Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна поръчка от MyToys?
Как мога да се регистрирам в MyToys и да получа код за нов клиент?
Как мога да върна артикул от MIRAPODO?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна поръчка от MyToys?
За да върнете поръчка от MyToys, трябва да използвате формуляра за връщане, който се намира в опаковката на поръчката. Опишете продукта, който връщате и причината за връщането и го изпратете до следния адрес: Otto-Hahn-Straße 15 64579 Gernsheim GERMANY. След това изпратете снимка на разписката от пощата на имейл адреса service@mytoys-group.de, показваща подателя, получателя и сумата. Уверете се, че спазвате срока за връщане (7 или 14 дни) и проверете дали продуктът отговаря на условията за връщане.
-
Как мога да се регистрирам в MyToys и да получа код за нов клиент?
За да се регистрирате в MyToys, използвайте онлайн формуляра на уебсайта. Ако не получите имейл за потвърждение, опитайте да влезете без него. Кодове за нови клиенти, като например -10€, могат да бъдат намерени онлайн. След регистрация можете да се абонирате за бюлетина на MyToys за достъп до тези кодове.
-
Как мога да върна артикул от MIRAPODO?
-
Как да избера подходящо колело за дете от MyToys?
-
Как мога да помогна на детето си да преодолее страха си от каране на колело?