Ebay 94

  • 50 992
  • 751
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 45
Как се проверява срока, в който трябва да плати купувача? И как се пуска кейс? Питам, защото съм нов в Ибей Simple Smile
И аз се борих с неплащане миналата седмица. И всъщност как беше при мен: След спечелване на търга купувачът се свърза с мен с молба да плати след една седмица. И друг път съм имала такива молби и без проблем се съгласявам, защото в крайна сметка на всеки може да му се случи нещо и да няма пари в картата. След една седмица плащане все още нямаше. Писах на купувача, да го подсетя, но не ми отговори цял ден и вечерта отворих т.нар. "кейс". Вдясно от закупената стока от менюто More actions избираш Resolve a problem. След това избираш опцията, че стоката не е платена. 2 дни след края на търга може вече да отваряш кейс.
След това важат тези правила:
"There limited timeframes when you can open and close the case, and be credited for certain fees.
If you don't receive payment, you can open an unpaid item case in the Resolution Centre as early as 2 days or up until 32 days after the listing ended.
For example, if the listing ended on 5 October at 11.15 am, you can open the case from 11.15am on 7 October.
If the buyer doesn't pay, you need to manually close the case in the Resolution Centre. You can do this as early as 4 days after you opened the case, or up to 36 days after the listing ended.
If you don't close the case, it expires on the 37th day after the listing has ended and you won't receive a final value fee credit."

Т.е. имаш 32 дни след края на търга, за да отвориш кейс за неплатена стока. След това купувачът има 4 дни да плати.
Ако плати, ибей автоматично затваря кейса и от там нататък всичко е по нормалния си ред.
Ако купувачът не плати, за да може да си получиш обратно таксите от ибей, трябва да затвориш кейса в срок от 36 дни след края на търга. Ако не затвориш кейса в този срок, той се затваря автоматично от ибей, без таксите да ти бъдат върнати.

"Timeline: As soon as 4 days and up to 36 days after the listing ended

If the buyer pays using one of eBay's approved electronic payment methods (such as PayPal), the case closes automatically. But if they pay using another method, you need to go to My eBay and mark the item as paid.

If the buyer doesn't pay, you should close the case in the Resolution Centre and request a final value fee credit. You must do this within 36 days after the listing ended. If you haven't closed the case on the 37th day, eBay automatically closes it, and you don't receive a final value fee credit. Also, the unpaid item won't be recorded on the buyer's account."

След като кейсът е затворен, може да си публикуваш обявата отново.

На мен за съжаление купувачът не ми плати. Ама то само като му видиш името CHRISTIANEDJODJO BOUETOUBASSAMALANDA  Joy Joy Joy Иначе е англичанин. След това го блокирах, за да не може да участва повече в мои търгове.

Ето тук са правилата: http://pages.ebay.co.uk/help/sell/unpaid-items.html

Последна редакция: ср, 26 ное 2014, 20:00 от Врабчо

# 196
  • София
  • Мнения: 13
Здравейте, имам нужда от малко помощ. Вчера пуснах няколко неща за продажба в ebay, но като ги потърся с търсачката по ключови думи /пробвах различни варианти/ не излизат. Показват се само когато напиша точното наименование на обявата и то като International seller.
Може би трябва да коригирам нещо, за да се виждат и по ключови думи.
Много ще съм благодарна за помощ.  bouquet

# 197
  • Мнения: 1 162
Aia'

 Я виж ти кой ни се появил  Grinning Hug  радвам се да те видя пак   bouquet



Мела


 А ти какво си сложила като название в обявата?

# 198
  • София
  • Мнения: 13
fandango, написала съм името на продукта. Има и доста други, съдържащи тези думи, които излизат с търсачката по ключови думи, а моите не.

# 199
  • Мнения: 1 162
fandango, написала съм името на продукта. Има и доста други, съдържащи тези думи, които излизат с търсачката по ключови думи, а моите не.

 Ако искеш - прати ми на лични какво си написала, аз ще проверя  Grinning защото така доста трудно е да се каже каква е причината

# 200
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 764
Защо, разглеждайки ботуши не ми изписва стойност на доставката, както примерно при бебешки дрехи?

# 201
  • Мнения: 1 162
Защо, разглеждайки ботуши не ми изписва стойност на доставката, както примерно при бебешки дрехи?

 пробвала ли си да сложиш курсора на обявата?

# 202
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 764
Защо, разглеждайки ботуши не ми изписва стойност на доставката, както примерно при бебешки дрехи?

 пробвала ли си да сложиш курсора на обявата?
Пробвах, не става.

# 203
  • Мнения: 1 162
elliee

 странно, да не би има пак някакви бъгове в сайта? защото преди да ти пиша - проверих и при мен показва доставката

# 204
  • Пловдив
  • Мнения: 4 541
Проба с друг браузер..евентуално  Thinking
При мен няма проблем.

# 205
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 764
elliee

 странно, да не би има пак някакви бъгове в сайта? защото преди да ти пиша - проверих и при мен показва доставката
Отскоро ги разглеждам и си е така, не знам как е било. На някои като сложа курсора изписва, че е фрий, на някои в самата обява пише, но на някои не намирам
http://www.ebay.co.uk/itm/261673447513?_trksid=p2055119.m1438.l2 … TRK%3AMEBIDX%3AIT    -ето на тези къде да я търся

# 206
  • Мнения: 1 162
elliee


 Този не праща до България. Промени адресът на този на превозвача и ще видиш доставката

# 207
  • Пловдив
  • Мнения: 4 541
 Ама за разглеждане с бг адрес ли става дума.. ooooh!

# 208
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 764
Ама за разглеждане с бг адрес ли става дума.. ooooh!
Ами да, не всички сме толкова навътре, за това сме тук.

# 209
  • Пловдив
  • Мнения: 4 541
Ама за разглеждане с бг адрес ли става дума.. ooooh!
Ами да, не всички сме толкова навътре, за това сме тук.

Няма лошо, всеки е бил начинаещ.Просто щеше да е по-лесно да разберем откъде идва проблема, ако беше го казала в началото Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт