От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 14

  • 101 731
  • 732
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 2 188
Аз съм учудена как е възможно да се обработва курс, който е обявен, че ще пристигне на 17-ти.  Thinking Там са пакетите ми и не знам да се радвам ли предварително на по-ранна доставка или е грешка...

Дааа, имам мейли, че ще се изпращат по Еконт на 17-ти.

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 11:41 от Coolmummy

# 151
  • Мнения: 3 922
Напоследък винаги им идват по-рано курсовете. Със сигурност не е грешка.
Вече раздават и двата курса. Peace

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 11:13 от Greene

# 152
  • София
  • Мнения: 710
Здравейте!
Извинявам се, ако питането ми не е за тук.


Направих поръчка от decathlon.co.uk, но току що получих канселиращ мейл, че трябва да изпратя:

A copy of an item confirming your billing address that is less than 3 months old, e.g. Electricity or Phone utility bills.
A copy of ID confirming your identity, e.g. Driving License or Passport.

Какво се прави в този случай? Или нищо не може да се направи и да забравя за поръчката ? Искат с английска карта ли да платя?

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 16:39 от Josepha

# 153
  • Бургаски вечери...
  • Мнения: 52
Аз също искам да изкажа възмущението си от Доставка Англия! Почти 3 месеца изчаквах за получаване на пратка от офис Лондон до офис Бургас. Многократно съм правила опити да сигнализирам за забавянето по електронен път, по телефона. Свързването със служителите беше много трудно. Нито веднъж не получих обаждане за потвърждние, както ми бе обещано. Пълна подигравка с мен като клиент. Не мислех, че вече ще получа пратката си. Бях твърдо решила да търся правата си по съдебен път. 

# 154
  • БУРГАС
  • Мнения: 543
Аз също искам да изкажа възмущението си от Доставка Англия! Почти 3 месеца изчаквах за получаване на пратка от офис Лондон до офис Бургас. Многократно съм правила опити да сигнализирам за забавянето по електронен път, по телефона. Свързването със служителите беше много трудно. Нито веднъж не получих обаждане за потвърждние, както ми бе обещано. Пълна подигравка с мен като клиент. Не мислех, че вече ще получа пратката си. Бях твърдо решила да търся правата си по съдебен път. 


И аз по същия начин. Още чакам тигана си и обаждане. В крайна сметка получили си я?

# 155
  • София
  • Мнения: 9 850
Здравейте!
Извинявам се, ако питането ми не е за тук.


Направих поръчка от decathlon.co.uk, но току що получих канселиращ мейл, че трябва да изпратя:

A copy of an item confirming your billing address that is less than 3 months old, e.g. Electricity or Phone utility bills.
A copy of ID confirming your identity, e.g. Driving License or Passport.

Какво се прави в този случай? Или нищо не може да се направи и да забравя за поръчката ? Искат с английска карта ли да платя?

Искат ти доказателство, че действително живееш на посочения адрес за доставка - някаква сметка за ток или телефон, комунална. Също и копие от лична карта или шофьорска книжка. Ако не живееш там - пробвай с асистирано пазаруване.

# 156
  • Мнения: 103
Здравейте!
Извинявам се, ако питането ми не е за тук.


Направих поръчка от decathlon.co.uk, но току що получих канселиращ мейл, че трябва да изпратя:

A copy of an item confirming your billing address that is less than 3 months old, e.g. Electricity or Phone utility bills.
A copy of ID confirming your identity, e.g. Driving License or Passport.

Какво се прави в този случай? Или нищо не може да се направи и да забравя за поръчката ? Искат с английска карта ли да платя?

Искат ти доказателство, че действително живееш на посочения адрес за доставка - някаква сметка за ток или телефон, комунална. Също и копие от лична карта или шофьорска книжка. Ако не живееш там - пробвай с асистирано пазаруване.

Директно с карта ли плати или с Пей Пал ?

# 157
  • София
  • Мнения: 710
Да, да, аз си го превеждам.

Въпросът е защо го искат? Вероятно искат английска карата.
Може би трябва да платя с Paypa, но не знам дали ще ми мине номераl?

# 158
  • София
  • Мнения: 9 850
Не ти искат английска карта, а доказателство, че ти си на този адрес. Вероятно именно защото плащаш с бг карта. Ако не можеш да представиш такова доказателство, по-добре канселирай тази поръчка и опитай с някой, който живее в UK или с асистираното пазаруване. Ако сайта има опция за плащане чрез paypal, можеш и така да опиташ, макар че ме съмнява да мине...

# 159
  • Мнения: 103
Според мен ще мине с Пей Пал ,да пише билинг  и шипинг адрес еднакви ,ако приеме плащането мисля ,че няма да откажат поръчката.

# 160
  • Русе
  • Мнения: 623
Мен така никога не са ми приемали плащане, т.е. от банката го отказват, защото има разминаване в зададените адреси.
И все пак няма ли да я засекат по ИП-то? Или пък с това, че поръчва от същия акаунт? То пък големи изисквания в половината сайтове - английска карта, та английска карта. Много ме е яд ей така. Close

# 161
  • Плевен
  • Мнения: 832
Здравейте, момичета!
Има ли фирма с офис в Плевен? Благодаря!

# 162
  • Бургаски вечери...
  • Мнения: 52


И аз по същия начин. Още чакам тигана си и обаждане. В крайна сметка получили си я?
[/quote]

Да, получих я. И чак не повярвах! Отново след настояване и след "преследване" по телефона. А последната наглост от тяхна страна беше отговорът им, че доставката е в Бургас, но по незнайни причини, не могат да се свържат с мен по телефона в продължение на  няколко дни. LaughingСтава въпрос за бебешко столче за хранене на Чико, което предвидливо поръчах октомври месец, а до момента на получаването,за  детето ми беше не съвсем удобно да се храни в столчето за автомобил. Излишно е да казвам, че това невидение, кога и дали ще получа столчето ме изнерви. Все пак стойността на покупката ми не беше малка, за да правя отново тук същата. А времето си тече и в случая детото си има нужди.

# 163
  • БУРГАС
  • Мнения: 543


И аз по същия начин. Още чакам тигана си и обаждане. В крайна сметка получили си я?

Да, получих я. И чак не повярвах! Отново след настояване и след "преследване" по телефона. А последната наглост от тяхна страна беше отговорът им, че доставката е в Бургас, но по незнайни причини, не могат да се свържат с мен по телефона в продълехни кашонижение на  няколко дни. LaughingСтава въпрос за бебешко столче за хранене на Чико, което предвидливо поръчах октомври месец, а до момента на получаването,за  детето ми беше не съвсем удобно да се храни в столчето за автомобил. Излишно е да казвам, че това невидение, кога и дали ще получа столчето ме изнерви. Все пак стойността на покупката ми не беше малка, за да правя отново тук същата. А времето си тече и в случая детото си има нужди.
[/quote]

Аз днес си получавам от тях пратката, която по тяхни данни още не трябва да е пристигнала, и познайте 2 пакета памперси ми ги няма пак. От Асда те ги слагат в техни кашони и др неща дойдоха, но памперсите ги няма. Тиган нямам сега и памперсите. Дано си ги получа.

# 164
  • Мнения: 322
Здравейте, аз пък съм от доволните от Доставка Англия .
Един въпрос за КД - вие попълвате ли "Формулярът за заявка" при поръчки от Германия или Англия?
мерси и хубав weekend !

Общи условия

Активация на акаунт