Лидл ::54::

  • 81 978
  • 749
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 46 899
Само приветствам политиката им, че може да се връщат нещата... какво правят с тях после, малко ме интересува.
Идеята е да пробваш нещо и ако не отговаря на преставите ти да го върнеш... да естествено е, че ако е уред ще си го пробвал 1-2-3 пъти, докато си сигурен, че не става и ще се връща. Сега...би трябвало върнатите ползвани да са нещо понамалени по принцип, но ако не е и пробвано дори съвсем не виждам проблем.

Ако си купя ... да речем хлебопекарна и заподозра, че е ползване, ще я сменя преди да я тествам дори.
Иначе принципно гледам да си подбирам възможно най-добре запечатаното и покавоаното Simple Smile

# 346
  • Мнения: 2 453
И аз съм за връщането, не мога да не призная обаче, че ми стана неприятно след като разбрах за върнат тиган, в който е било готвено.

# 347
  • Мнения: 273
Страхотен е чая от мента, аз съм заредила 4-5 кутии вкъщи  Laughing И аз, и сина умираме за него...Всяка вечер  пием поне по 2 чаши Simple Smile  (но аз го купувам постоянно, без значение дали е на промо, любим ми е)
+1 и от мен за този чай!  Peace


Има ли някакви детски книжки сега?

# 348
  • Мнения: X
Точно това имах предвид
 Знам в какъв магазин пазарувам и всеки от вас иска да си купи нова стока ,а не ползвана.
  Затова  е добре и да не се разкъсват всички опаковки - кашони на показаната стока ,грозно разровени и разпартушинени.
  Миналата седмица ми трябваше какао ,едва открих не отворена кутия . /Интересно ми е какво се проверява ? /
 Трябва да има граница , не може всеки да си рови ,къса и пилее безнаказано. Това е моето мнение.
  На пасаторите личеше ,че до един са били отваряни и така бяха облепени с това тиксо ,че беше абсолятно невъзможно да отвориш нормално и да провериш  стоката .  Мшсля ,че преди да купите бихте искали да видите какво купувате ,ако е уред / не какао или кисело мляко /.  
  Междудругото хлебопекарната като я купих просто взех кашона и на касата ,не ми се занимаваше .Но личеше ,че опаковката е нова ,а не с два тона и пластове тиксо .

   Ако готвя в тиган ,не бих го върнала  - така разбирам аз нещата .Не е възпитано или както щете го наречете.
   Чай мента съм купувала и преди ,но интересно не го пиехме често и стоеше. Като се махне целофанената опаковка и ухае толкова приятно става и за ароматизатор Grinning
   Важно е че съдържа само мента без ароматизанти /дано е така/
 
  

# 349
  • София
  • Мнения: 1 809
  Ако готвя в тиган ,не бих го върнала  - така разбирам аз нещата .Не е възпитано или както щете го наречете.
    
Абсолютно Peace Честно казано дори не ми е хрумвало да връщам неща, в които съм готвила.
Имате ли наблюдения дали пилетата още миришат на белина, че след последните два неуспешни опита не ми се рискува, а ми се иска да вярвам, че е била сгрешена партида Wink
Относно пъзелите не знам какво толкова не им харесвате, дъщеря ми миаше такъв подарък миналата година и й харесваше. На мен също не ми харесва, но то не е нужно, щом детето се радва (въпреки че в повечето случаи гледам първо на мен да ми харесва  Blush)

# 350
  • София
  • Мнения: 46 899
Хъм... възпитано... не е възпитано да го сложат да се продава като ново, иначе е напълно в реда на нещата, ако  не  отговаря например на описанието и на това, което си очаквал, да го върнеш.

Иначе билковите чайове ги харесвам и ментата и другите от серията.

# 351
  • Мнения: X
 Маточината как е ?

# 352
  • Варна
  • Мнения: 103
Има ли елхи във Варна Възраждане? не ги ли намалиха?

# 353
  • Мнения: 1 244
В хлебопекарната, която купи мъжът ми липсваха бъркалките, аз тогава изревах тук в темата, с идеята всеки да си проверява уреда като го купува, че аз бях побесняла яко тогава...Той като не е гледал, се разхожда да я връща, да взема друга...Друг някой пък писа, че имал 2 комплекта бъркалки в машината си...Късметлия Laughing

Ползван тиган да се върне е гнусно и според мен...

# 354
  • Мнения: 3 020
За мен е хубаво ,че се зачита клиента ,но не трябва да се минават граници .
newsm10

Политиката е добра, когато връщаш  Mr. Green / в случая мога да върна термометъра/, но не е добре за купуващия и се замислих, ако всъщност купя върнат термометър за нов и някой "го е пробвал" в ушите на децата си, едва ли персоналът предварително ще го почисти...  Sick
Както и да е, понеже много постове назад има с употребяване на нещо и в последствие чудене "абе дали да не го върна"  ooooh!

иначе е напълно в реда на нещата, ако  не  отговаря например на описанието и на това, което си очаквал, да го върнеш.
Всеки човек си има различни очаквания, така че и това не е в реда на нещата. Колко скъпи играчки и неща купувам с някакви си очаквания и те се оказват други, ама проблемът си е мой - не говоря за дефектна стока.  Peace

Моята пък хлебопекарна беше залепена отстрани с някакво кафяво тиксо  Thinking

# 355
  • Мнения: 1 244
Най-големият хит за мен си остава случката с онази дама, която сготвила пиле от Лидл, но не го харесала, не било вкусно и искала да го върне  Joy

# 356
  • София
  • Мнения: 46 899
Всъщност не, в голяма част от "белия свят" не си е твой проблема , а наистина в повечето вериги и магазини можеш спокойно да върнеш, просто защото не те кефи... така клиента е спокоен и предразположен да  си похарчи парите по-лесно, не случайно го правят...

И аз не говоря за дефектна стока...

Отделно са случаите, че не просто не те е изкефила стоката... ами купуваш нещо с "незалепващо покритие", но то залепне, или си вземеш пекарна... но хлябовете не се получават добре... естествено е да може да го върнеш, въпреки, че не е баш дефектно..

Проблема идва в момента, в който   служителите го метнат в кашона с нови Wink
Би следвало върнатите стоки да се продават отделно и с отстъпка.

# 357
  • Мнения: 1 980
Виждам, че пак е подхванат моя тиган, който все още е мой с незалепващото покритие си е баш залепващо, но ми идва следният въпрос да ви попитам. Каква е разликата между гофретник или хлебопекарна ползвани веднъж и така дъвкания тиган? За да разбера, че нещо не съвпада с очакванията ми, много ясно че трябва да пробвам как функционира. Смятам, че щом политиката на магазина го позволява, не виждам защо трябва да имам скрупули да си ползвам правата и гаранцията за удовлетвореност. Всички звучат сякаш съм нагризала щафета салам и съм тръгнала да я връщам. Моля, някой да ми обясни, за да мога да разбера доколко грешката е в моя телевизор.

# 358
  • София
  • Мнения: 46 899
Просто Хари - нямаш грешка...грешката е другаде... просто  тук  маниера на търговията винаги е бил друг и хората не са свикнали с такива неща още и не ги възприемат за нормални, а и наистина е минус ако стоките се слагат на общо основание с новите... но не е твой минус Wink

# 359
  • Мнения: 2 453
Грешката не е в теб, а в това, че стоката (евентуално) отново се предлага като нова. Моето разбиране е такова. Ако нещо е ползвано искам да знам и сама да реша дали ще го купя.

Общи условия

Активация на акаунт