните танци.
За всякакъв вид тормоз в градината съм много против. Подобно нещо влияе изключително негативно дори на най-изпълнителните сред децата, а за нарочване на дете ме хваща истински бяс.
Най-сигурната ми обратна връзка е чрез детето, както и разговорите с другите деца от групата.  

П.П. Редактирам се, защото Тета75 е писала междувременно.
С представите ти относно целта на ученето съм съгласна, ако става дума за качествено предлаган продукт. За футбола и спорта като цяло обаче не мога да се съглася. В детската възраст всичко е много важно. Особено движението.  Оставалото е във всеки спорт е дисциплина, организираност, екипност или индивидуалност (в зависимост от спорта). Все неща, които не са за подценяване.

Общи условия

Активация на акаунт