Виваком неплатено задължение

  • 8 430
  • 5
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 114
Здравейте получих писмо от виваком -Покана за доброволно плащане.За 10.78лв Сумата включвала неплатени задължения заедно със законна лихва за забава по фактура.Бях абонат на Виваком 1 год.по договор бях го сключила края на 2012 год.Със изисканото от тях предизвестие от 30дни датата на подписване до 2013г.Същата прекрарих и договора си със тях при всичко платено без нито едно забавяне за периода по фактура!Попитах момичето дължа ли нещо още на Виваком отвърна не.Прекратих договора в срок знаех много добре че ако наруша договора дължа всички месечни такси до края на договора на куп.Хора моля ви дайте съвет сумата за мен е нищожна но защо трябва да ни правят на маймуни.Цяла година чакаха да ми пратят писмо че им дължа 10.78лв със срок от 7 дни иначе съд.Ми ако бях човек който ги няма тези пари или не бях в страната.Звънях на 123 казаха че договора ми бил до октомври пък аз съм била подписала септември е нали 30 дни предизвестие всичко си беше платено.Дори и да не бях платила нещо си месечната такса ми беше към 20лв а не 10.78лв.Техен абонат съм на 2 адреса от 3 год. и нет и тв и стационарен направо съм в потрес към адвокат ли да се обърна жалби ли да пиша помагайте.

# 1
  • Под Слънцето
  • Мнения: 3 760
О, с тези много обичах да се разправям, докато КЗП и ДНЕС не ми помогнаха да си прекратя договорите..

Най-лесен съвет :

звъниш на :

София
Адрес: ул. "Калоян" 6, хотел "Рила", офис 218
Приемно време: след предварително записване на телефон: 02 843 53 56
 

Обясняваш проблема, безплатно ти пишат жалба, която подаваш навсякъде където мислиш,че е нужно. Когато входират жалбите, искаш копие с вх. номер както са я завели. Чакаш решение. Обикновено се получава като вземе човек да си търси правата.


Успех!

# 2
  • Мнения: 140
Аз преди време имах цяла одисея с тях, защото твърдяха че не съм им пуснала предизвестие в законовия срок и дължа неустойки за огромна сума. Когато проверявах кога ми изтича договора в офис ми казаха една дата, по телефон друга и по е-майл трета  Mr. Green Пуснах си предизвестието от датата изпратена ми по е-майла и когато получих писмото за неустойки им написах жалба и приложих копие от е-майла. Една календарна година се разправяхме и накрая се съгласиха, че нищо не им дължа и се надяват че съм доволна от услугите им и пак ще ги ползвам #Crazy Моят съвет е намираш каквито имаш документи, копие от договор за да се види началната дата, фактури, документ кога си пуснала предизвестието си и каквото друго се сетиш и пишеш жалба, една, две, сто, докато им писне. Оплачи се и в КЗП. Няма значение колко е голяма сумата, въпроса е че трябва да разберат че не могат да си позволяват такива неща.

# 3
  • София
  • Мнения: 114
За КЗП не знаех благодаря за съвета ужас кой знае колко хора изнудват още.Успях единствено да намеря договора от абонамента.Но от дата на прекъсването нищо  Sad пак звънях и исках извлечение за всички платени фактури + копие от договори забележете-отговора:към наши абонати и след приключването на взаимоотношения с тях по право имаме 1 година назад да издаваме фактури а при вас 1 година е минала.Казвам:добре искам писмен документ че всички 12 месеца съм плащала дължимото по договора.Отговор:Това е всичката информация която мога да ви дам нито знам кой тогава ви е обслужил нито защо не са ви предопредили за дължимата сума.Другото което е изтрили са ми акаунта за фактурите на пощата ми идваха.Значи толкова са мърляви и некомпетентни в работата си с оглед говоря за Тв,Нет,и Домашен тел. седяли сме по 5 дни без телевизия и нет и то при сменени приемници и още куп уникални изцепки и все си казвах не ми се разправя да ги махам после пак прокарване на ново итн.Ноо сегаа всичко ще приключи всички договори ще разкарам това беше адската наглост,всеки път с точност да си плащаш всичко хем липса на професионализъм хем липса на уважение хем нагли.И някакви смешки от сорта на лоялен клиент.За виваком лоялен клиент смисъла е такъв не те са лоялни към клиентите си а клиентите им към тях.Отклоних се малко от темата но нека се знае за поредния изгубен клиент кое как и защо.Ще си търся правата защото е меко казано обидно подобно отношение.А само като се сетя на какви опашки съм висяла с детето да платя в срок...

Последна редакция: пн, 03 ное 2014, 23:23 от Мама на малко Елфче

# 4
  • Под Слънцето
  • Мнения: 3 760
ДНЕС също!  Това е организация за борба срещу монополите на доброволни начала.

http://www.dnes-bg.org/

Точно поради описаните причини- липса на интернет , безхаберие за клиентите си, виваком ме загубиха завинаги .

# 5
  • Мнения: 2
Здравейте,
Ще използвам темата и аз да се оплача.
Извинявам се , ако не е коректно.
Аз прекратих взаимоотношенията си с Виваком около месец след изтичането на договора си с тях, като се прехвърлих към друг оператор след заплащането на последната си фактура.
Това се случи преди около половин година.
Сега получавам имейли от Виваком, че дължа сума от около 13 лв,която трябва да заплатя в рамките на 7  дни и  която е генерирана след прекратяване на договора ми с тях (по лично техни думи).
Самата дата на сметката (без каквито и да е детайли), която ми изпратиха е  от  месеца, в който реално аз съм била клиент на другия оператор и не съм имала нищо общо с тях и услугите им.
Помолих ги да ми изпратят сметка с детайли - не изпращат, само ме мотаят и заобикалят.
Помолих ги да ми изпратят фактури/ извлечения  за последните плащания , които съм осъществила към тях -  категорично ми казаха, че не издават фактури срещу плащанията и ме мотаеха  в няколко поредни имейла с неща от типа на "Не разбираме какво точно искате , бихте ли уточнили? ", когато съвсем ясно съм пояснила , че желая извлечение/фактура  от направените плащания към тях.
Накрая ми казаха, че ще отнесат проблема до обслужване на клиенти и ще получа отговор до 30 дни.
Пълно безумие.
Искат ми пари за услуги, за които не ми дават никаква конкретна информация.
Сумата не е много, мога да си я платя, но не ми се иска да ме правят на идиотка и да печелят на мой гръб.
Особено, когато вече не съм техен клиент.
Ограничили са ми и достъпа до Му Vivacom  и не мога дори и там да проверя детайлно сметката и последните си плащания, което е нетърпимо.
Чудя се дали данните на КЗП са все още валидни и дали мога в моя случай да потърся помощ от тях , как мислите?
Ще се радвам и други хора да споделят как е завършил техния случай, за да обменим опит в злополучието с Виваком Simple Smile
Благодаря Ви!

Общи условия

Активация на акаунт