Fragrancedirect.co.uk- 21!

  • 115 396
  • 509
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 3 922
Аз пък се чудя защо продължавате да поръчвате директно до България и после да се оплаквате тук в темата. Това си е риск отвсякъде - току се появява някой да реве как в пощата му откраднали половината неща или пък ги получил, но със  скъсани опаковки. Толкова много превозвачи има вече с курсове през два дни и цена от 2лв на килограм.

# 226
  • Пловдив
  • Мнения: 4 581
Напротив - точно защото съм поръчала директно до Бг мисля, че имам право да изисквам коректна опаковка от тях.  Crossing Arms
Пратката ми беше тежка, а и както много пъти се е писало в темата - не доставят до много от английските адреси на превозвачите.

# 227
  • Мнения: 7
Здравейте,
чакам поръчка от 12.10.15г., проверявам в пощата по адрес, но нищо няма все още!  Бихте ли споделили дали има възможност да я получа с куриер, а не по пощата? Някой получавал ли е от куриер и коя фирма?
Дано скоро да си получа пратката  Praynig
Моите идват със Спиди, пращат ми смс на предния ден да очаквам пратка.
Благодаря Лъвица , а нормално ли забавянето като време ?

# 228
  • Sofia
  • Мнения: 5 131
До моя превозвач не доставят, аз затова и не поръчвам вече от този сайт. Трябва много да си струва, че да им платя доставка до БГ (Змейковица  Peace). Когато взимат толкова пари за доставка и пращат в друга страна чупливи неща, се очаква да си ги опаковат подходящо  Naughty Колко друго сайтове с БД до България пращат козметика и рядко има щети, а когато има, реагират бързо - refund или replacement.
Тези са.... #Cussing out

# 229
  • Мнения: 3 922
Напротив - точно защото съм поръчала директно до Бг мисля, че имам право да изисквам коректна опаковка от тях.  Crossing Arms
Пратката ми беше тежка, а и както много пъти се е писало в темата - не доставят до много от английските адреси на превозвачите.

Ами добре, продължавай да си изискваш, да си плащаш скъпите доставки и да не получаваш нищо. Съответно после да пишеш мейли, да чакаш компенсации и да се чудиш сега от къде да се снабдяваш с нови подаръци. Много по-лесно е просто да се преориентираш към превозвач, до чийто адрес доставят. Tired

# 230
  • Мнения: 659
Здравейте,
чакам поръчка от 12.10.15г., проверявам в пощата по адрес, но нищо няма все още!  Бихте ли споделили дали има възможност да я получа с куриер, а не по пощата? Някой получавал ли е от куриер и коя фирма?
Дано скоро да си получа пратката  Praynig
Моите идват със Спиди, пращат ми смс на предния ден да очаквам пратка.
Благодаря Лъвица , а нормално ли забавянето като време ?

Не е много бърза доставката,около 3 седмици я чаках.
И мен ме спря това,че не доставят до моя превозвач,а и бяха тежки неща и излизаше същото като сума.
Преди да ограничат доставките до англ.адреси изобщо не съм си и помисляла да поръчвам до БГ.Пък и ме дразни,че няма проследяване.

# 231
  • Мнения: 1 428
Змейковица, провери си спам папката за отговор.

# 232
  • Мнения: 2 189
Пуснах поръчка на 09 октомври. Вече си има проследяване (до Унгария се вижда и на следващия ден е в София). На 19-ти зададох тракинга, който ми изпратиха от сайта в системата на Спиди и ми излезе новия тракинг генериран от Спиди за вътрешна пратка. Получих я на 20-ти. Както винаги и сега имах разтекъл се шампоан, но поне нямаше счупени сенки и т.н. Не е било да пристигне поръчка без разтекли се продукти, но пък и винаги са ме обезщетявали. Дори ми бяха върнали 100% от сумата на един крем за лице, чиято опаковка само беше подгизнала. Бях им изпратила пълен опис на щетите с идеята за частично компенсиране на тия с повредените опаковки и 100% на потрошените, но хората възстановиха всичко. Може би защото имах протокол от DPD със снимки още от Унгария и ще си изискат щетата от застрахователя.

Не ви разбирам защо поръчвате до адрес на превозвач, след като доставката до България е безплатна за над  £75 поръчка.

Редактирам се- тракингът е пълен до България, ето:
Скрит текст:
20 Oct 2015 15:40   Veliko Tarnovo   The parcel has been delivered, signed for by .......
20 Oct 2015 09:42   Veliko Tarnovo   Your parcel is on the vehicle for delivery
20 Oct 2015 07:45   Veliko Tarnovo   Your parcel has arrived at the local delivery depot
19 Oct 2015 14:37   Bukarest   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
16 Oct 2015 01:50   Budapest   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
14 Oct 2015 23:56   Best (eindhoven)   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
13 Oct 2015 23:26   Hub 3 - Birmingham   Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Bulgaria
13 Oct 2015 23:25   Hub 3 - Birmingham   We have your parcel and it's on its way to our depot
13 Oct 2015 18:41   Stoke   We have your parcel and it's on its way to you

# 233
  • Мнения: 659
Явно има промени от последната ми поръчка,преди около 2 месеца беше и нямаше нито БД,нито проследяване.
Много се радвам,че са променили условията в добра посока.

# 234
  • Мнения: 2 189
Явно има промени от последната ми поръчка,преди около 2 месеца беше и нямаше нито БД,нито проследяване.
Много се радвам,че са променили условията в добра посока.

Да, относно доставката се надявам да е за постоянно, защото е упоменато в Delivery Information: http://www.fragrancedirect.co.uk/delivery/page/delivery

# 235
  • Пловдив
  • Мнения: 4 581
Пуснах поръчка на 09 октомври. Вече си има проследяване (до Унгария се вижда и на следващия ден е в София). На 19-ти зададох тракинга, който ми изпратиха от сайта в системата на Спиди и ми излезе новия тракинг генериран от Спиди за вътрешна пратка. Получих я на 20-ти. Както винаги и сега имах разтекъл се шампоан, но поне нямаше счупени сенки и т.н. Не е било да пристигне поръчка без разтекли се продукти, но пък и винаги са ме обезщетявали. Дори ми бяха върнали 100% от сумата на един крем за лице, чиято опаковка само беше подгизнала. Бях им изпратила пълен опис на щетите с идеята за частично компенсиране на тия с повредените опаковки и 100% на потрошените, но хората възстановиха всичко. Може би защото имах протокол от DPD със снимки още от Унгария и ще си изискат щетата от застрахователя.

На кой имейл си им писала и в какъв срок ти отговориха?

Нямам друг превозвач, който да ползвам, а да се насоча към някой, който няма офис в града е съвсем безмислено... Ограничих поръчките си от от този сайт до 1-2 пъти в годината, но има неща, които само оттам си струва да се вземат  Rolling Eyes И точно пустите шампоани много добре ми се отразяват на косата  Blush Друг път съм имала успешна комуникация с тях  newsm78

# 236
  • Мнения: 2 189
За последната поръчка не им писах, не ми се занимаваше за 20 грама протекъл шампоан, а и нещата си бяха за мен и близки.
Фрапиращата ми случка с големите щети беше на 05 май и им писах на sales@fragrancedirect.co.uk на същата дата. Получила съм рефънд на 08 май с текст:
Dear Mrs ...
There is an update on your order ... with Fragrance Direct.
A refund of £.... has been credited to your account. Please allow at least 3-5 working days for your refund to appear.

# 237
  • Мнения: 7
Пуснах поръчка на 09 октомври. Вече си има проследяване (до Унгария се вижда и на следващия ден е в София). На 19-ти зададох тракинга, който ми изпратиха от сайта в системата на Спиди и ми излезе новия тракинг генериран от Спиди за вътрешна пратка. Получих я на 20-ти. Както винаги и сега имах разтекъл се шампоан, но поне нямаше счупени сенки и т.н. Не е било да пристигне поръчка без разтекли се продукти, но пък и винаги са ме обезщетявали. Дори ми бяха върнали 100% от сумата на един крем за лице, чиято опаковка само беше подгизнала. Бях им изпратила пълен опис на щетите с идеята за частично компенсиране на тия с повредените опаковки и 100% на потрошените, но хората възстановиха всичко. Може би защото имах протокол от DPD със снимки още от Унгария и ще си изискат щетата от застрахователя.

Не ви разбирам защо поръчвате до адрес на превозвач, след като доставката до България е безплатна за над  £75 поръчка.

Редактирам се- тракингът е пълен до България, ето:
Скрит текст:
20 Oct 2015 15:40   Veliko Tarnovo   The parcel has been delivered, signed for by .......
20 Oct 2015 09:42   Veliko Tarnovo   Your parcel is on the vehicle for delivery
20 Oct 2015 07:45   Veliko Tarnovo   Your parcel has arrived at the local delivery depot
19 Oct 2015 14:37   Bukarest   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
16 Oct 2015 01:50   Budapest   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
14 Oct 2015 23:56   Best (eindhoven)   The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
13 Oct 2015 23:26   Hub 3 - Birmingham   Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Bulgaria
13 Oct 2015 23:25   Hub 3 - Birmingham   We have your parcel and it's on its way to our depot
13 Oct 2015 18:41   Stoke   We have your parcel and it's on its way to you



може ли страницата, където се генерира тракинга от Спиди? Благодаря.

# 238
  • Мнения: 2 189
В Спиди си проверявам през модула за самообслужване, но вероятно ще стане и през сайта на Спиди, дори и да нямате регистрация www.speedy.bg
Излиза следната информация:
    
Данни за товарителницата 1550535773**** (Speedy Parcel Label No: 5014349****)

Като на "товарителница" си въвеждате номерът за проследяване даден от Фрагранса, а в скобите е номерът, който Спиди слага за разнос в страната.

# 239
  • Мнения: 22
Здравейте, момичета.
Искам да направя първата си поръчка до БГ от този сайт. Да ви попитам има някакви кодове за отстъпка в момента?

Благодаря ви.
Изгодно пазаруване на всички.

Общи условия

Активация на акаунт