Проблем с Техномаркет: наглост и безочие.

  • 4 721
  • 17
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 2 305
Преди няколко години се "опитах" да купя хладилник от Техномаркет на Цариградско шосе. Когато го докараха и го разопаковахме вкъщи, видяхме, че е спукан от долната страна - по всичко личеше, че е бил така още в завода, защо върху пукнатото (то се оказа направо вдлъбнато, явно ударено здраво) беше положена лайстна, която беше здрава. Здрава беше и транспортната опаковка.
Обадих се в магазина, свързаха ме с управителката, тя помоли да й изпратя снимки по имейл, след което ми предложи да си избера друг. Нямаше нищо подходящо в този момент и още на следващия ден ми върнаха парите, когато дойдоха да приберат хладилника. Всичко приключи с 3 телефонни разговора.

Разказвам това, защото смятам, че е до човек - в моя случай управителката съвсем професионално реагира, аз останах доволна и спокойна.

miramar, пожелавам ти нов и работещ уред!

# 16
  • Къде ли не
  • Мнения: 810
Преди три години се наложи три пъти да ходя до магазина им на 'Цариградско шосе' за да си купя печка и съдомиялна от тези, които са с ограничена наличност. Когато разбраха, че съм им схванала схемата за кражби на тези последни бройки и те изобщо ги нямат в склада, а в системата за наличности и в сайта ги има, много бързо ми продадоха по - скъпа с 200 лв. съдомиялна на цената на търсената от мен!!! От тогава ми е ясно, че персонала от склададжиите до управителя си въртят далавери както си искат!

# 17
  • Мнения: 39
Тези вериги са на принципа "Ако мине номера". Връщали са ми парите винаги и то в магазините им в Бургас. Единият път беше явен опит за измама. Онлайн поръчах лаптоп за подарък и оп.. Refurbished от Англия + английска клавиатура  Laughing Естествено нямаше книжки на български и т.н. Върнаха си парите по банков път, но се бавиха около 2-3 седмици. Моят личен опит е , ако трябва да се ползва гаранция да се питат директно сервизите. Батерията на лаптопа ми тотално отказа. Обадих се в сервиза на Леново в София. Дойде куриер на другия ден , взе лаптопа и след 1 седмица ми го върнаха пак с куриер за тяхна сметка. Големите вериги са просто посредници. Зависи и всичко на коя марка е. Точно в Техномаркет си бях купила едни колони на Logitech за компютър. Едната колона отказа. Веднага в магазина да попитам на кой сервиз да се обадя. Видяха колоната още на място сътрудниците им. Изкараха ми веднага нова на момента. Обясниха ми, че тази марка нямат сервиз и ако нещо се счупи се дава ново.  Laughing Всичко е политика на определена компания и фирма. Не ги защитавам Техномаркет и Технополис. Измамници и лъжци са, както всички големи компании в България. Просто някои фирми, на които те са представители са коректни.   

Общи условия

Активация на акаунт