Лидл ::54::

  • 81 972
  • 749
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 2 148
Имам си страхотна кафе машина ( чак ме е яд Simple Smile) и няма как да се възползвам от таз седмичния пазар.
Затова сега се чувставам като дърта германка на морето след сезона. Simple Smile
Напазарувах си неща от стари промоции, да не съм капо  Simple Smile, ама съм много щастлива.
Тавата за печене с решетката ( 22лв), супер работа ще ми свърши за риба, патка, пиле и т.н. Грабнах и от овлажнителите за въздух ! Взех и от т.нар. дамски клин, който си е жив плътен чорапогащник и става и за под дънки и за под спортна пола!
Да похваля пъстървата - беше супер, така че в петък ще си взема пак, ще е на промоция!
Честито на всички с нови придобивки! Да си ги ползвате със здраве!


Как изглежда този овлажнител за въздух?  newsm78

# 361
  • София
  • Мнения: 1 809
да, абсолютно е така, аз пак да кажа, на мен не ми е хрумвало до сега да върна ползван тиган или тава например. Имам един керамичен, от първите, които пуснаха на пазара - за мен голям боклук за много пари, залепва, но има хора, на които не им залепва, значи проблема сигурно е в мен  Wink
За хлебопекарна - ако хляба ми е суров си я връщам като стой та гледай. Но наистина проблема е, че не слагат върнатите стоки в преоценени.

# 362
  • Мнения: 3 020
Грешката не е в теб, а в това, че стоката (евентуално) отново се предлага като нова. Моето разбиране е такова. Ако нещо е ползвано искам да знам и сама да реша дали ще го купя.
Peace Точно.

# 363
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 001
И аз имам незалепващ тиган от Лидъл , който залепва , не съм го върнала , оставих го един шкаф и така ....
Между другото даже и не съм се замисляла да го върна  newsm78
Може би нацията ни не е достигнала до ниво на Клиентска Удовлетвореност !
Казвам го с най- добри чувства .
Защото в други държави не е така  Peace
Можеш да си върнеш роклята , ботушите  след месец носене .
Добре , че Лидъл имат такава политика , дано и други магазини го направят !

# 364
  • Пловдив
  • Мнения: 7 206
и аз съм на мнение, че щом нещо не отговаря на описанието, е редно да се върне, независимо ползвано или не Peace
В случая с тигана - бих го върнала, ако залепва. А няма как да разбера залепват или не е, освен ако не го изпробвам Peace

Не е по темата, но е свързано с дискусията - днес получих 2 електроуреда, закупени онлайн - единия е различен от описаното в сайта, другия - без гаранция #2gunfire Утре ги връщам и двата #Cussing out

# 365
  • Мнения: X
Беше ясно написано по -горе -пробвани и употребявани стоки ,да не се продават като нови .
  Защото и на теб няма да ти е приятно да си купиш тиган в който е готвено на нормална цена.
 А защо е нужно да се разпечатва пакет захар ,да се пилее брашно . Да се ядат фъстъци и черупките да се намират посипани върху дамски превръзки . Пакетите с дамски превръзки да са разпечатани и разпилени -все едно е вилнял ураган. Това не ми харесва на мен.
 Признак на лоша култура е .И смятам ,че персонала и охраната е нужно да правят забележки ,когато се наложи да си платиш повредената стока ще се замислиш дали да се държиш като  неандерталец .
  Това не ми харесва на мен и не е адресирано към някой конкретно тук .Ако някой се почуства засегнат да ми обясни защо е нужно това.
 Извинявам се за дългата писаница.

# 366
  • Мнения: 2 453

 А защо е нужно да се разпечатва пакет захар ,да се пилее брашно . Да се ядат фъстъци и черупките да се намират посипани върху дамски превръзки . Пакетите с дамски превръзки да са разпечатани и разпилени -все едно е вилнял ураган. Това не ми харесва на мен.


Това ме подсети, последния път нямаше нито една неотворена кутия от ежедневните дамски превръзки.

# 367
  • Пловдив
  • Мнения: 7 206
не съм забелязала подобни идиотщини при нас newsm78
Според мен си е въпрос на култура и възпитание и в никакъв случай не оправдавам подобно поведение.

Отворени стоки съм виждала при намалените стоки и понякога - дрехи Peace

# 368
  • Мнения: 1 244
Тая свинщина е навсякъде, не само в Лидл...оня ден намерих свински бут в бельото на Кауфланд...протекъл, окървавил цялото бельо  Sick. Съчувствам на служителите в големите вериги

(ми като не го искаш го върни, бе идиот или поне в някой фризер го остави...направо побеснявам като видя нещо подобно)

# 369
  • Мнения: 2 700
И защо  се намират различни продукти захвърлени на случаен принцип - върху бурканите
с лютеница соленки и шоколади, а марципан върху доматите ? Вчера магазинът изглеждаше така. Stop
Отказваш се от дадена стока - върни я на мястото, няма нищо трудно.
Мнение за телешкото шкембе ?
/Видях, че е от Попово, изглежда добре/

# 370
  • Мнения: 1 980
Вече вдянах!  Crazy Mr. Green

Относно разопакованите продукти- не виждам защо не наемат още охрана, която да работи вътре. Повредените продукти със сигурност струват повече, отколкото още 3-4 месечни заплати. Едно е да ти се разтреперят ръцете и да изпуснеш пакет захар и после да си го платиш, друго е вандалското отношение. Аз съм чупила като малка буркан лютеница в "Ме*ро" и искахме да си го платим, но не ни позволиха.

И за да не е само спам, царската туршия е мека и гадна.  Mr. Green

# 371
  • Мнения: 2 453
При нас е в добро състояние магазина (пу-пу  Laughing), затова ме учудиха кутиите с превръзки. Един/два пъти съм затваряла фризерите след някой, който не си е направил труда, общо взето не съм забелязала друго нередно.

# 372
  • Мнения: X
Нашият магазин беше в изрядно състояние до тази пролет . Даже не беше толкова посещавам .
/ Спокойно си се шматках из него Grinning   / Даже се чудех на писани подобни отзиви за други градове. Явно има наплив на хуни или диваци сега и затова е така.
  Заварвала съм широко отворени фризери -лятото. Начупен шоколад ....
   Охрана има ,камери ,служители .. Явно такава е политиката на магазина .

# 373
  • Мнения: 659
Момичета, какво ще кажете за мъжките зимни обувки, които са от четвъртък. Доволни ли сте , ако някой ги е ползвал от предишна промоция

# 374
  • Щастлива мама на 3 слънца
  • Мнения: 2 179
и аз съм на мнение, че щом нещо не отговаря на описанието, е редно да се върне, независимо ползвано или не Peace
В случая с тигана - бих го върнала, ако залепва. А няма как да разбера залепват или не е, освен ако не го изпробвам Peace

Не е по темата, но е свързано с дискусията - днес получих 2 електроуреда, закупени онлайн - единия е различен от описаното в сайта, другия - без гаранция #2gunfire Утре ги връщам и двата #Cussing out

Напълно подкрепям. Тиган или нещо от сорта. Връщам всичко аз. Щом може за не.
Все пак не съм намерила парите на вятъра за да го оставя. Зная как се изкарва всеки лев и не обичам боклуци в нас. За това редовно ходя и пазарувам от лидл. Няма да върна нахапан шоколад. Ще върна нещо, което не отговаря на описанието. Не прекалявам . Връщали съм чопър . Пълен боклук. Да смелих си лука и видях, че не е това което в на клипа или в описанието. Това, че персонала го слага при стоката не е мой проблем. Това е техен проблем.
А за не отговаряща стока взех 1.ел четка, който не отговаря на това което поръчах. Върнах я. Но е от лидл.


Последна редакция: вт, 09 дек 2014, 23:06 от *АДРЕНАЛИНКА*

Общи условия

Активация на акаунт